יום שני, 30 במרץ 2015

חוויות יום הולדת...

היי אהובות ואהובים שלי.
מקווה שעבר עליכם חודש טוב(כן כן..זה הזמן שעבר,לצערי,מאז הפוסט האחרון). אומנם הבטחתי להעלות פוסט יום או יומיים אחרי יום ההולדת שלי, שחל ב14 לפברואר, אבל לא הייתה לי ההזדמנות לשבת ולהקדיש את הזמן גם כי האינטרנט שלנו בבית לא ממש עובד וגם כי אחת החתולות שלנו הייתה חולה מאוד והיא נזקקה לטיפול מסור ואוהב אבל בעיקר כי אני לא הרגשי טוב ולא היו לי את האנרגיות לשבת ולכתוב אלא בלתי בעבודה ובשינה.

אז בשבת של יום ההולדת שלי חגגנו את הולנטיינז..מקווה שחגגתם במלוא אהבה ושהיה כיף ומאז הספקנו לחגוג גם את פורים, מקווה שכך חגגתם גם את פורים, בהמון כיף. אני בכל שנה חוגגת את יום ההולדת שלי בולנטיינז(ככה זה כשנולדים בולנטיינז) ולכן אולי החגיגות אצלי הן בחלקן פחות רומנטיות או לא הכי זוגיות אבל אי אפשר לנטוש חלק מהאנשים שהכי אוהבים רק בגלל שמדובר בולנטיינז.
שאלו אותי בעבר למה אני לא חוגגת אם כך בתאריך העברי..ולצערי(או לשמחתי..זה תלוי..)נולדתי בראש חודש אדר שהוא גם יום המשפחה. אז ליום ההולדת שלי יש כפל משמעות גם בתאריך הלועזי שלי וגם בעברי. :)

רציתי לשתף בחגיגות שהיו לי השנה. לא כל שנה אני חוגגת ולא כל שנה אני עושה משהו מיוחד ושונה..אבל הפעם, אני מודה, הלב שלי היה מאושר מכל רגע ורגע.

*בסוף יש מדריך איפור לאיפור שלבשתי ביום ההולדת עצמו.*

לכבוד המאורע לקחתי חופש מהעבודה האהובה שלי, חופש של שבוע. שקלתי לבלות אותו בשינה מה שבסוף לא ממש קרה. כבר ביום חמישי התחלתי את ההתארגנויות.. מעבר ללעשות גבות ולגלח רגליים..כל הדברים הרגילים שעושים לפני אירוע, החלטתי שהגיע הזמן לטפל בציפורניים שבחודשים האחרונים נהיו שבריריות ועדינות ולא נראו טוב. לכן, חזרתי אחרי יותר משנתיים לבניה. אני מאוהבת בהן. מעבר לעובדה שאפשר לגרד מבלי לשבור ציפורן, הידיים נראות הרבה יותר עדינות והאצבעות שלי נראות ארוכות יותר. זה תמיד טוב לא?
את החגיגות עצמן התחלנו ביום שישי בבוקר. יצאנו אהובי היקר, חברתי הטובה ואני לארוחת בוקר במסעדה במרינה. ישבנו וריכלנו ואכלנו וצחקנו וכל רגע היה שווה ומעלה חיוך. אין דרך טובה יותר מזו להתחיל את יום ההולדת.
ישבנו שם כמה שעות ויצאנו לדרך. עשינו סיבובי שופינג(גבר שאוהב אותך,כמו הגבר שלי, לא יגיד לא לשופינג ביום ההולדת שלך!!). משם המשכנו הביתה שם חיכתה משפחתי היקרה בשביל לעשות "על האש" שבעקבות הגשם הפך "לעל הפלצ'ה" שבעקבות רעב הפך להיות "בתנור" ולמרות כל זה היה ט-ע-י-ם-! בשר בשר,סלטים, פיתות ולפות ולקינוח עוגה חמודה שלא החזיקה מעמד הרבה זמן.
נראית טעימה,לא?
לכבוד כל זה התהדרתי בחולצה מכופתרת שחורה, חדשה, ואיפור די דרמטי. הלכתי על האיפור הקבוע שלי כשאני רוצה משהו קצת מעבר ופשוט הוספתי לכך איליינר דרמתי. ניתן לראות מדיך איפור ללוק בפוסט "לקראת השנה החדשה".
חולצה-גולדה/ שרשרת-Top ten
שאר היום היה קליל-טלפונים והודעות שמאחלות יום הולדת שמח ליום המחרת. צפיה בטלויזיה, משפחתיות והרבה חיוכים. את היום(או יותר נכון הלילה) חתמנו בסרט. אהובי היקר, חברתי הטובה ביותר ואני..כרטיסי VIP לחמישים גוונים של אפור בסינמה סיטי בראשון..הרבה צחוק, תמונות מזעזעות, שמפניה ופופקורן חינם.
הסרט עצמו היה לדעתי מעולה אבל לא כמו שתיארתי לעצמי שיהיה. הפרומו מראה משהו שונה לגמרי מהסרט עצמו.  אבל היי..זה גרם לי לרכוש את שני הספרים הבאים בתרילוגיה ולסיים לקרוא כבר חצי ספר.
תמונות של עצמי מהמאורע אין לי..כמו שציינתי היו רק תמונות זוועה. זו כנראה הייתה השעה- הסרט התחיל רק בחמישה לאחת בלילה ונגמר בשלוש. זה נתן לנו את ההזדמנות להרים כוס שמפניה(או בירה לגברבר שלי) לכבוד 24 ירחים(הזקנה) במתחם ה VIP כשלידנו בצד אחד פסל של אלביס ובצד השני שלנו גלדיאטור, בדיוק בחצות.

אני חייבת להגיד שברגע הזה הבנתי כמה הגבר שלי אוהב אותי.. הוא היה מוכן לסבול מה שהוא מכנה"צ'יק פליק" רק בגלל שזה יום ההולדת שלי.. דרך אגב- הסרט לא מומלץ לפגישה רומנטית!

את יום ההולדת עצמו בילינו במרתון סרטים וסדרות(שאני אוהבת). קיבלתי ארוחה טעימה למיטה, משהו שאני בכיף יכולה להתרגל אליו, ובעיקר ביליתי את יום ההולדת והולנטיינז בזרועות של הגבר הכי מדהים בעולם. זה נשמע כאילו בילינו המון במיטה, אבל היי, נכנסנו למיטה נורא מאוחר והתעוררנו מאוחר אז בסך הכל היו אולי 4 שעות של התכרבלות ופוך.
*****
הדבר היחיד שתוכנן מראש והיה הרגע שממש חיכיתי לו הוא המופע של להקת הריקוד האירית Rhythem Of The Dance. המופע היה במשכן לאומנויות הבמה באשדוד. המקום בפני עצמו הוא מקום מדהים ביופיו והתפאורה עצמה הייתה צבעונית ומעניינת.
המופע היה הרגע שחיכיתי לו. מוזיקה מדהימה, שירה מדהימה, ריקוד מדהים, ביקצור- מדהים!
ממליצה בחום לחובבי הז'אנר וחובבי ריקוד ואומנות ללכת למופע. היה מאוד חוויותי ושונה מכל מה שראיתי אי פעם.

*הסרטון רק כדי לתת טעימה ממה שהיה*


לכבוד המאורע לבשתי חולצה מכופתרת לבנה, שרשרת פנינים לבנה וג'קט דמוי עור. רציתי שהעניין יהיה באיפור עצמו ולכן שמרתי על בגדים ניטרליים...

עכשיו בואו נעבור למדריך עצמו.. איך יצרתי את המראה שלי ליום ההולדת....

אז כמובן שהתחלתי,כרגיל, בפיינטפוט של חברת Mac בגוון Soft Ochre אותו הנחתי מריס לריס ומקו הריסים ועד לעצם הגבה.



לאחר שהכנתי את העפעף, הרמתי מהצלליות Latte ומהצללית Creme Brulee בעזרת מברשת פלאפית והנחתי את השילוב שיצרתי מעל לכפל העין תוך טשטוש קליל למעלה.
הסיבה שערבבתי את השתיים היא ש Creme Brulee משום מה נראית עליי ורדרדה ורציתי להוסיף מעט ורדרדות לאיזור. ניתן להשתמש נטו בגוון חום בהיר או נטו בגוון ורוד.



הצעד הבא הוא להתחיל להכניס צבע. לשם כך השתמשתי בפלטת Lorac Mega Pro, שלצערי הייתה מהדורה מוגבלת. מתוך הפלטה השתמשתי בצללית Mulberry, שהיא צללית בעלת גוון ורוד חצילי, ובעזרת מברשת טשטושים קטנה הנחתי אותה בשקע העין תוך שאני נכנסת עד הזווית הפנימית של העין ומעגלת אותה מטה בזווית החיצונית.
אם אין לכן את הפלטה הזו, ניתן להשתמש בגוון דומה כמו הצללית 42 של חברת WOW בה השתמשתי ליצור את אחד ממראות הולנטיינז (כאן).





על מנת להוסיף עוד עומק למראה, הרמתי בעזרת מברשת טשטושים קטנה מהצללית Bitten של חברת MakeupGeek וחזרתי על הפעולה שעשיתי עם Mulberry רק בצורה יותר מרוכזת.




עכשיו לשלב שמוסיף קצת ניצוץ וקונטרסט למראה. בעזרת מברשת שטוחה שהרטבתי עם מעט Fix+ של חברת Mac הרמתי מהצללית Glisten מפלטת Amrezy של חברת Anastasia Beverly Hills (שסקרתי כאן בעבר, כולל מדריך איפור) והנחתי אותה מזוית פנימית ועד חיצונית, מריס לריס, תוך שבעזרת המברשת אני "מנקה" צבע שירד לעפעף עצמו.
פלטה זו היא אומנם מהדורה מוגבלת אבל ניתן לרכוש את הצלליות בה כצלליות בודדות ישירות מאתר החברה.
ניתן גם להשתמש בצללית Forever Pink של חברת לוריאל מסידרת צלליות האינפילבול.






על מנת לתת מעט אור והרמה למראה הנחתי מהצללית Vanilla גם היא מפלטת Amrezy והנחתי אותה בזווית הפנימית (ממש בצדי גשר האף) ובעצם הגבה, תוך טשטוש לכל יתר הצלליות.




 ניתן לעצור בשלב הזה ולקפוץ ישר למסקרה אבל אני רציתי קצת דרמה בעפעף התחתון ולכן התחלתי עם הצללית Bitten של MakeupGeek ובעזרת מברשת עפרון טשטשתי אותה מריס לריס תוך חיבור לכפל העין.



את קו המים תחמתי עם עפרון שחור. כל עפרון שחור יעבוד, אני ספציפית השתמשתי בעפרון של לנקום.
את העפרון הנחתי גם צמוד לקו הריסים התחתון. לא חייב לדייק.



על מנת לטשטש מעט את העפרון השחור הרמתי בעזרת מברשת זויתית קטנה מהצללית Corrupt של חברת MakeupGeek ובעזרתה טשטשתי בעדינות את העפרון שנהחתי לפני כן. מטשטשים מחוץ לעין, בקו הריסים(לא בקו המים). החלטה שלכן כמה כהה וכמה מטושטש אתן רוצות, אני לקחתי אותו מריס לריס.



על מנת לתת בלאנס למראה תחמתי בעזרת איליינר שחור את קו הריסים העליון בקו כמה שיותר דק. בשביל כך השתמשתי בסופר ליינר של חברת לוריאל.




כעת נותר לקנח את המראה עם מסקרה(ואם אתן רוצות גם ריסים). השתמשתי במסקרה Volume Effect Faux Cils של חברת YSL(בכל זאת יום הולדת.. אז מתפנקים).



וזה המראה הגמור..


על מנת להשלים את המראה השתמשתי באודם של חברת Nars מסידרת ה Audacious בגוון האהוב עליי Anna.



חולצה ושרשרת-גולדה
מקווה שנהניתן מהפוסט... מחכה לשמוע את החוויות שלכן מהולנטיינז.. אשמח שתשתפו אותי. :)
אוהבת המונים..
xoxo
ED

ד"א.. אני אשמח שתרשמו לקבלת ניוז פיד במייל ושתעקבו אחרי באינסטגרם ובפייסבוק.. אני אעריך את זה מאוד.

קישורים לדברים שהוצגו בפוסט:
* MakeupGeek
*Anastasia Beverly Hills
*איפור מעושן לונלנטיינז
*סקירת פלטת Amrezy

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה