יום שני, 30 במרץ 2015

!From Beverly Hills to Israel- Tamanna is here

אז הגיעה עוד פלטה מבית אנסטסיה בוורלי הילס וזו היא הפלטה של טמאנה המכונה DressYourFace באינסטגרם וביוטיוב. על טמאנה לא שמעתי כלום עד שראיתי שיצאה לחברת אנסטסיה בוורלי הילס פלטה חדשה. נכנסתי לאינסטגרם וראיתי שמדובר במאפרת מדהימה ממוצא הודי ואני ממליצה ללכת לבדוק את העבודות שלה באינסטוש. גם הפעם הזמנתי את הפלטה ישירות מהאתר. הפלטה עלתה 29$ כמו השתיים שקדמו לה.
וכמובן שגם הפעם יצרתי לכן מדריך איפור כקינוח לסקירה של הפלטה...

אז גם הפלטה הזו בדומה לשתיים האחרות מגיעות עם עיצוב שמייצג את האישיות של מי שעזרה ליצור את הפלטה, והפעם מדובר על פלטה שמעוטרת בדוגמאות הודיות סטייל חינה והיא משרה אווירה של בוליווד(בצורה הטובה ביותר). האריזה היא מעין אומברה שעובר מאדום לבורדו והיא מעוטרת בסימנים הודיים בצבע זהב. את האריזה הזו אהבתי הכי הרבה. יש באריזה משהו מאוד מעניין מבחינה תרבותית אבל היא גם מאוד יוקרתית ובמידה מסויימת אלגנטית.
גם הפעם, הפלטה הגיעה עם מברשת דו צדדית ומראה גדולה בפנים.
גם הפעם בדומה לפלטה של מאיה מיה(ניתן לראות סקירה כאן) יש באריז חמש כרטיסיות שמדריכות איך ליצור מראות שונים בשימוש הפלטה. זה נחמד שהם מוסיפים את העוד קצת הזה בעיקר כי מאוד נוח באמצעותן לדמיין את השימוש בפלטה ולהעיזר בהן כדי למצוא השראה למראות שונים.אמרתי את זה גם בסקירת פלטת מאיה מיה ואני נאלצת להגיד את זה גם עכשיו-חבל שלא הוסיפו כרטיסיות דומות לפלטה של אמרזי (לסקירת פלטת אמרזי).
הפלטה כוללת עשר צלליות חדשות שלא הופיעו קודם לכן בפלטות הקודמות. הפלטה כוללת ארבע צלליות מט ושש צלליות שימר. משהו אחד שקצת הציק לי הוא שמאוד ניכר לעין שהפלטה מתאימה יותר לכהות עור ונשים בעלות גוון עור שזוף יותר מאחר ולא הייתה צללית הארה מתאימה בשבילי ואני מניחה שלרבות מהנשים.
אז בואו נכיר קצת את הצלליות....
* הראשונה היא הצללית Fresh והיא הצללית הבהירה ביותר בפלטה. היא צללית בגוון קרם עם תת גוון ורוד(עלי היא נראית ורוד בהיר) והיא בגימור מאט. לדעתי היא כהה מדי כדי להיות צללית הארה לעצם הגבה לנשים בהירות כמוני ואפילו נשים שכהות ממני בכמה טונים.
* הבאה היא הצללית Blush והיא צללית בגוון ורוד בהיר עם מעט שימר פנינתי בתוכה. היא צללית מאוד יפה כדי לשים על כל העפעף למראה זוהר ועדיין מאופק.
* הבאה היא הצללית Venezia והיא צללית בעלת גוון טורקיז ירקרק כהה יחסית(בהשווה לצללית אקווה ופלטת מאיה מיה). היא צללית מדהימה מבחינת פיגמנטציה והיא אחד הרגעים הטובים ביותר של הפלטה.גם היא צללית שימרית ויש בה מעט נצנצץ ירוק.
* הצללית Gilded היא צללית בגוון טואפ זהבהב. גם היא שימרית והיא צללית שתראה מדהים לעונה הקרבה,החורף.
*Custom היא צללית גם כן בגוון טואפ אבל עם תת גוון סגול. יש לה שימר סגלגל בתוכה והיא צללית שתראה מדהים בחורף כדי לעשות עין מעושנת אבל לא כהה מדי.
* Sangria היא צללית בעלת גוון בורגונדי דובדבני. היא צללית שימרית מדהימה שמאוד מתחברת לטרנד גווני היין. הצללית הזו היא האהובה עליי מהפלטה(כנראה בגלל האהבה שלי לצבעים כאלו באופן כללי).
*Bengal היא צללית בעלת גוון חום בהיר מעט כרמלי. כאילו לקחו חול מדבר וכרמל וערבבו ביחד. אומנם יש בצללית מעט שימר אבל על העפעף היא מתקבלת כצללית מט. זו הצללית היחידה שמתאימה לכפל העין מבחינת הגוון שלה ומזל שהשימר שלה לא מועבר יותר מדי. ולכן אני מתייחסת אליה כצללית מט.
*Chocolate כשמה היא צללית בעלת גוון שוקולד. היא צללית חום כהה מושלמת. לא חמה מדי ולא קרה מבחינת תת גוון. עושה חשק לנוטלה.
*China rose היא צללית בעלת גוון ורוד קורלי אפרסקי בעל שימר זהוב בתוכה. הצללית הזו הפכה להיות ההפתעה הגדולה של הפלטה. הייתי בטוחה שהיא תהיה עוד צללית ורודה אבל לא! היא נראית כאילו יש בה כל כך הרבה רבדים של צבע מכתום ועד זהב. היא מזכירה צבע של קימונו.
*הצללית האחרונה היא Noir וזו היא צללית שחורה קלאסית. היא כהה יותר מהצללית LBD מפלטת אמרזי.
הסווצ'ים לפי הסדר בפלטה,ללא פריימר וללא בסיס.

באופן כללי הצבעים מאוד יפים והיא פלטה מוצלחת. לי אישית יש בעיה עם העובדה שאין לי צבע הארה שמתאים לי בפלטה אבל היא פלטה שמאוד תתאים לחורף.

ועכשיו למראה שיצרתי.....
כרגיל התחלית עם בסיס על כל העין רק שהפעם השתמשתי בפיינטפוט Painterly של מאק מאחר ורציתי בסיס ורוד יותר.
התחלתי עם הצללית Fresh והנחתי אותה מעל שקע העין וטשטשתי אותה לכיוון עצם הגבה ובנוסף הנחתי אותה בגשר האף באיזור שיש כהות.
בעזרת מברשת טשטושים הרמתי מהצללית Bengal והנחתי בכפל העין תוך משיכה קלה לכיוון קצה הגבה וטשטוש לתוך הצללית Fresh.
בעזרת מברשת טשטושים קטנה ודחוסה יותר הרמתי מהצללית Chocolate והנחתי בכפל העין בצורה מאוד מדוייקת תוך משיכה לכיוון קצה הגבה על מנת ליצור מעין cut crease.
בעזרת מברשת להנחת צלליות הרמתי מהצללית China rose והנחתי אותה על כל העפעף תוך שמירה על הקו החד של הצללית Chocolate. כמו כן, השארתי את הרבע הפנימי של העין ריק.
בשלב הזה מטשטשים מעט בין China rose & Chocolate ובמידה וצריך חוזרים ומחזקים את Chocolate על מנת לקבל קו כמה שיותר חד.
לאחר מכן בעזרת מברשת דחוסה הרמתי מהצללית Sangria והנחתי אותה בזווית החיצונית של העין תוך משיכה קלה לכיוון קצה הגבה רק כדי לתת לעין מראה מורם יותר. כמובן שמטשטשים אותה לתוך China rose. בנוסף, בעזרת מברשת עפרון תחמתי איתה את קו הריסים התחתון.
לאחר מכן בעזרת מברשת זויתית הרמתי מהצללית Noir והנחתי אותה בזוית מקו הריסים לכיוון קצה הגבה כמעין איליינר וטשטשתי אותה למראה מעט מעושן. כמו כן בעזרת אותה מברשת תחמתי את השליש החיצוני של קו הריסים התחתון.
בעזרת מברשת קטנה(מה שנוח לכן) הרמתי מהצללית Blush והנחתי בזווית הפנימית תוך טשטוש לתוך China rose ובקו הריסים בזווית הפנימית תוך טשטוש לצללית Sangria. ניתן כמובן פשוט להמשיך את China rose מסביב לזווית הפנימית ולא להוסיף צללית נוספת.
לאחר מכן הרמתי קצת מהצללית Bengal שהנחנו בשקע העין ובעזרת מברשת קטנה ופלפית טשטשתי לכל אורך קו הריסים,מריס לריס על מנת לתת מראה מעושן יותר ורך יותר.
השלב הבא הוא יצירת איליינר חתולי. ניתן להשתמש במה שנוח לכן,טוש,ג'ל,נוזלי(סטייל נוצה ודיו). אני השתמשתי באיליינר ג'ל של עדה לזורגן. את האיליינר תתאימו לצורת העין שלכן, אני תחמתי בעזרתו את כל קו הריסים אבל לא חובה. בנוסף נכנסתי ועשיתי מעט זווית בזווית הפנימית על מנת לתת תחושה קצת יותר בוליוודית.
השלב הבא הוא כמובן מסקרה והפעם השתמשתי במסקרה Hypnose drama של לנקום שלצערי התייבשה כמעט לגמרי ועלתה איזה 300 שקל(אני אשמור אותה רק בגלל האריזה..הייתה מהדורה מוגבלת בשיתוף עם אלבר אלבז).
למראה הוספי הדבקתי ריסים של ארדל בסטייל Demi wispies......
וזו התוצאה:
מקווה שאהבתן....
כמובן שניתן להחליף את הגוונים בגוונים אחרים ומחברות אחרות.
את הפלטה הזו אהבתי מאוד והצבעים שבה מאוד חורפיים. חבל לי שאין בה צללית בהירה יותר ככה שאוכל לקחת אותה לנסיעות, אבל לא חסר לי פלטות שאפשר לקחת לדרך אז אני צופה לה שימוש נרחב(ביתי אומנם) ואוהב.

לסקירות של הפלטות הקודמות:
לסקירה על פלטת מאיה מיה ניתן ללחוץ כאן.
לסקירה על פלטת אמרזי ניתן ללחוץ כאן

מקווה שניהנתין....
אשמח לשמוע דעתכן...ולדעת אם תרצו עוד מדריכי איפור.
אשמח כמובן שתרשמו לקבלת עדכונים של הבלוג ותעקבו אחרי בפייסבוק ובאינסטגרם.

ועד הפעם הבאה,
תשארו פאביולישס!!!!!!
xoxo,
ED.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה