יום שני, 30 במרץ 2015

September's best friends

hello beautiful,
מה קורה? מקווה שהצום עבר בקלילות לצמות מבניכן ואלו שלא..מקווה שניהניתן מהמרתון דמדומים/CSI/סקס והעיר הגדולה. באופן אישי צמתי וזה נתן לי גם זמן להשלים שעות שינה,גם לעשות דיאטה קלילה וגם לקרוא ספר ש my better helf המדהים שלי קנה לי לחג(יוצא שאני קוראת ספרים שלמים רק ביום כיפור).

אז עבר לו במהרה עוד חודש ובו הרהבה שינויים, הרבה התחדשויות והרבה מועדפים.
ולכן לא אדוש בהקדמות מיותרות ואגש מיד למה שכולנו התכנסנו כאן לכבודו רשימת הטובים ביותר של החודש.
אז קודם כל התחלנו שנה חדשה(מקווה שהיה ראש השנה שמח) אבל חוץ מזה התחלה חדשה נוספת התרחשה החודש- בשעה טובה התחלתי ללמוד איפור מקצועי בבית הספר לאומנויות היופי, ירין שחף. אני כל כך נהנית מהשיעורים, מהערכה ומללמוד דברים שלא ידעתי(פתאום אני מרגישה שכל הידע שלי באיפור הוא כל כך מועט..חחח).

הtop 1 שלי לחודש הזה הוא העובדה שהאדון 'my better half' סיים בשעה טובה את שנת הלימודים ועבר לגור חזרה קרוב אלי. עד עכשיו מתוך יותר משנתיים ביחד, שנתיים הוא חי רחוק...עכשיו הוא כאן קרוב אלי כדי שאוכל להציק לו כעוות נפשי. על הדרך, אני חייבת לו תודה ענקית על העזרה בעיצוב הבאנר של הבלוג(בעיקר תודה שלא הרביץ לי כשהתחרטתי על הראשון והשני ועל שהחזיק מעמד מספיק זמן בשביל לעשות את השלישי שיצא מדהים!).

בהמשך לאותו קו, רכשתי שרשרת שגורמת לי לחשוב עליו.' my better half' לומד רפואת חירום ואחד הדברים שהוא כל הזמן מדבר עליהם זה קרדיולוגיה ולכן, מה מתאים יותר משרשרת E.K.G כדי לקחת אותו כל הזמן איתי. השרשרת היא של Priceless Chic ורכשתי אותה דרך my store's. מכיוון שהיא כחול לבן גם תרמתי לאקונומיה הישראלית,גם תמכתי במעצבת ישראלית וגם לא חכיתי הרבה זמן למשלוח(שזה תמיד פלוס). השרשרת עלתה לי 39 שקל. היא נקראת שרשרת לב דופק והיא בגוון זהב ורוד. ניתן למצוא אותה כאן. המחיר המקורי של השרשרת הוא 79 שקל ורכשתי אותה ב-51% הנחה.
הסיבה שרכשתי אותה מעבר לזה שהיא מזכירה לי אהבה היא שאין לי שרשראות עדינות ונורא רציתי שרשרת עדינה. היא מהממת על הגוף ומחמיאה מאוד לעצמות הבריח(נשמע מצחיק אני יודעת..אבל כל כך נכון). היא עדיין בעלת אמירה למרות שהיא עדינה ואישית לא הפסקתי לחרוש אותה מהרגע שהגיעה אלי.
אני אודה מראש שהבסטי הבא שלי קצת מוזר... בשנתיים האחרונות התנדנדתי בין שיער ארוך לקצר. הרבה זמן רציתי לעשות מה שנקרא "messy bun" אבל לא היה לי את השיער בשביל זה.. עכשיו שיש לי שיער ארוך יותר אני נהנית מלאסוף אותו. בחודש האחרון לא ידעתי שובע מלעשות messy buns אחד אחרי השני, יום אחרי יום, רק שבכל יום החלפתי את האקססורי שהוספתי. השתמשתי בעיקר בקילשונים(סיכות בעלות שתי שיניים סטייל מסרקיה שבורה). גם נוח, גם מחמיא, גם מגוון וגם זריז בבוקר. הקילשונים שלי הם אוסף ולכן לא יכולה להגיד מאיפה רכשתי אבל ניתן למצוא הרבה באיביי ואלי אקספרס, ניתן למצוא בסטייל ריבר ואפילו בmy store's.

הלק החודשי כל כך לא היה צפוי. הוא לק נצנצים שאני נהנית לשים על אצבע מלאה(לא מעל לק נוסף), משהו שלא אהבתי בכל 23 שנותי. הלק המדובר הוא של ג'ייד בגוון מספר 828 crystal berry. הוא לק נצנצים צבעוני כשרובו בעל גוון ורוד ויש בו מעט כסף ומעט אדום. הוא לק נצנצים צ'אנקי שמערבב נצנצים גדולים וקטנים. שמים ממנו שתי שכבות ומקבלים מראה די אחיד ואטום. לי הוא עלה 20 שקלים במשביר לצרכן אבל בטוחה שאפשר למצוא אותו בזול יותר או ב 1+1.
החיסרון היחיד בלק שבגלל שהוא צ'אנקי הוא מתקלף מהר. אבל היי, אם צריך לתקן רק ציפורן אחת זה לא כזה נורא נכון?
מה גם שהוא הולך עם כל כך הרבה צבעים. שילבתי אותו החודש עם כחול, ורוד, לבן והאפרסק המשגע שרואים בתמונה(גם הוא של ג'ייד והוא גוון 435- Peach sorbet).


הבסטית הבאה היא חברה חדשה שלי והיא הגיעה ממש ביום הראשון של החודש וזו היא פלטת הלורק פרו(הראשונה) המפורסמת. רציתי אותה הרבה מאוד זמן ואני באמת לא יודעת מה לקח לי כל כך הרבה זמן להזמין אותה.שקלתי להזמין גם את הלוראק פרו 2 אבל הגוונים שם קרים יותר ופחות דירו אליי(הגוונים המועדפים עלי הם גוונים עם תת גוון חום/אדום). רכשתי אותה מהמוכר הרשמי של לורק דרך אמזון (מכאן). הפלטה כוללת 16 צלליות חמאתיות ופיגמנטיות בטירוף מתוכן 8 מט ו8 שימריות. מהרגע שהגיעה אלי לא היה יום שלא השתמשתי בה(למעט ימים בהם לא התאפרתי). אני כל כך שמחה שבסוף הזמנתי אותה.

שני הבסטיס האחרונים שלי הם צמדים.
הראשון הוא הזוג המשגע הבא: המייקאפ דאבל וור של אסתי לאודר(בגוון 2C3 fresco) והפריימר lumi magique של לוריאל. ערבבתי את שניהם ביחד וקיבלתי את התכונות הטובות של השניים, העמידות והכיסוי המושלם של הדאבל וור והגלוו והקלילות של הלומי מג'יק. מי שמכירה את הדאבל וור יודעת שהוא מאוד כבד לעור ולעתים נותן מראה מאוד מסיכתי לעור. השילוב עם הלומי מג'יק מעניק לדאבל וור גלוו טבעי וקלילות ולכן הוא לא חנק את העור ובוא זמנית נראה טבעי יותר(מבלי לאבד את התכונות של המייקאפ עצמו). ממליצה לנסות את השילוב. לקחתי מעט מהמייקאפ ושפריץ אחד מהפריימר וערבבתי על גב כף היד בעזרת מברשת מרחתי על העור ופשוט שלמות.

הלוק מפוסט סקירת קולקציית makeup geek כאן.
הצמד הבא הוא מאוד אינדיבידואלי ואצלי הוא מאוד מוצלח ואלו הם הסופט קלינסר של doctor or והביוטי פלקס של מדינה מילנו. הסופט קלינסר הוא ג'ל מטהר לניקוי יסודי ועדין לכל סוגי העור והוא ג'ל עדין, נטול סבון, לניקוי הפנים,בשילוב עם הביוטי פלקס שהוא פד סיליקון לניקוי ועיסוי עדין של הפנים. הפד עושה פילינג לעור ולאנשים עם עור רגיש כמוני שפילינג גרגרים גס מדי בשבילם, הוא עושה עבודה מעולה. אני משתמשת בהם בכל בוקר אחרי צחצוח השיניים במקום רק שטיפה קלילה של הפנים. הסבון לא מיבש את העור ולכן התחושה לאורך היום היא נעימה(כמובן שאחרי שמים קרם פנים). אני רואה הבדל מיידי בעור גם מבחינת החלקות של העור והניקיון שלו בעיקר. ממליצה בחום לנסות.
את שניהם ניתן לרכוש בסופר פארם(את הפד רק אם נשאר). הסבון נמצא יותר קרוב לבית מרקחת ואפילו בבתי מרקחת חיצוניים(כמו של קופת חולים מאוחדת).
אלו היו הבסטיס שלי לחודש האחרון.... אשמח שתשתפו אותי בבסטיס שלכם.
אני עובדת על פוסטים חדשים שכוללים הרבה מדריכי איפור... תשארו מחוברות ותעקבו כדי שתוכלו לדעת כשיעלו...
ועד לפעם הבאה,
שיהיה חג שמח ותשארו beautiful.
xoxo,
ED

לפוסט האחרון שלי: סקירה של קולקציית Vegas של makeup geek ניתן לקרוא כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה