יום שבת, 30 במאי 2015

!!!My May Loves

Hello my favorite hummingbirds

אני מתנצלת על ההיעלמות לא הייתה לי אופציה להעלות פוסטים מכיוון שעברתי דירה ולקח המון זמן לסדר את כל הבית ובין היתר האיפור ושאר הדברים שלנו מה גם שלקח המון זמן עד שהגיעו להתקין לנו אינטרנט (חיכינו שבועיים להגעה של טכנאי..סיוט) ובנוסף לכל הבלגן היה את שבועות באמצע וכשאת עובדת בתעשיית החלב והגבינות שבועות זו תקופה בה את לא באמת רואה את הבית. בנימה זו אני מקווה שהיה חג נהדר וטעים (יאמ יאמ יאמ).

אז הספתח של החזרה לפעילות מלאה היא המועדפים שלי לחודש מאי. באפריל לא היו לי מי יודע מה מועדפים וגם לא ממש במרץ ולכן לא העלתי מועדפים. הדבר היחיד שכן היה הוא כמובן שינוי הבלוג אם במיתוג ובשם שלו, כמובן בעיצוב ובעקבות השאר גם בכתובת שלו. חשוב לי להבהיר שאני עדיין אותה ED ושום דבר מבחינת התוכן לא השתנה. התוכן עדיין אמיתי ומביע את דעתי והאופי שלי בצורה הכי כנה שיש.

*****

אז המועדף הראשון שלי הוא היה שינוי מבורך מבחינתי שבוצע לאחר מעבר הדירה (שהיה בראשון לחודש). אם זכור לכן הסתפרתי וצבעתי את השיער שלי בפסח (ואם לא זכור זה הזמן ללחוץ כאן ולגשת לראות על מה אני מדברת). הורדתי המון מאורך השיער וממש אהבתי את זה ולמרות שהייתי מאוהבת בצבע השיער של OLIA הרגשתי שהוא היה כהה לי מדי. מאז השיער ארך כמובן וכבר לא אהבתי אותו מי יודע מה... עם הירידה שלי במשקל (ירדתי 6 קילו בינתיים...על איך בדיוק יהיה באחד הפוסטים שיבואו אז אל תשכחו להשאר מעודכנות) הייתי חייבת לעשות עוד משהו שיתן לי OOMF. קבעתי תור וקיצרתי את השיער עוד יותר וצבעתי לאדום בוהק יותר.
בעבודה..במהלך ההכנה לשבועות..
יומיים אחרי התספורת והצבע.

המועדף השני שלי שהוא בעצם המועדף הראשון שהוא ממש מוצר ומשהו שאפשר להשיג הוא תמיסת המיסלר של חברת Garnier. אני יודעת שהיו עליו דעות שונות והרבה אהבו והרבה לא אהבו. כמו שבטח כבר הבנתן אני מאלו שאהבו. נכון הוא אמור להיות מסיר איפור עדין אבל אני דווקא משתמשת בו אחרי שאני מורידה את האיפור. אני מורידה את האיפור בצורה רגילה כמו שציינתי בפוסט שיגרת טיפוח עור הפנים שלי ולאחר מכן אני משתמשת במי המיסלר על מנת לנקות את כל עודף השומן שיצא במהלך היום שלא תמיד יורד עם מסיר האיפור, את שאריות האיפור ושאריות של מסיר האיפור עצמו. אם אני לא מתאפרת הוא פותח לי את נקיון הפנים.
אני סופגת ממנו עם פד צמר גפן ולאחר מכן מעבירה אותו בליטופים על כל הפנים. מעבר לתחושה המרגיעה הוא מרגיש כאילו אני מנגבת מים על הפנים. לאחר מכן אני שוטפת אותו בעזרת מים ומשם ממשיכה עם שיגרת הטיפוח שלי. חשוב לי לציין שהרבה נשים הרגישו שהמוצר מייבש להן את העור. לי יש עור שומני ולא הרגשתי יובש מציק אלא הרגשתי שהעור נקי משמנוניות ולכן אצלי זה היה מבורך.
אני לא זוכרת כמה הוא עלה לי אבל תמיד ניתן למצוא אותו במבצע.

המוצר הבא גם הוא מתקשר לשיגרת הטיפוח שלי (באמת כדאי שתקראו את הפוסט..) וזה מוצר שבחיים לא חשבתי שאחליף. הייתי כל כך מאוהבת בקרם הפנים של לוריאל עד שנכנס לחיי ה Daily Energizer Cream של חברת Clarins. קיבלתי אותו במתנה והחלטתי בבוקר אחד, ללא סיבה מסויימת, לנסות אותו. באותו הרגע אהבתי. יש לו מרקם עדין וריח עדין, הוא נספג במהירות לתוך העור ומשאיר תחושה של עור ולא של קרם (או שמנוניות ודביקיות כמו בחלק מהמקרים). התאפרתי כרגיל וכעבור 10 שעות שחזרתי הביתה העור שלי לא היה שומני מדי או זוהר מדי וידעתי שזה בזכות הקרם מאחר ובאיפור לא שיניתי משהו. התאהבתי!!
אהבה מרעננת
מרקם משגע!

כמו שציינתי היה חודש מלא בדברים ממעבר הדירה לשעות עבודה ארוכות מאוד ובין היתר גם הייתי חולה החודש. המושיע שלי החודש היה ה BB Cream של חברת Garnier בגוון Light. מדובר על קונסילר roll on בעל חומרים שעוזרים להורדת הנפיחות שיש מתחת לעיניים והוא בעל גוון סלמון שמעולה להסתרת שקיות כהות ולי החודש היה מפעל שלם לשקיות אשפה מתחת לעיניים. גם עכשיו שאני יותר רעננה, בגלל מבנה העיניים שלי, האיזור תמיד נראה כהה.
אני אובת להניח אותו בזווית הפנימית צמוד לגשר האף, בחלק הפנימי של קו הריסים התחתון במעין צורת V ובזווית החיצונית של העין (בקו הריסים התחתון). אני מטשטשת אותו בטפיחות בעזרת האצבע ואת השאריות שמה על העפעף העליון כדי להסתיר את הורידים הכחולים שישי לי (מאחר ואני די שקופה). הוא מתקבע די מהר אבל הוא עוזר להחליק את האיזור ולכן גם יש פחות קמטוטים במהלך היום שנוצרים בדרך כלל כתוצאה משקיעת האיפור.
אני ממליצה בחום.
לפני
אחרי

באותו הקו.. הייתי צריכה החודש משהו שיעזור לי להבהיר את האיזור מתחת לעיניים כדי לקבל מראה רענן ועירני יותר. אומנם יש לי את פלטת הקונטור של אנסטסיה בוורלי הילס אבל מאחר ואני בהירה הצבע הצהוב בה גורם לי להראות צהובה מדי ונותן מראה חולני. בחיפושים אחר פודרה טובה לאיזור מתחת העיניים נתקלתי בפודרת ה Nude Magique BB של חברת לוריאל בגוןן Light Skin. הפודרה בעצם מחקה גימור של עור מישיי. יש לו גוון מעט צהבהב אבל בהיר מספיק שגם עליי, בהירה מספיק כדי תמיד לקנות את המייקאפ הכי בהיר שיש, הוא עדיין נותן אפקט הארה מבלי לתת מראה צהוב וחולה. אחד הדברים שאני אוהבת בו הוא הטקסטורה שלו. הוא מאוד מאוד עדין וקליל והוא מקבל גימור מאוד עדין ויפה.
הוא מגיע בקומפקט עם מראה וספוגית.
אני רכשתי אותו במשביר ב-160 ש"ח אבל תמיד ניתן למצוא אותו במבצע.

החבר הבא נקנה כתשובה לפודרה של לוריאל. חיפשתי מברשת שתהיה נעימה לאיזור מתחת לעיניים ותאפשר להניח כמות יפה של חומר בלי להניח יותר מדי. בחיפושים של מוצרים לשידה שלי נכנסתי לסניף של חברת  WOW שם מצאתי את המברשת המדהימה, מברשת מספר 8926. היא עשויה שיער סינטתי אבל היא רכה כמו מברשת משיער אמיתי. יש לה צורה אליפטית והיא בעלת בטן שטוחה. היא נראית כמו מברשת סומק אנורקטית. היא פלאפית מספיק בשביל לתת פיזור יפה של חומר אבל היא לא פלאפית מדי ולכן מאפשרת עדיין הנחה יפה.
לא בטוחה כמה עלתה לי אבל אני די בטוחה שלא עלתה יותר מ40 ש"ח.

המועדף האחרון שלי החודש הוא גם כן מברשת. הפעם מדובר במברשת מושלמת בשביל להגיע לקונטור מושלם. מדובר על מברשת של חברת Morphe. המברשת המדוברת היא מברשת מספר M437. מה מיוחד בה? מה שמיוחד בה היא העובדה שהיא בעצם כמו מברשת פלאפית לטשטוש צלליות רק על סטרואידים. היא גדולה יותר ממברשת לעיניים אבל היא קטנה מספיק בשביל להכנס מתחת לעצם וישר לתוך השקע ותוך כדי ההנחה היא מטשטשת. היא מוארכת ובעלת ראש מעוגל מעט ונפתחת מעט כלפי מעלה.
את המברשות של חברת Morphe ניתן להשיג דרך האתר שלהם ותודה לאל, הם עושים משלוחים לארץ בעלות לא יקרה מדי. מה גם שאני ממליצה לבדוק מברשות נוספות שלהם וכמובן את הצלליות שלהם. הם זולים כמו ביוטיקר אבל באיכות של מאק.
בשביל להגיע למברשת המדהימה הזו ניתן ללחוץ כאן.

אז אלו היו הנבחרת שלי לחודש הזה. אומנם הנבחרת התמקדה בעיקר בפנים עצמן אבל זה לא עושה אותה לנבחרת פחות מוצלחת. בשבילי החודש היא הייתה פשוט WINNER.
אני אשמח לשמוע מכן מה היו המוצרים שעשו לכן את החודש...
בנוסף.. אני שוקלת לעשות פוסטים שמתמקדים בפייבוריטים בכל תחום החל ממברשות ועד ללקים. האם זה יעניין אתכן?

הצטרפו לקבלת עדכונים במייל, תעקבו אחרי באינסטוש ובפייסוש.
אל תשכחו לבקר בפוסטים קודמים.. המועדפים עליי הם:
Haul חוויות וקניות מאילת.
Get to know me
פסח כאן... (עוסק בדרכים שלי לסדר את שלל האיפור שלי).

עד הפעם הבאה אל תשכחו להנות כמו ה- Hummingbird שאתן.
XOXO
ED.

דרך אגב... אני נגד שימוש בסטרואידים ולא רואה כל צחוק באנורקסיה. אז אם מישהו נפגע מההשוואות למעלה אני מתנצלת מעומק ליבי.

2 תגובות:

  1. הזכרת לי שאני צריכה להתנסות במברשות של מורפי 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. אם את רוצה המלצה למברשות רק תגידי... אני קניתי סט שמשמש אותי כל יום...
      איכות מדהימה במחיר שלא נותן מושג עד כמה הן טובות.

      מחק