יום ראשון, 14 ביוני 2015

Click to Clinique

שלום ציפורים קטנות שלי...
לפני שאני שואלת לשלומכן כמו תמיד אני רוצה לתאר לכן תמונה כדי שתכלו להכנס קצת לבועה הנעימה שלי...

ערב קריר, בשמים יש כמה כוכבים ולווין שמסמנים לכן שהשמיים נקיים מעננים ושמזג האוויר אידיאלי. אתן יושבות, בפיג'מה הכי נוחה שלכן ועם נעלי הבית הכי נעימות שלכן, על כורסא גדולה ונוחה, ברגליים מסוכלות, בגינה שמלאה בעצים ירוקים וצמחי תבלין.עם כל משב רוח קריר מגיע לאפכן ריחות נהדרים שממלאים את האוויר - ריח של נענע, לואיזה, שיבא ולוונדר. מפעם לפעם אתן שומעות עטלף או ציפור שגונבים לכן תאנה מהעץ ואתן בשלכן,עושות את הדבר האהוב עליכן- שופינג.
עכשיו תגידו לי את האמת ציפורים קטנות שלי..לא מצב אידיאלי? מי תוותר על זה?
אז עכשיו שריח הנענע מדגדג לכן באף אני יכוה לשאול בכיף מה שלומכן ציפורים קטנות שלי?

*****

אם אתן, יקרות שלי, חיות פחות או יותר כמוני(וכמו רוב בני האדם) אתן עובדות שעות ארוכות ובסוף היום מוצאות את עצמכן או גמורות מעייפות או מטפלות בבית. מאחר ואצל מרבית הנשים בעולם (וגם הגברים..אולי פחות החלק עם המשפחה, למרות שיש גם נדירים כאלו) הזמן שלנו לעצמנו מאוד מצומצם וזמן התרפיה וההתפנקות שלנו הופך להיות עם אישור מיוחד לחופש מהעבודה.
תודה לאל, העובדה שכדי לפנק את עצמך בכמה דברים חדשים מגיע בליווי אישור יום חופש מהעבודה או סיבוב בסופר פארם כשאת חולה ומחכה בתור לבית המרקחת, כבר מתחילה להתפוגג מהעולם. אני לא אשקר.. אני אוהבת מאוד ללכת בכיף ובניחותא בסופר פארם, עם חברה טובה ותה קר מארומה ביד, ולעבור עמדה עמדה ולשאול ולהתעניין ולגעת ולמשש. לצערי זו פריווילגיה שאצלי מגיעה רק כשאני בלחץ של זמן וקונה תרופות על הדרך.
העובדה שזה המצב לא אומרת שהתרפיה שלי הפסיקה להיות שופינג ובדיוק בשביל זה הומצאו אתרי הקניה on line. אלו שאת לא צריכה להתייפיף בשבילם ושאת יכולה לעשות בין הבישולים לנקיונות ועם התינוק לידך. אלו שנותנים לך מפלט מבלי לצאת מהבית. טיפול נפשי בלי לשלם על נסיעות!
 לאט לאט אנו רואים עוד ועוד חברות מכובדות שיוצאות באתרים אקסקלוסיביים לעצמם ולא כאלו שמקבצים בתוכם מספר חברות במקום אחד. לא שזה לא נוח..אבל יש משהו נעים באתרים כאלו. והנה..עוד חברה מדהימה יצאה עם אתר כזה..מדובר על קליניק שהיא חברה שנחשבת יוקרתית וכזה גם האתר שלהם.


www.clinique.co.il


מבנה האתר הוא מאוד נעים לשימוש. בעמוד הראשי של האתר הוא מציג מבצעים והטבות ככל שגוללים מטה את העמוד. הוא מתהדר בצבע המנטה ירקרק שמזוהה עם החברה ולמרות זאת הוא עדיין אתר צבעוני לעין בצורה שאינה אגרסיבית אלא שמחה ומרעננת. בחלקו העליון יש בר קטגוריות שמפנה לכל מה שרק חלמתן שתרצו מהחברה החל מאיפור וטיפוח(כולל קטגוריה שמיועדת לשיטת שלושת השלבים המפורסמת שלהם) דרך מוצרים לגבר ועד קטגוריה של וידאו. כל לחיצה פותחת חלון שמאפשר בחירה נוקבת יותר ומדוייקת יותר.

  מעבר לעובדה שכיף לעשות באתר שופינג יש בו מחירים מיוחדים לאתר. לדוגמא: אם המוצר High Impact Lip Colour עולה במחירון 146 ש"ח באתר תשלמו עליו רק 116.80. ולא מדובר על מבצע שמתרחש באותו הרגע באתר אלא משהו שהוא מעין קו מנחה. בנוסף, אם חשוב לכן לדעת כמה בדיוק יוצאת ההנחה, מבלי להוציא מחשבונים או להתייעץ עם כלכלן, כל שאתן צריכות לעשות הוא לעמוד עם העכבר על המחיר של המוצר ותקפוץ חלונית שאומרת לכן כמה אחוזים חסכתן בדיוק. כיף לדעת שהם חשבו על כל הטיפוסים שאנחנו.

משהו שאני יודעת שחשוב לרבות מאיתנו הוא עניין המשלוח.. איך זה מגיע? האם זה מוגן? אם יגיע שבור או פגום?מה אם לא אוהב את מה שהגיע?
הנה תשובות והמלצות שעשויות לעזור ובתקווה להרגיע.
קודם כל על השאלה "אם לא אוהב?" אני אתן עצה. תמצאי סווצ'ים באינטרנט. מצאת סוג וגוון של צללית שאת מעוניינת בה. מעולה! לכי לגוגל תמונות, תכניסי את שם הגוון עם שם החברה ותסתכלי בתמונות. אם אהבת לכי על זה ותוסיפי לסל ואם לא אז תמשיכי בחיפוש. אישית, אני לא קונה מבלי שבדקתי. ואם כבר קרה...יש מדיניות של החזרה והחלפות.
עניין ההחזרות עונה גם על אם פגום או שבור. מעבר לכך שעל שבור אפשר להתלונן גם בדואר יש בחברה כל כך מכובדת אבא ואמא שיענו ויתקנו מה שצריך. תופס ההזמנה שנשלח הביתה מגיע עם ספח החזרות והוראות מדוייקות מה צריך לעשות.
"האם זה מוגן?" ברור שכן! נראה לכן חברה כמו קליניק שהיא חברה יוקרתית תתן לדברים שלהם להתגלגל סתם כך בקופסא ריקה? אני חושבת שחוץ מהעובדה שהם מעריכים את הלקוחות שלהם ואת עצמם הם מעריכים את המוצרים שלהם.
"איך זה מגיע?" ארוז מעולה..עם שליח עד הבית או בדואר. אני אוהבת לקבל עם שליח..זה מרגיש כמו מתנה ודרך אגב ניתן להוסיף אריזת מתנה מיוחדת בשלב התשלום ללא עלות נוספת...

אם כבר דיברנו על מתנות....
לרגל השקת האתר שלהם, חברת קליניק, מעניקה על כל קנייה מתנה-תיק איפור ושני מוצרים בגודל מיוחד לבחירה ממגוון מוצרים, בחינם כמובן!
בנוסף..כן כן יש עוד...
* בקניה מעל 129 ש"ח מקבלים במתנה תיק איפור קטן שמכיל מסקרה, קרם עיניים ומסיר איפור.
* בקניה מעל 249 ש"ח מקבלים במתנה קופסא המכילה 4 מוצרים בגודל מיוחד.
(התמונות להמחשה בלבד)


אני ממליצה ללכת ולבדוק את האתר שלהם..
ברגע שיגיעו המוצרים אני כמובן אעשה Haul על מה הזמנתי עם תמונות ומחשבות... כדאי לחכות לזה. כדי שתדעו מתי הפוסט יוצא תרשמו לקבלת עדכונים במייל וכמובן תעקבו אחרי באינסטוש ובפייסוש.
אני אשמח לדעת מה הדעה שלכן על האתר החדש של קליניק...וכמובן, אם חוויית הרכישה מהאתר הייתה נעימה ומהנה כשלי.
ועד הפעם הבאה..אתן מוזמנות לפוסט האחרון..
שיהיה שבוע נפלא ציפורים שלי..
תשארו Hummingbirds מדהימות ומיוחדות ואל תשכחו לחזור ולבקר בקן שלי.

XOXO
ED

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה