יום שבת, 8 באוגוסט 2015

A Tropical VIP Vacation

אז חודש אוגוסט החם הגיע אלינו בשעה טובה..מה שאומר שהטמפרטורות עומדות לצנוח (הלוואי) ולהגיד שוב 'אחרי החגים' נשמע במקום ולא כגזרה רחוקה. לכבוד המאורע מגזין 'את' הוציאה החודש קופסאת VIP שתתאים לכל הנפשות הנופשות והרכיבה במיוחד קיט קטן שמתאים בצורה מושלמת לחופשה טרופית או סתם לשהייה ממושכת בשמש הישראלית החמה.

את בטח זוכרת שבחודש הקודם בירכתי על ההחלטה להזמין לבן זוג שלי את קופסאת Time Out אחרת הייתי מתבאסת לגמרי. אני כל כך שמחה להגיד שהחודש זה ממש לא המצב ושתיים מתוך שלוש זו אחלה תוצאה (בינתיים). אם אין לך מושג על מה אני מדברת וסימן שאלה גדול הופיע לך מעל הראש בקריאת המשפט הקודם זה בדיוק הזמן ללכת ולקרוא את הפוסט על הקופסאות של יולי והכל רק על ידי לחיצה.... כאן!

אז קחי איזה Ice Tea או איזו Pina Colada ובואי נתארגן ביחד עם מגזין 'את' והקופסא של החודש לחופשה טרופית חלומית...

*****

נתחיל מהאריזה עצמה שמתהדרת החודש בתמונת שחור לבן של ראשי עצי דקל וצבע צהוב בוהק שנותן תחושה של שמש חמה (לא שחסר כזו בארץ). תמיד כיף לקבל את האריזות, הן תמיד שמחות ומעלות חיוך. את האריזה אחר כך אפשר להמיר לבית חם לחפצים משוטטים. אצלנו בבית קופסא אחת הפכה להיות בית לתלושי משכורת וכל מני מסמכים חשובים ואחרת הפכה להיות מבצר שמירה על הממתקים והעצמות של זואי שלנו. תמיד יש מה לעשות עם קופסאת קרטון בגודל של קופסאת נעליים.. וכשהיא יפה זה רק מעודד את העובדה הזו.


כשפותחים את הקופסא מגלים את נינט טייב מתהדרת במעט מאוד איפור וכמה נמשים. מאוד אהבתי את העובדה שנראה כאילו לא נעשה ריטוש לתמונה (ואולי באמת לא עשו) וניתן לראות את היובש שלה בשפתיים ואת הטקסטורה של עורה החשוף. בעיקר אהבתי את העובדה שהחודש הגיליון הוא גליון מוסיקה שאוסף בתוכו מספר לא קטן של זמרים ישראליים כמו אניה בוקשטיין, קרולינה, נינט כמובן ואפילו רמי פורטיס. הרי מה זו חופשה טרופית בלי מוסיקה טובה? מוסיקה לא רק מחייה את הנפש אלא גם את הדם.. והגליון החודש עושה בדיוק את זה...
שווי הגליון: 39.90 ש"ח.

התמונה מהאינטוש שלי

אחרי שמחלצים את נינה מהקופסא רואים את האריזה המוקפדת והנעימה של מרכיבי הקופסא. נייר טישו שחור אסוף בסרט כסוף ומתוכו מבצבצים מעט צבעים. למעלה כמובן מתקבלת גלויה, שמתאימה בסט לעיצוב הקופסא, שמכילה את כל המידע על מה בדיוק קיבלת כדי שתדעי בדיוק מה וכמה שווה כל דבר. הרי הקופסא עצמה עולה 149 ש"ח אבל שווה הרבה יותר.. והם רוצים שנדע את זה.. הם רוצים שנרגיש High Class בבהאמאס.
לקריאה על הקופסא.. לחצי כאן ולרכישה...לחצי כאן.


*****

התמונה שמתקבלת כשפותחים את נייר הטישו.

*****

המוצר הראשון היה חייב להיות זה שמכיל ציפורים (מפתיע נכון?)...תוכי זה כל כך טרופי. המוצר הראשון ששלפתי היה אפרת גוש...כאילו, לא את אפרת עצמה אלא את הדיסק שמגיע. ישר הבן זוג שלי קפץ בקול והכריז (בצדק) "מי משתמש היום בדיסקים?" אז יש משהו בדבריו. במחשב שלי אין מקום להכניס דיסק אז פניתי ליוטיוב. מה שבעצם מקבלים הוא את הסינגל של אפרת גוש שנקרא "ציפור שיר" והוא מתוך האלבום הרביעי שלה שאמור לצאת בקרוב. גיליתי שיר חביב, לא בדיוק הטעם שלי, שנשמע קצת כמו סאונדטרק של איזו קומדיה רומנטית בסגנון רטרו. הזכיר לי קצת מחזמר אבל לא בצורה רעה.. שיר כזה שמתחשק לך ללבוש שמלה נפוחה בסגנון פינאפ של שנות ה-50 ולהתחיל לפזז לקולו בסחרור מסביב לבית ברגליים יחפות. שיר שבקלות יכל להיות סאונדטרק מסרט שמוקרן במטוס.
שווי : מתנה. זה בונוס!


המוצר הבא היה חייב להיות הבלוק האדום שהכיל בתוכו פרינט מנומר. מדובר על נעלי אצבע מתקפלות של חברת SALVATOS שמגיעות בתוך נרתיק מסיליקון. הן מיועדות לזריקה בתוך התיק כך שאם את הולכת לחוף הים אבל לא מתחשק לך לעשות את הדרך לשם בכפכפים או מאוחר יותר ללכת לארוחת צהריים בכפכפים, תוכלי פשוט לקפל אותם ולזרוק לתוך התיק. תגידי לי שהם לא חשבו עלייך כך שיהיה לך נוח אחרי הטיסה או בזמן השיטוטים בחופי הבהאמאס.
את שלי קיבלתי עם פרינט מנומר משולב עם צבע אדום ובמידה 38/39 שהיא במקרה המידה שלי. אני לא יודעת אם בקופסאות האחרות מסתובבות עוד מידות ועוד דוגמאות. ברמת העיקרון זה די מעצבן לקבל משהו שהוא תלוי מידה אבל מכיוון שקלעו בול הפעם לא יצאתי כועסת אלא מחוייכת. והחמודים האלו נזרקו ישירות לתוך תיק היום יום שלי.
שווי המוצר: 99 ש"ח.



הדבר הבא הוא מה שהיה נראה לי כמו ספרי. כשראיתי אותו איחלתי שיהיה מדובר באיזה ספרי קריר ומרענן או איזה שמפו יבש אבל היי.. דווקא אחלה מוצר לחום הנוכחי ובטח ובטח אם את יוצאת לחופשה טרופית או יום שלם בחוף הים. מדובר על מוצר מבית חברת SABON (סבון של פעם) שנועד להרגיע ולקרר את העור אחרי שהייה ממושכת וחשיפה לשמש. בעצם המוצר שמקבלים הוא מוס אלוורה בעל מרקם אוורירי שנועד להרגיע אחרי חשיפה לשמש..בעצם השלב שאני קוראת לו כוויה.
רשום שיש לו ניחוח עדין אך לדעתי יש לו ריח של שמפו סרקל או ד"ר פישר שהוא אחד הריחות שהכי אהבתי בתוך ילדה והוא מחזיר אותי אחורה לתוך בגד הים השלם השחור שהיה לי..עם שלושה ארטיקים שמעטרים את החזה (שבזמנו לא היה לי) במקלחות בבריכה של גבעת זאב. ריח מרענן ונעים. כשראיתי את המוצר הזה ידעתי שהדבר היחיד שהם שכחו להכניס הוא את כרטיס הטיסה אל המלדיבים או לכל מקום טרופי שטוף שמש אחר.
שווי המוצר: 59 ש"ח.


מכיל 150 מ"ל של זכרון ילדות.

המוצר הבא ממשיך עם אותו הקו של שמירה על עור נעים. כידוע לך, בימים החמים העור נוטה לסבול מיובש ולמרות שאת רוצה למרוח קרם את לא יכולה לסבול כל מגע של מוצר מכביד על העור שלך..כי כל כך חם לך! בדיוק לשם כך הכניסו לנו לקופסא את קרם הגוף של חברת Fix שנקרא "Little Jar Of Happiness". בכיתוב על המוצר רשום שמדובר על קרם גוף כל כך אוורירי ועם כל כך הרבה לחות שאת מורחת על עצמך ענן. בתור מישהי שגרה במישור החוף לחות לא חסר פה (החום..הדביקות..אה...) אבל נשמע מעניין..מי לא רוצה להתמרח בענן? נשמע חלום. וכך באמת המצב. הקרם לא רק מריח כמו מילקשייק תות אלא גם מרגיש אוורירי כמו מילקשייק. הוא נספג לעור מהר מאוד ומשאיר תחושה נעימה ולא שומנית על העור. הדבר האחרון שאת רוצה זה לתת לבגדים עוד סיבה להדבק אלייך. הקרם הזה מאפשר לך לשים אותו ולאחר מכן להתלבש מבלי שהמכנס ידבק לך לירך. בנוסף...מקבלים מחברת Fix שובר מתנה לקבלת תחתונים או גופייה. בנופש תמיד צריך עוד גופייה ועוד תחתונים וזה פותר את הבעיה.
שווי המוצר: 69.90 ש"ח.
שווי השובר: 49.90-69.90 ש"ח.


והאריזה כל כך חמודה...

המוצר הבא ריגש אותי במיוחד. אומנם הוא לא מוחשי אבל הוא בדיוק מה שצריך כשושכבים על מיטת רחצה באיזה חוף ים אקזוטי בקצה העולם כשהשמש היוקדת מקפצת משולי הכובע הרחב שלך כשלצידך איזה קוקטייל קריר ולרגלייך חול זהוב. מדובר על ספר דיגיטלי שניתן לקרוא ישירות מהטלפון כך שאת לא צריכה לסחוב איתך עוד דברים אל החוף ולא מדובר על עוד מוצר שצריך לארוז. הפעם הספר המתקבל הוא הספר "עסקת נישואים". אומנם אני לא ממש הולכת לים אבל כל בוקר בדרך לעבודה אני קוראת אז זה מושלם בשביל להוריד ממני את הכובד של הספר. בנוסף.. זה משהו נהדר לטיסות. כל מה שצריך לעשות הוא להוריד את האפליקציה ולרכוש ספרים וכאן את מקבלת אחד במתנה (בערך).
שווי ההטבה: 35 ש"ח.



המוצר הבא הוא אלי אחד הדברים הבסיסיים שלוקחים לחופשה וזו חולצת T לבנה פשוטה. הפעם מדובר על חולצה מבית DELTA שעשויה מכותנה חכמה. מה הכוונה? הכוונה לכותנה מנדפת זיעה. כל כך מדוייק לימים החמים. למה מתאימה לחופשה? קודם כל ניתן ללבוש אותה מעל לבגד הים מבלי להיות לבושה מדי או להרגיש עירומה מדי ועדיין תתאימי לנוף האקזוטי של חוף הים. דבר שני, מה יותר קל מג'ינס וחולצת T לבנה..ללוק יום יומי רק מוסיפים איזה סנדל חמוד או סניקרס ולערב רק מוסיפים אבזור קצת יותר נוצץ ונעלי עקב..כל נעל עקב.
מבחינת החולצה עצמה..היא מאוד נעימה ויושבת על הגוף בצורה מחמיאה. אני קיבלתי מידה M והיא קצת גדולה לי וארוכה לי. יש לה מפתח קטן בגב אבל סך הכל מדובר על חולצת T לבנה שעשויה בצורה איכותית מבד נעים וקליל.
שווי החולצה: 59.90 ש"ח.




הדבר האחרון שמקבלים הוא הדבר היחיד שלא ממש התלהבתי ממנו, נראה כאילו הם קראו את הפוסט העצבני שלי מחודש שעבר (הייתכן?). לעומת השובר בחודש הקודם, מדובר על שלושה אימונים בסטודיו לנשים Sweat Shop. כאשר בפעם הקודמת היה מדובר על אימון בודד. בנוסף מקבלים מיזע לראש של הסטודיו.  אומנם אני לא משתמשת בכאלו בזמן האימון (פילאטיס) אבל הוא עשוי טוב ורואים עליו שבטח בסטודיו עצמו הוא עולה לא מעט ביחס למה שהוא.
אם את רוצה אני מוכנה לשלוח לך את השובר. לפי מה שראיתי הסטודיו פועל רק בתל אביב. אם את מעוניינת..תשלחי לי הודעה בפייסבוק או במייל.
שווי השובר: 220 ש"ח.




**שווי הקופסא: 632.60-652.60 ש"ח**

עכשיו תגידי לי את..זה לא עושה חשק לאיזו חופשה טרופית באיזה אי אבוד ובודד, רק את החול הגלים והשמש? אני יודעת שלי הקופסא הזו עשתה חשק לאיזה סופ"ש במלדיבים או בבהאמס..מוכנה להתפשר על יוון העיקר נופש. אבל וואלה..גם אם את לא יוצאת לנופש כל הפריטים מתאימים גם לחופשה בארץ או סתם ליום בים.

מקווה שתהני בחופשה במידה ואת יוצאת ושלא תקבלי מכת שמש ותמסי מהחום.
אוהבת המונים...
ועד הפעם הבאה...
XOXO
ED

2 תגובות:

  1. בעוד שהרעיון מגניב הביצוע הפעם פחות קולע לטעמי.
    דיסק- אממ מה?...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם חשבתי ככה על הדיסק..בעקרון הוא גם במתנה..הוא תוספת.
      אני מאוד אהבתי את הקופסא החודש.

      מחק