יום שבת, 21 בנובמבר 2015

Blog Vlog

אז נתחיל מהמובן מאליו.... אני מצטערת שהרבה זמן לא כתבתי פוסט מושקע ומלא כל טוב. הייתי עסוקה בלהקים את ערוץ היוטיוב שלי..שעדיין בחיתוליו ואת האמת, לא ממלא אותי כמו שהבלוג ממלא אותי. בכל זאת, אני אשמח שתלכו ותתנו לו אהבה.. יש גם הגרלה שרצה כרגע שפתוחה עד ה-30 לחודש. (לערוץ)

כן כן..אני יודעת ש Vlog הוא יומן מצולם..אבל אני עדיין לא שם, מה גם שלדעתי החיים שלי לא כאלו מעניינים בשביל לעשות עליהם Vlog. אז החלטתי לעשות סוג של Vlog, פשוט כתוב. מקווה שתהנו.

אז אני ו"חבצלת"(איך היא קיבלה את השם תגלו בהמשך) עשינו יום שבו כבשנו את תל אביב. פעם אחרונה שעשינו דבר כזה היה לפני בערך 4 שנים..אולי אפילו יותר. אנחנו חברות ילדות ואחת לתקופה אנחנו יוצאות ליום כיף. בואו רק נגיד שהיה יום מושלם ואם תמשיכו את הטיול איתנו תבינו למה.....

את היום התחלתי בתמונות יפות שחיכו בגינה שלי. זה היה יום אחרי שאשקלון הפכה לונציה. הכל היה עוד קצת רטוב והריח כמו גשם טרי. הייתה בריזה נעימה. כל הפרחים בגינה היו מאושרים מכמות המים שקיבלו והיו מוכנים לעדשת המצלמה.


אז הגענו לתל אביב והיה לנו יום שכולו אנשים טובים. התחלנו בלקחת את התעודה שלי מירין שחף. המסכנה חיכתה שם קרוב לשנה.. גלמודה ובודדה. איזה יום יכל להיות גרוע כשהוא נפתח ב"בוקר טוב" מירין שחף? אני באמת לא יודעת.
ידעתי שאני חייבת להגיע לחנות העודפים של אלקליל (אם אתן חובבות איפור ומכורות כמוני.. המידע שיגיע הוא בדיוק בשבילכן). כיוונו אותנו לאוטובוס ובתחנה חיכה לנו חתול חמוד. ידעתן שהחתולים בתל אביב שמנים עד מצב של אוביס? אני גם לא ידעתי... ממתי חתול רחוב שמן יותר מהחתול הבייתי שלי? והחתולי שלי לא רזה במיוחד! החתול הספציפי הזה כנראה יצא מהסרט חתולים בצמרת לפי המראה שלו.


את השם "חבצלת" חברה שלי קיבלה על ידי נהג אדיב שהסביר לנו איך העניינים עובדים. הסביר לנו בדיוק איך להגיע לאן שאנחנו צריכות ואפילו תפס את חברה שלי בסיבוב כדי שלא תיפול תוך קריאה "תחזיקי חזק חבצלת, שלא תיפלי!". כל היום היה מלא אנשים טובים... מהנהג החביב לאנשים שצלצלו בשבילנו בפעמון והזכירו לנו שאנחנו צריכות לרדת מהאוטובוס כדי שלא נפספס את התחנה שלנו.
בסופו של דבר ואחרי נסיעה נחמדה, הגענו לחנות המפעל של אלקליל. למי שלא מכירה, מדובר על חנות עודפים של קבוצת אלקליל שכוללת מוצרים של MAC, בובי בראון, אסתי לאודר וקליניק..בין היתר. כל החנות ב-50% מהמחיר המקורי לרבות מבצעים והנחות על בשמים.

*****
החנות ממוקמת ברחוב הנחושת 10, רמת החייל, תל אביב.
שעות הפעילות:
ימים א,ג,ה 10:00-18:00
ימים ב,ד 10:00-16:00
ימי שישי אחת לשבועיים בין השעות 9:00-13:00

טלפון: 03-7696960
מומלץ להתקשר לפני כדי לוודא שפתוח.

*****

אז הייתה לי כוונה להגיע לחנות. זו הייתה אחת החנויות שהיה ברור שאני צריכה לבקר בהן ביום כיף הזה. אז ברור שיצאתי עם שלל!!!!!!
אנחנו הגענו בדיוק עם קבלת סחורה חדשה, אז היה בכלל כיף. 
מה קניתי???
* שני סטים של מברשות מבית Mac. מדובר על Look in a box שהוא סט של מברשות נסיעה שכולל מספר מברשות בגודל מוקטן עם נרתיק מברשות מתגלגל. קניתי שני סטים שונים. האחד של מברשות בסיסיות והשני סט קצת יותר מתקדם ומקצועי. מי שמכירה את עלות המברשות של Mac יודעת שהן לא הכי זולות. בערך 100 ש"ח או יותר למברשת. אז בואו רק נגיד שבחנות הזו כל סט עלה לי כמו מברשת רגילה אחת. שווה, לא?
* בתקופה האחרונה אני בחיפושים אחר סמקים בגלל שזה הדבר הכי דליל באוסף שלי. אז ישר הלכתי אל הסמקים והתחלתי לבחון כל אחד ואחד. הראשון שקניתי הוא אומנם בתאכלס פודרת הארה אבל אני מתכוונת להשתמש בו כסומק. מדובר על פודרת הארה יפייפיה בגוון Nude Pink. הוא גוון די טבעי עם קצת הארה כסופה בתוכו. לא משהו אגרסיבי או בולט מדי לעין. בסווץ' הוא לא ממש ניצנץ אלא היה יותר בעל ברק טבעי.
* הסומק השני גם הוא לא בדיוק סומק אלא נקרא Beauty Powder. ההבדל הוא רמת הגריסה של הפודרה. היא הרבה יותר דקה ונעימה ולכן גם נותנת ווש טבעי ועדין יותר. הגוון שלקחתי הוא Alpha Girl שהוא גוון אפרסק חי ובוהק.
* הדבר הבא שלקחתי היא פודרה שקופה. כל אחת עם עור שמן,כשלי, צריכה בחיים שלה פודרה שקופה. במיקרה זו שלקחתי היא מהקולקציה של ג'וליה פטיט, אבל בתאכלס..זה לא משנה.
* האודם היחיד שמצאתי שם שאהבתי הוא גם כן מקולקציה מוגבלת (כמו רוב הדברים שם). מדובר על אודם מקולקציית Prabal Gurung בגוון Ultramarine Pink שהוא אודם בגימור סאטן (דמי מאט) בעל גוון ורוד שזיפי.
* הדבר האחרון הוא איך לא, צלליות.מי שמכיר אותי יודע שהאהבה הכי גדולה שלי באיפור היא צלליות. הפלטה שקניתי היא מקולקציית Surf&Sand של בובי בראון. הפלטה שאני לקחתי היא פלטת ה-surf שהיא פלטה צבעונית עם צלליות שמרגישות ונראות כמו פיגמנט דחוס. 

אני רק אגיד שיכולתי לצאת עם הרבה יותר אם לא הייתי עוצרת את עצמי. מה שכן, חייב ממש לחפור ולנבור כדי למצוא דברים. לא הכל בחוץ בדיספליי...


המקום הבא שרצינו לבקר בו היא החנות המופלאה של גיא גיל הלא היא "העולם המופלא של גיא גיל". יש לו שתי חנויות. האחת בשינקין 34 והשניה בקינג ג'וג' 20. אנחנו ביקרנו בחנות בשינקין. קודם כל חימם לי את הלב העובדה שליד הכניסה לחנות, מתחת לחלון הראווה המדהים שלו, מונחת קערת מים לכלבים וחתולים. זה לא מובן מאליו. ידעתי שרציתי לקנות משהו לעצמי וידעתי שאני מגבילה את עצמי רק לשני פריטים (אחרת הייתי יוצאת עם כל החנות). מי שלא מכירה את הדברים המופלאים של גיא מפסידה. כל פריט הוא אחד מסוגו ועשוי בעבודת יד והרבה אהבה. הכל שם חלומי.
כבר מבחוץ אפשר לראות את כל הטוב והכיף... אני נשבעת שנסיתי לצלם בשחור לבן אבל הצבעוניות פשוט פרצה החוצה.


אני ישר הלכתי לקיר השרשראות. ומצאתי את עצמי מיד. אבל השרשרת שהכי אהבתי חיכתה לי דווקא על המוכרת החמודה. היא הורידה את השרשרת וענדה לי אותה. זו הייתה אהבה ממבת ראשון. צבעונית עם זיקה של רטרו והמון כיף וחן. בדיוק הסוג שאני אוהבת. לקיץ, לחורף, לסתיו או לאביב.. זו שרשרת מופלאה. 
לאחר מכן ניגשתי לעגילים שפזורים שם. היד שלי ישר הלכה לעגילים גדולים אדומים עד שנקלטה בזווית עיניי איזה אוזן ארנב. כן כן, לקחתי עגילים עם הלוגו של העולם המופלא. חמידות שכזו!
כבר הייתי בקופה, ידעתי שבחרתי שני פריטים.. וזהו, סטו, נגמר, פיניטו... אבל לא יכולתי לוותר על סיכת השיער המיוחדת הזו שנראת כמו זר פרחים. וברגע האחרון שברתי לעצמי את המילה והוספתי אותה לחשבון. בסוף יוצא שעשיתי בחירה טובה מאוד.
אני מחכה לבקר שם שוב!!!!!
אם אתן לא מכירות את עבודתו של גיא אתן חייבות להכנס לדף הפייסבוק שלו ולרפרף בין התמונות.. מבטיחה שחיוך יעלה על פניכן ולא תוכלו לעמוד מנגד.


שניה לפני שמצאנו את החנות של גיא עצרה אותנו דמות חביבה בבקשה שנכנס להביט בחנות החדשה שלה. את האמת, שתינו הסמקנו כשראינו באיזו חנות מדובר, אבל לא יכולנו לעצור את עצמנו בעקבות הדמות הנהדרת שעצרה אותנו. זו הייתה ננה שהייתה לבושה בצורה כל כך חמודה והזכירה קצת את מיני מאוס. משקפי שמש חתוליות גדולות, אודם אדום ומבטא אמריקאי כלבבי.


החנות נקראת Fantasy Shop. וכן, מדובר על חנות בוטיק מינית. החנות מעוצבת כמו המאורה של עליסה בארץ הפלאות. חנות שתי קומות שמכוסה כולה בצבעוניות, קאפקייקס, מסיבות תה, ודשא ירוק. עשה לי חשק לחדר כזה אצלי בבית. 
מה קניתי שם אני אשאיר רק לידיעת מי שצריך הלא הוא בן זוגי המדהים. אבל אם אתן בקטע אני ממליצה בחום רק בגלל העיצוב המדהים ובעיקר בגלל ננה הנהדרת שידעה למכור בצורה נעימה, ידעה להסביר ולא הייתה אגרסיבית. היא אפילו הסמיקה איתנו. 
לאינסטגרם של החנות  fantasyshoptlv@
החנות ממוקמת בשנקין 36.


את הטיול שלנו המשכנו בשוק הכרמל. ברור שיצאנו משם קצת בשוק מכמות האנשים ולפחות עם שקית אחת של גודיז. הפעם הקנייה הייתה לבית.. בדוכן קטן ראינו תמונות קנבאס עם הרבה תמונות טובות. הם היו סך הכל 3 ב-50. אז ברור שקניתי 3. ידעתי בדיוק איפה הן הולכות להיות.. וידעתי מה יהיה מותר מבחינת בן הזוג המדהים שלי.
לקחתי תמונה אחת שמדברת על תה..אנחנו חסידים לא קטנים של תה. תמונה נוספת כללה עליה משפט השראה שחשבתי שיראה טוב כרקע בסרטונים ליוטיוב והתמונה השלישית היא עם צ'רלי צ'אפלין ומלא צבעים. הם כולן יהיו תלויות אחת ליד השניה כשלידן יהיה תלוי גם כובע הצ'אפלין שקניתי בדוכן ליד.


הפריט האהוב ביותר מהיום הזה,גם הוא נקנה בשוק, הוא הכיסוי שקניתי לאייפון שלי. סוף סוף החלפתי את הכיסוי השקוף שלי במשהו קצת יותר חביב... תכירו את הרצל!


את שאר הזמן העברנו בעזריאלי, איך לא? הרחנו בשמים, שוטטנו בH&M ובעוד הרבה. הקניה היחידה, חוץ מאוכל, שעשיתי שם היא בקאלה. רכשתי שתי חולצות. האחת היא חולצת טוניקה מכופתרת עם משבצות בגווני תכלת. היא בסגנון אוברסייז, בוייפרנד... הכל ביחד.
חולצה-קאלה/ שורט-רנואר/ כובע-שוק הכרמל/ נעליים-סקופ/
שרשרת-WOW

את החולצה השניה לא הספקתי לחנוך. מדובר על חולצה סילבלס(תאכלס היא גופיה) עם פרינט כחול לבן וחיתוכים באיזור החזה. היא בעלת גזרת A שמתרחבת במותן ובעלת קו צווארון גבוה. אני מאוהבת בה ורק מחכה לחנוך אותה.

את שתי החולצות קניתי ב-50 שקלים לאחת. ואם לא הייתי בעוצר בטח הייתי קונה עוד כמה דברים. בתאכלס.. לא חסר לי בגדים אבל לא הצלחתי לעצור את עצמי.


את היום סיימתי אצל איילת המדהימה. בפדיקור. אני לא מאמינה שחזרתי לפדיקור נוסף אחרי שבפדיקור הראשון שלי לא הסכמתי לזוז והייתי אכולת פאניקה. אני שונאת שנוגעים לי ברגליים בצורה שמכניסה לי לגוף חרדה. אבל לאיילת יש ידי קסם. ידעתי שזה יהיה הסיום המושלם ליום הזה. פינוק אמיתי.
איילת עושה הכל... טיפולי פנים, שעווה, פדיקות והכל נעשה בכל כך הרבה אהבה ועדינות.. והמסאז' שהיא עושה ברגליים... רק לעצום עיניים ולהתענג.
לקביעת תורים: 054-4547087
(ממוקמת באשקלון).
*****
האמת שאת היום סיים בדרך הטובה ביותר בן הזוג שלי שרץ לקחת לי את השקיות מהיד ברגע שנכנסתי הביתה, לא שאל כמה בזבזתי ומה קניתי אלא נתן לי נשיקה אוהבת ואמר לי "כמה את יפה היום". תגידו לי שזו לא הדרך המושלמת לסיים את היום!!!

את האמת.. גיליתי באותו היום תל אביב חדשה. צבעונית וצינית, מחייכת ומצחיקה. מלאה סימני דרך...
הסלוגן של היום שלנו היה...
"25and still alive " למרות שאנחנו עדיין בנות 24. חחח. לא להאמין כמה דברים עברנו ביחד, אני וחבצלת שלי, ועוד הרבה יש לפנינו. היום הזה היה רק עוד זיכרון לאלבום סימני הדרך שלנו.

והנה עוד כמה סימני דרך תל אביביים....



מקווה שנהניתן מהטיול הקטן איתנו ברחבי תל אביב...
אל תשכחו שהכל אפשרי... הרי אנחנו חיים בארץ המוגבלויות הבלתי אפשריות....
העולם צבעוני,העולם מופלא,העולם מלא חבצלות וחיים....

אוהבת אתכן המונים ועוד קצת....
xoxo
ED



4 תגובות:

  1. קודם כל, אני חייבת להגיד לך שאת הורסת! דפדפתי לי קצת בבלוג שלך ואני פשוט מאוהבת בו! הפוסט מושקע ומדהים, ואני בהחלט אלך לבקר שם ולפנק את עצמי בכמה מהמוצרים שם. מהממת :)

    https://talimintsblog.wordpress.com/

    השבמחק
  2. איזה פוסט מגניב וכייפי :)
    תמיד משמח לשמוע על אנשים טובים שעוזרים, לפעמים מספיק לתת חיוך למישהו וזה משנה את כל היום, וזה מגניב לגמרי :)
    תתחדשי על הכל, קנית דברים מגניבים לגמרי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאמינה שהאנשים הטובים האלו הם שעשו את היום מדהים כפי שהיה. אם לא היה אותם זה היה פחות נעים...

      מחק