יום חמישי, 31 בדצמבר 2015

NYE smoky liner

לרגל השנה החדשה החלטתי להכין לכן סרטון עם מראה זוהר שגולת הכותרת היא האיליינר המעושן.
בהמשך לפוסטים האחרונים החלטתי לשלב לכן שתי אופציות שונות לשפתיים.. אופציה ניודית ואופציה כהה...
אני אשמח לדעת איזו אופציה אהבתן יותר ואיך ביליתן את תחילת השנה החדשה שלכן...

* פוסט שכולו שפתיים
*פוסט שכולו הילייט



לרגל השנה החדשה אני רוצה להציב לעצמי מטרות:

1. להעלות לכן פוסט או סרטון חדש בכל שבוע.
2. להגיע לפחות ל-100 עוקבות בערוץ היוטיוב שלי.
3. להגיע לפחות ל-300 עוקבות באינסטגרם.
4. להשתמש במוצרים שהרבה זמן לא נגעתי בהם. לפחות מוצר אחד בחודש.
5. לקרוא שלושה ספרים מלאים.
6. לרדת עוד מידה בבגדים (שטחי אבל בכל זאת).
7. לקנות מצלמה מקצועית חדשה כדי להעלות את איכות הצילומים שלי..בשבילכן.
8. להגיע בעמוד הפייסבוק של הבלוג לפחות ל-300 לייקים.
אלו המטרות שאני רוצה למלא עד סוף השנה.... מה המטרות שלכן?

רשימת אתרים לרכישת המוצרים שהשתמשתי בהם בסרטון:
אנסטסיה בוורלי הילס
OFRA
MAC
Ardell
Dose of Colors

לסרטון עצמו רק צריך ללחוץ....

אוהבת אתכן המונים,ארמונים,מומינים ועוד קצת....
מקווה שתהיה לכן שנת על חלל!!!!!!
xoxo
ED

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה