יום שבת, 12 בדצמבר 2015

The VELVET touch

את הפוסט הזה הבטחתי לפני הרבה זמן ותמיד היה משהו שהרגיש לי שצריך להכתב לפניו, אני מצטערת..
אם אתן עוקבות אחרי בפייסבוק (ואם לא אז זה הזמן לפייסבוק) אז לפני בערך חודש וחצי העלתי תמונה של הפלטה ואחד מהאודמים העמידים של חברת Velvet 59. הרבה מכן הגבתן לי שם עם שאלות והבטחתי להעלות פוסט. אז באיחור של חודש וחצי הנה הוא...

אם אתן לא מכירות את חברת Velvet 59 זה לא מאוד מפתיע. מדובר על חברה חדשה שצצה לה לפני כמה חודשים באטמוספירה האיפורית. מדובר על חברה קטנה, בבעלותה של פאריס בת ה-22,שכל מהותה היא להנציח תקופת זוהר של פעם, "וינטאג'", שנעלמה מהעולם ולחזור להשתמש במוצרים שהם 100% טבעיים. כל המוצרים מיוצרים בארצות הברית והם כולם לא נוסו על בעלי חיים, ללא גלוטן, ללא פראבנים ונקודה שאף פעם לא עלתה בדעתי לקשר לעולם האיפור, המוצרים לא יוצרו על ידי ניצול ילדים. משהו שחשוב מאוד לדעתי.

*החברה היא חברת אינדי, משמע נמכרת רק באתר החברה ולא ניתן למצוא אותם בשום מקום אחר.* 

לחברה אין עדיין מגוון רחב של מוצרים. יש להם פלטת קונטור, עודמים עמידים, גלוסים, מסקרה, אודמים רגילים וכמובן פלטת צלליות. מתוך המבחר אני רכשתי אודם עמיד אחד ואת פלטת הצלליות (אלו החולשות שלי כשזה מגיע לאיפור).
המוצרים לא זולים ולצערי גם לא המשלוח (20$ משלוח), אבל לדעתי חלק מהמוצרים כן שווים את ההוצאה.


אחד הדברים שאני מאוד אוהב באיפור הוא אריזה.. אני יודעת שהקנקן הוא לא מה שחשוב.. אבל בעולם שמתמקד ביופי, אריזה יפה מוסיפה המון לתחושה הכללית של המוצר. זה שטחי אומנם, אבל אנחנו בדרך כלל נמשכים למשהו שגורם לנו לחייך ואלו בדרך כלל דברים יופים. מחייכים בגלל הפרח, לא בגלל הקוץ.
המוצרים האלו ניחנו באריזה מדהימה ביופייה. האודם העמיד מגיע באריזה שקופה שמזכירה קצת קרח או יהלום ופקק בצבע Rose Gold. לצערי כמה שהאריזה של האודם יפה, ככה היא פושטית. היא מרגישה כאילו היא תשבר ביד או כאילו האפליקטור ייפול בכל רגע. מבחינת הפלטה, היא יפייפיה. היא צבעונית ומושכת את העין. יש עליה תמונה של טיגריס בתוך יער וכמובן פרחי לוטוס. האריזה יותר איכותית ומגיעה כאריזה של חברות רבות ויוקרתיות.

*****

האודם העמיד מגיע בארבעה גוונים שונים אחד מהשני. הגוון שאני הזמנתי הוא Vanilla Macaroon. אולי הזמנתי אותו בגלל השם, אני מאוד אוהבת עוגיות מקארון ואולי בגלל הצבע. מדובר על גוון ניוד אפרסק בהיר. לצערי הוא לא מחמיא לי מאחר והוא כמעט בצבע העור שלי ומחוויר אותי מאוד. אבל מדובר על גוון מהמם. מבחינת המרקם הוא נעים מאוד, לא מייבש. לוקח לו זמן להתייבש לגמרי ולהגיע לגימור מאט כפי שהוא אמור להיות אבל ברגע שהוא מתייבש הוא מחזיק המון זמן על השפתיים.  סך הכל אני ממליצה. אולי לא את הגוון הנוכחי אם אתן בהירות כמו קאספר,כמוני. הסווצ'ים שיש באתר של החברה לא הכי תואמים למציאות אז אם אתן מחליטות להזמין תבדקו סווצ'ים בגוגל לפני כן.
עלות  האודם: 20$


הפלטה הנוכחית היא פלטת הצלליות היחידה של החברה. אני חייבת להגיד שהיא מדהימה מבחינת האיכות ומבחינת הגוונים. היא קצת לוקחה בחסר כשזה מגיע ללהיות פלטה שלמה למראה אחד. חסרה לי שם צללית להארה וחסר לי גוון חום ביניים שיכל לשמש כצללית מעבר. חוץ מזה היא פלטה מאוד מגוונת ואפשר לעשות איתה המון מראות שונים. הצלליות בה רכות מאוד ופיגמנטיות בטירוף מה שאומר שהיא קצת אבקתית ומתפזרת אבל עם זאת, לא הייתה בכלל נפילה של חומר בזמן השימוש ולא היה צורך לנקות מתחת לעיניים. אני ממליצה בחום לרכוש אותה, היא תוספת מעולה לכל אוסף.
עלות הפלטה: 39$


כפי שניתן לראות, לא מדובר בפלטה ביישנית מבחינת הגוונים. היא כוללת בתוכה מגוון של גימורים וגוונים. הפיגמנטציה מדהימה ומתקבלת כמעט אחד לאחד כפי שמופיע בפאן עצמו. הפלטה בנויה כך שיהיה ניתן להוציא את הצלליות מהפלטה עצמה ולהכניס אותן לפלטת Z ולקחת אותן איתכן. לדעתי, זה מעולה כי יש גוונים שאני חושבת שאכניס למראות שלי באופן קבוע.
הצלליות, מבחינת הגוונים, מאוד מיוחדות:
# הצללית הראשונה היא הצללית Cherry Blossom שהיא צללית בעלת גוונן קרם אפרסקי ורדרד וגימור מאט. אם להשוות אותה לצללית אחרת, היא דומה קצת לצללית Beaches&Cream של מייקאפ גיק רק ורודה יותר.
# הצללית השנייה היא האהובה עליי בפלטה והיא הצללית Tiger Lily. מדובר על צללית בצבע ברונזה אדמדם בגימור מטאלי. היא כל כך מטאלית שלא צריך לרסס את המברשת בפיקס פלוס בשביל לקבל גימור מטאלי מאוד. גוון מאוד מיוחד.
# הצללית הבאה היא הצללית Sake Plum. הצללית הזו היא צללית חומה בעלת תת גוון שזיפי סגלגל. צללית מיוחדת בעלת גימור מאט. היא הצללית הכהה ביותר בפלטה מבחינת צלליות המאט ולדעתי יכולה להשתלב בכל מראה איפור בצורה נהדרת.
# הצללית הבאה מאוד מיוחדת וזו הצללית Princess of China. מדובר על צללית גליטרית בעלת גוון זהב,פנינה ורדרד. היא מתקבלת מאוד יפה על העור אבל צריך להעמיס קצת יותר חומר מהשאר בשביל לקבל את מלוא העוצמה שלה. לדעתי היא בעלת אחד הגוונים שיועילו מקצת הרטבה.
# הצללית הכהה ביותר בפלטה היא הצללית Meiling. הצללית הזו היא צללית שחורה אפרפרה עם גליטרים כסופים בתוכה. צללית שתראה מדהים כאיליינר נוצץ ואפילו מראה מעושן. 
# הצללית הבאה היא גוון מאוד שונה,לדעתי. זו הצללית Kyoto Kimono (מתה על השם שלה.). צללית זו היא צללית בגימור מאט בעלת גוון סגול לילך מעושן. היא צללית קרה מאוד מחינת הגוון שלה והיא יכולה להיות מדהימה כצללית מעבר בשקע העין בשביל לתת טוויסט למראה רגיל ומשעמם. 
# הצללית שבגללה רכשתי את הפלטה היא הצללית The Silk Road. יש לי חולשה לאיפור כתום מאחר והוא משתלב יפה, לטעמי, עם השיער האדום שלי. הצללית הזו היא צללית כתומה אמיתית. יותר כתום מזה לא נראה לי שיש. היא צללית כתומה בגימור מאט, לא זוהרת, לא חרדלית, הכתום המושלם. אני נהנת ממנה מאוד.
# הצללית האחרונה היא הצללית החומה האמיתית בפלטה. מדובר על הצללית Smoked Tea. זו צללית בגימור מאט בעלת גוון חום מעט מעושן. לדעתי, נייטרלית מאוד. הצללית הזו מעולה לשימוש יומיומי עם כל מראה איפור.

מבחינת המרקמים, אני חייבת להגיד שהצלליות מאוד נעימות, גם הצלליות הגליטריות. הצלליות הגליטריות לא מרגישות גסות ולא מגרות את העין. כל הצלליות מתמזגות בקלות ולא צריך לעבוד קשה בשביל לטשטש אותן. לא אחת לתוך השנייה ולא לתוך צלליות אחרות.


לסיום, הכנתי לכן מדריך איפור בשימוש עם הפלטה. זו פעם ראשונה שאני מצלמת מדריך איפור בוידאו אז תהיו עדינות...
מקווה שתהנו וכמובן שאני אשמח ללייק ושתרשמו לערוץ היוטיוב שלי. אני אשמח שתתייגו אותי בשחזורים על ידי #edsbirds וכמובן שתשתפו אותי מה אתן חשבתן על המוצרים של החברה, או בחברות שכדאי לי לנסות בפעם הבאה...
אוהבת המונים,מומינים ועוד קצת...
XOXO
ED

*לסרטון....רק צריך ללחוץ...*

5 תגובות:

  1. שמחתי להכיר את החברה, עם שלל יתרונותיה (והם רבים).
    הפלטה בהחלט נראית נהדר. הולכת לחטט באתר

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בטוחה שתהני..לפחות מהתמונות החמודות אם לא תמצאי כלום......

      מחק
  2. תתחדשי! פעם ראשונה שאני שומעת על החברה הזו, ותמיד כיף להכיר מותגים חדשים. אהבתי מאוד את הדגש ששמעו גם על עניין ההעסקה ההוגנת. בת'כלס זה משהו שכמעט ולא מדברים או חושבים עליו ביום-יום ובעיניי זה חשוב.
    הפלטה נראית מדהים!

    השבמחק
  3. ניראה מקסים. תודה שהכרת לי עוד חברה חחחח.בלי קשר השימוש במילה פיגמנטציה בהקשר לצלליות לא מרגישה לי נכון כי פיגמנטציה זה כתם, על העור,ואם הכוונה היא לומר שהן מאד חזקות ועשירות בצבע להגיד שהיא עשירה הפיגמנט יהיה הכי נכון מבחינת שפה!כמה בנות לאחרונה השתמשו במונח פיגמנטציה בהקשר לצלליות וזה מעט צרם לי. חוץ מזה המדריך מושלם והבלוג מקסים! שמחתי להכיר

    השבמחק
  4. ניראה מקסים. תודה שהכרת לי עוד חברה חחחח.בלי קשר השימוש במילה פיגמנטציה בהקשר לצלליות לא מרגישה לי נכון כי פיגמנטציה זה כתם, על העור,ואם הכוונה היא לומר שהן מאד חזקות ועשירות בצבע להגיד שהיא עשירה הפיגמנט יהיה הכי נכון מבחינת שפה!כמה בנות לאחרונה השתמשו במונח פיגמנטציה בהקשר לצלליות וזה מעט צרם לי. חוץ מזה המדריך מושלם והבלוג מקסים! שמחתי להכיר

    השבמחק