יום שני, 30 במרץ 2015

Friends on the rode

Hi my b' friends,
מה קורה? מקווה שהתקופה האחרונה עוברת עליכן בצורה הכי טובה עד כמה שניתן.
מצטערת שלקח לי זמן לשבת ולכתוב, לאור המצב שהיה אני מותשת גם פיזית וגם נפשית. אבל החלטתי לאסוף את עצמי ולכתוב לכן פוסט שיכלול טיפים לחברים שכדאי לקחת איתכן לנסיעה.

אז לפני חודש בערך נולד לי אחיין נוסף ובשעה טובה נסענו לברית שהתרחשה בצפת. ניצלתי את הנסיעה לחופש של שלושה ימים מהמצב. יום לפני הברית נסעתי מאשקלון למשפחה בירושלים וחזרתי משם בערב אחרי יומיים כשבאמצע נסענו מירושלים לצפת(נסיעה של 4 שעות ברכב).
מכיוון שידעתי שאני צריכה איפור שיעמוד בנסיעה ארוכה ואיפור שאוכל להפיק ממנו גם מראה אירועי יותר וגם מראה יום יומי לבילויים של היום למחרת עם חברה שלי עשיתי בוררות עמוקה לחברים שבאים איתי לנסיעה ואלו שלא, הרי המטרה היא שיהיו כמה שיותר אופציות בעזרת כמה שפחות מוצרים כדי לא להיסחב עם הרבה משקל וכדי לא לתפוס הרבה מקום.

אז תכירו את החבר עם התפקיד הכי חשוב: לדאוג ששום דבר לא ילך לאיבוד- תיק האיפור. לכל אחת יש תיק איפור שהיא אוהבת, סוג מסיום וסגנון מסוים ואומנם יש לי בערך מליון תיקי איפור אבל אני תמיד הולכת לסגנון שנראה כמו קלמר גדול כזה. התיק איפור שלקחתי איתי הוא מאוד חמוד והוא בגודל המדויק למה שהייתי צריכה(נרכש בללין) קחו בחשבון שהוא כלל אך ורק את האיפור שלי ושמברשות נלקחו בנפרד(בגליל הסגול).
מומלץ שתיק האיפור שלכן יהיה גדול מספיק כדי להכיל כל מה שאתן רוצות לקחת איתכן מבלי להרוס מוצרים. שיהיה מחומר קשיח יחסית כך שייתן הגנה כלשהי למוצרי האיפור הרגישים יותר כמו צללית וסמקים או בקבוקי הזכוכית של המייקאפ, כמו כן שיהיה מחומר שימנע מדברים שנמצאים בפנים ללכלך את מה שנמצא מחוץ לתיק איפור במידה וכן נשבר משהו(חומרים כמו פלסטיק או ניילון), בדרך כלל קשה לנקות איפור שבור אז רצוי שהתיק איפור עצמו גם כן יהיה מחומר שקל לניקוי.
טיפ קטן: אם יש לכן רול של מברשות או גליל מברשות כמו שלי ניתן להכניס לשם מוצרים מוארכים כמו עפרונות שפתיים, עפרונות עיניים, איליינר טוש ומסקרות. ככה יהיה אפשר לקחת תיק איפור קטן יותר ולחסוך במקום.
ועכשיו בואו נכנס פנימה...

קרם פנים הוא משהו הכרחי לנסיעה למקום בעל אקלים שונה. העור נוטה להתייבש ולהתנהג קצת שונה מהרגיל בעקבות שינויים באקלים. אשקלון(שם אני גרה) היא עיר חוף שמלאה בלחות והעור שלי שהוא שומני נוטה להיות שומני יותר ככל שהלחות עולה, לעומת זאת בירושלים שהיא גבוהה יותר העור שלי נוטה להיות יבש באזורים מסוימים. לדוגמא אקלים מדברי עלול ליבש מאוד את העור בגלל האוויר היבש(קחו את זה בחשבון). אני לא מתאימה במיוחד למקום אליו אני נוסעת את הקרם שלי אלא מעדיפה משהו שיתאים לכל מקום(למי יש מקום עודף למיליון סוגי קרמים שיתאימו להכל?). קרם העור שאני משתמשת בו הוא לוריאל triple active anti shine. הקרם פנים הזה נועד לתת מראה מאט לפנים תוך שהוא לא מיבש אותו ומעניק לחות לעור לאורך כל היום. אני כל כך אוהבת אותו שהוא אפילו נכלל במועדפים שלי ליולי(ניתן לקרוא כאן).
טיפ קטן: רצוי לבחור בקרם שמגיע במיכל פלסטיק ובמידה ולא ניתן לקחת קופסית קטנה מפלסטיק ולהעביר לשם כמות שתספיק לחופשה שלכן. בדרך כלל לא צריך כמות גדולה וככה גם שומרים על מקום וגם שומרים מפני מפגע.(הקרם שלי מגיע בפלסטיק ולכן לא העברתי לכלי אחר).

לפנים לקחתי מוצרים שידעתי שעובדים עם העור שלי(רצוי לא לנסות חברים חדשים כשאתן נוסעות אחרת תסתכנו בסוג אחר לגמרי של חברים על הפנים שלכן בדיוק לאירוע או למסיבה). בגזרת הקונסילר אני אישית אוהבת להשתמש במייקאפ קרם של קרליין, הוא נותן לי כיסוי טוב וקליל (אבל כל אחת ומה שטוב לה). אחד הדברים החשובים הוא קורקטור(מתכן גוון) מאחר שיש נטייה להתעייף בנסיעות בעיקר אם מדובר על ארץ אחרת ונסיעות ארוכות (או נסיעות שמגיעות אחרי נסיעות), אני לקחתי איתי את הקורקטור של בובי בראון בגוון light to medium bisque. הוא קטן וקומפקטי ועושה קסמים בהסתרה של עיגולים שחורים מתחת לעיניים. החלק הכי חשוב הוא המייקאפ, רצוי ללכת על משהו עם חיים ארוכים על העור ושיהיה קליל ככה שבנסיעה עצמה לא יכביד או יגרד, אני לקחתי איתי את הלוריאל true match(הגוון שלי הוא rose beige). היתרון במייקאפ הזה הוא באמת הקלילות שלו, לא הרגשתי אותו כל היום. הדבר היחיד שאני מתחרטת עליו הוא שלקחתי אותו באריזה הרגילה שלו, כל הנסיעה דאגתי שמא הוא ישבר לי(אוי ווי...רק לא זה!). בשביל הארה לקחתי את טוש ההארה של מילאני(הוא בדיוק כמו הלוריאל לומי מג'יק שנגמר לי ביום לפני). המוצר הזה נותן הארה מעולה לפנים ומראה רענן לעור ולעיניים, הצורה שלו איפשרה לי לאחסן אותו בגליל המברשות שלי ובכך לחסוך מעט מקום( והאריזה שלו כל כך יוקרתית..למרות שעלה לי רק 5$ מכאן).
טיפ קטן: כוונו למוצרים בעלי חיים ארוכים על העור כך שיחזיק מעמד בנסיעה.

על הפריימר החלטתי לדבר בנפרד. הפריימר שלקחתי איתי הוא האהוב עליי והוא הלנקום la base. יש לי אותו בבית בגודל מלא והאריזה שלו היא אריזת זכוכית עדינה ושבירה ולכן לקחתי איתי דוגמית של הפריימר שמגיעה בטיובה לחיצה. הפריימר עוזר לאיפור להיראות טבעי יותר על ידי החלקת העור ולהחזיק יותר זמן על העור.
טיפ קטן: שמרו מוצרים בגודל מוקטן, הם מעולים לנסיעה ונוחים לשימוש on the go.

בגזרת המקבעים לקחתי שלושה מוצרים השניים העיקריים הם אבקתיים. פודרה של the balm שהיא פודרה אנטי שיין sexy mama. ולמתחת העיניים לקחתי את elf high definition undereye setting powder(איזה שם ארוך, ניתן להשיג כאן) שלמעט קיבוע מתחת לעיניים הוא נותן הארה נוספת. הדבר השלישי הוא ספרי מקבע של חבר nyx והוא matte finish setting spray שמטרתו כשמו להעניק מראה מאט והלאריך את חיי האיפור(ניתן להשיג כאן).
טיפ קטן: התאימו מוצרים אלו לסוג העור שלכן, גוון העור שלכן והמראה שאתן אוהבות. אני אוהבת מראה מאט אבל זו העדפה אישית. בנוסף, עטפו בניילון(שקית) מוצרים נוזליים כדי למנוע נזילה.



מבחינת סמקים לקחתי רק אופציה אחת( למרות שהיו לי עוד אופציות בפלטות שלקחתי). הבלאש שלקחתי איתי הוא האהוב עלי וזה הוא הסומק בגוון 20 של חברת רימל בשם pink rose. מעבר לכך שהוא מאוד קומפקטי ובכלל לא יקר הוא פשוט הצבע המושלם, נותן מראה סמוק טבעי מבלי להיות עצמתי מדי אך עדיין נוכח. סומק והילייטר לקחתי בפלטות על מנת לחסוך מקום.

עיניים...כאן קבור הכלב. כשמגיעים לעיניים רצוי שיהיו מגוון אפשרויות על מנת לא להגיע לאירוע עם מראה יום יומי ולהיפך, כמו כן על מנת שיהיה אפשר להתאים לבגדים. כשמגיעים לעיניים מומלץ לקחת חברים בעלי התפקוד הוורסטילי ביותר מה שאומר- פלטות. אני לקחתי איתי שלוש(יכולתי לצמצם יותר אבל היה לי נורא קשה). נסיתי שיהיו בפלטות גם גוונים צבעוניים וגם נטרלים יותר כמו כן סמקים, הילייטרים וברונזרים. בהתחלה צמצמתי לשניים: הראשונה היא הפלטה של קים קארדשיין(ניתן לקרוא סקירה שלה כאן). הסיבה שלקחתי אותה שהיא בעלת גוונים שטובים למראה מאוד טבעי כמו כן כוללת בתוכה סמקים והילייטרים. האריזה קומפקטית וקטנה ולכן לא לקחה יותר מדי מקום.
השניה היא של חברת too faced והיא נקראת candy bar. היא בגודל של אייפון 5 וכוללת בתוכה 11 צלליות צבעוניות וטבעיות יותר,ברונזר, שבגללו לא קלחתי ברונזר נוסף וסומק( קניתי מכאן). פלטה זו הייתה מספיקה לי בעקרון אבל מאחר והראשונה כללה גם הילייטר והיא בגודל של הילייטר מלא, לא ראיתי צורך לוותר.
השלישית הייתה מאוד אימפולסיבית ונזרקה פנימה ברגע האחרון(ממש שכבר הייתי בדרך החוצה) והיא פלטת צלליות של מאק והיא ה 6 sorceress eye shadows. האמת השתמשתי בה בסוף בגלל רגשות האשם שעשתה את הנסיעה בגלל אימפולסיביות.
טיפ קטן: היצמדו לפלטות קומפקטיות שתוכלו להפיק מהן כמה שיותר מראות. רצוי שיהיו בה גם צלליות צבעוניות, גם טבעיות יותר, גם מאט וגם שימר ואם ניתן לזרוק פנימה גם ברונזר וסומק אז רצוי.

כדי להשלים את מראה העיניים לקחתי דוגמית קטנה של הפיינטפוט soft ochre של מאק כדי לעזור לי לקבע את הצלליות ולהסתיר פיגמנטציה(במקרה שלי ורידים) על העפעף, דוגמית של מסקרה במקרה הזה הלנקום hypnose star ואיליינר טוש של לוריאל ה super liner.
בגזרת השפתיים לקחתי שתי אופציות אחת עדינה יותר ואחת דרמתית יותר. במחלקה העדינה לקחתי את עפרון השפתיים של מייבלין מס' 132 והאודם של ysl מקולקציית rouge volupte בגוון 1(האריזה או האריזה- אם לא הבנתן שיש לי קטע עם אריזות), האמת שזה מספיק מאחר שאודם בגוון ניוד הולך פחות או יותר עם הכל, אבל אני רציתי אופציות. במחלקה הדרמתית לקחתי איתי עפרון נוסף של מייבלין בגוון 547 ואודם של בורז'ואה מקולקציית rouge edition velvet בגוון 01.
הדברים האחרונים הם עזרים:
מברשות-אי אפשר ליצור מראה איפור כמו שצריך בלי מברשות. ניתן לקחת מברשות כמוני, בסט שמיועד למברשות ברול או גליל מברשות(יש לסיגמא, יש ללייף ואפילו לביוטיקר) וניתן לקחת אוסף מברשות בבחירה ובקפידה בתיק איפור או קלמר. את שלי רכשתי מאלי אקספר ויש בו כל מה שצריך כדי ליצור מראה איפור שלם ומוגמר בנוסף הוספתי לו כמה ממברשות האיפור האהובות עלי. איחסנתי בנרתיק את כל מה שבצורה של עפרון או עט כמו ההילייטר של מילאני או העפרונות שפתיים והאיליינר.את סט המברשות ניתן להשיג כאן ואני ממליצה בחום.

משהו שהוא חובה הוא מסיר איפור. אני לקחתי מה שהיה לי בבקבוק מוקטן, מבלי להתחשב בחברה. ניתן גם לקחת מגבונים להסרת איפור רק לשים לב שבאמת מורידים הכל.
 לקינוח-גבות... לא חובה ובדרך כלל אני לא לוקחת איתי כלום לגבות אלא משתמשת בצללית מתאימה מאחת הפלטות, הפעם בגלל שהנסיעה הייתה ארוכה והייתי חודש בלי איפור, הרגשתי צורך.


וזה האיפור שהתהדרתי בו למאורע....

זהו להפעם, היה ארוך אני יודעת...
עד הפעם הבאה.
xoxo,
ED

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה