יום שני, 30 במרץ 2015

August's best friends

Hello my beauties,
מה קורה? מקווה שהכל טוב...
עכשיו שהכל חזר(או נכון יותר להגיד,חוזר) לשגרה אני מקווה להכנס לקצב פעולה קבוע יותר ולהעלות לכן פוסט כל סופ"ש ולהשקיע ביותר פוטוריאלים (טוטוריאל בתמונות) ויותר סקירות של מוצרים חדשים. אבל קודם כל צריך לסכם את החודש האחרון כדי להגיד תודה לחברים שעשו את החודש הזה הכי טוב שאפשר ומשם נוכל לצאת לחודש חדש.

 אבל לפני הכל אני חייבת להגיד תודה לחברתי כרמית בן עיון מ"דבש וחלה"שניתן למצוא בפייסבוק אם תלחצו כאן ולפרגן לה על המתכון המדהים שלה לרוגלך הכי טעימים שיש(תודה גם על הקילו שהצטרף לו לירכיים שלי). אני לא בדיוק הבן אדם הכי טוב במטבח אבל הרגשתי צורך בחודש האחרון למשהו מתוק בין אזעקה לאזעקה וגם למשהו שיפנק את המשפחה בשבת, ההכנה לא קשה מדי ואם אני הצלחתי אז זה באמת לא מסובך. הם יצאו מדהימים גם בזכות המתכון(שתוכלו למצוא כאן) וגם בגלל הסרטונים שמראים את אופן ההכנה (תמצאו אותם כאן). ממליצה לנסות.
הרוגלך שהכנתי בפעם הראשונה(מאז הכנתי כבר פעמיים).


ועכשיו... the best friends of August are here
אז קודם כל נתחיל עם חבר חדש שנחת אצלי היישר מחו"ל. הזמנתי אותו דרך האתר iherb שהוא אתר של מוצרים נטולי אכזריות כלפי בעלי חיים ושל הרבה מוצרי בריאות ומוצרים אורגניים. ניתן למצוא שם חברות כמו e.l.f, real techniques, ecotools,bdellium, physiciand formula ואלו רק נגיעה קטנטנה מהחברות שיש שם. בין החברות יש שם את חברת Hurraw! שמתמחה בעקר בשפתונים(באלמים) לשפתיים. הבאלמים שלהם אורגניים, מחומרים טבעיים חיים(לא עברו בישול- ידוע שמוצרים כמו ירקות ופירות שלא עברו בישול הם הכי רוויי ויטמינים) ובהתאם לטרנד החדש הם טבעוניים(הכינו אותם תוך מחשבה על טל גלבוע?).
לי יש את השפתיים הכי יבשות בפלנטה, סהרה 2. השפתיים שלי תמיד יבשות,תמיד שורפות,תמיד מתקלפות והכי מבאס זה החריצים שיש בהם מהיובש. מאז שהתחלתי להשתמש בבאלם של hurraw השפתיים שלי הרבה פחות יבשות והרבה פחות שורפות. ההנחה של אודמים נראית יותר טוב והם נמרחים על השפתיים בצורה יותר אחידה(אפילו שפתונים בגימור מאט).
אני בחרתי את earl grey בעיקר כי ידוע שתמצית אירל גריי זה מרגיע(כמו התה), חוץ מזה שידעתי שלא אהיה אלרגית אליו והכי חשוב הוא היה במלאי. מאז ששנון האריס היוטיוברית מהערוץ shaaanxo ,שאני מליצה בחום לגשת ולצפות בסרטונים שלה (ניתן מכאן),התחילה להמליץ עליהם הם נהיו מאוד מבוקשים וכמעט תמיד הם במצב של out of stock לכן ממליצה להזמין יותר מאחד מראש.. אני הזמנתי 3.
ניתן להזמין את האירל גריי מכאן.

החבר הבא הוא מה שנקרא an oldi but a goodi, הוא אומנם אצלי כבר תקופה לא מבוטלת אבל זנחתי אותו והחודש גליתי אותו מחדש וזהו המייקאפ teint visionnaire של לנקום (הגוון שלי 010). המייקאפ הזה יצא משימוש קבוע מאחר והרגשתי שהוא לא עושה טוב לעור שלי אבל יום אחד הרגשתי שהעור שלי צריך משהו יותר קליל והיד שלי ניגשה ישר אליו כדי למשות אותו מהאפלה (המגירה). הפעם הוא לא עשה לי רע בכלל, כנראה שהתקופה שהשתמשתי בו בעבר הייתה תקופה של טיפוח עור לא נכון, עכשיו שאני עם שיגרת טיפוח פנים שטובה לי מאוד הוא לא עושה לי צרות(הכל מתחיל בבסיס). המייקאפ הזה הוא מייקאפ מאוד קליל, הוא נראה ממש כמו עור וחוץ מהעובדה שלא ממש רואים שיש אותו על הפנים אלא גם לא מרגישים אותו על הפנים, הוא בעל רמת כיסוי כמעט מלאה ובנוסף, בחלקו העליון(במכסה)יש קונסילר. קחו בחשבון שהוא פחות מתאים לעור שומני(כמו שלי) מאחר והוא נראה שמנוני מהר מאוד אבל בשילוב עם מקבעים נכונים(אני משתמשת בפודרה למראה מאט) הוא נראה מדהים. אומנם הוא יחסית יקר אבל עדיין מומלץ.

החבר הבא גם הוא ניצל ברגע האחרון ונימשה מהאפלה(עמדתי לזרוק אותו בעקבות חוסר שימוש) וזהו super stay 24h concealer של מייבלין. כקונסילר כללי, מחוסר של מונח מוצלח יותר, הוא כישלון של מוצר(ואני אוהבת מאוד את המוצרים של מייבלין). באופן כללי הסדרה הזו גרועה בעיניי ונסתי גם את המייקאפ וגם את הפודרה בנוסף(והם כבר מזמן לא בחבר'ה שלי). אחרי כל זה,מוזר שהוא נמצא בבסטיס שלי, אבל קרא פלא ובטעות השתמשתי בו כשהייתי בלחץ של זמן בוקר אחד וגלתי שכהארה מתחת לעיניים ובכללי כדי להאיר את הפנים- הוא מדהים! הוא נותן ערנות לפנים בצורה ששום מאיר אחר לא עשה. כנראה זה הגוון(מספר 2), שהוא אומנם בהיר כמוני אבל הוא עם תת גוון ורוד ולכן גם הסתיר את הכהות מתחת לעיניים. אני אחזור לרכוש אותו רק למטרה זו.

הבא התגלה בעקבות ברירת מחדל-חוסר במברשות נקיות. אני תמיד בחיפוש אחרי מברשת שתטשטש טוב את הקונסילר מתחת לעיניים ופחות או יותר כבר נסתי הכל ואז זה קרה, נגמרו החיפושים! מצאתי אותה, אחרי שהיא שוכבת כמעט שנה באוסף שלי ללא שימוש, והיא מפתיעה וזו היא המברשת c108 deluxe flat bronzer של ביוטיקר(כן כן..). עכשיו שאני יודעת שהיא מושלמת בשביל לטשטש את הקונסילר מתחת לעיניים ושהיא עולה בערך עשרה שקלים אני מתכוונת לצרף את התאומות שלה אליי ככה שלא אתקע בלעדיה.

בזמן האחרון אני מרגישה צורך להראות יותר שזופה, אבל אני שונאת להשתזף, גם עם משזפים מלאכותיים ולכן בזמן האחרון דילגתי על סומק והרגשתי נדיבה עם הברונזר ועם ההיילייטר. כתוצאה יצא ששידכתי בין שניים מהחברים הטובים שלי והו, איזה צאצאים יפים יש להם. הברונזר שחרשתי החודש הוא של mac והוא מקולקציית Alluring aquatic שלצערי היא קולקציה מוגבלת וזהו aphrodite's shell. הברונזר הוא extra dimension מה שאומר שיש לו ברק עדין שנותן glo לפנים. הוא בהיר מספיק כדי לתת מראה שזוף לעור הבהיר שלי מבלי להראות ליצני או יותר מדי כהה. מאחר שהוא מקולקציה מוגבלת ממליצה על maxi delight bronzer של בורז'ואה, הוא טיפה יותר כהה אבל נותן גימור דומה.

בן זוגו הקבוע לחודש האחרון היה ההילייטר של רבלון מסדרת color stay בגוון 010 brighten שהוא גוון ורוד פנינתי. היתרון בהילייטר הזה הוא החוסר שלו בפיגמנט. הוא נותן זוהר עדין לפנים מבלי להיות יותר מדי מסנוור או מזיע. אני אוהבת אותו באופן כללי אבל השילוב עם הברונזר-מדהים. החתונה שלהם תיערך בקרוב(תמונה שמשלבת את שניהם בהמשך).

החבר הבא הוא לדעתי חובה אצל כל חובבות המניקור והציפורניים. מי שמכיר אותי יודע שאני תמיד עם ציפורניים מעניינות ואני לא חוזרת על צבעים ודוגמאות אבל החבר הבא גרם לי לבגוד בעקרונותיי האפנתיים וללכת סוליד(הזוועה). מדובר על לק של חברת ג'ייד מסדרת crystal glow בגוון 482 Azure blue. זה גוון תכלת עמוק עם תת גוון סגול. מצאתי את עצמי כל סופ"ש במהלך החודש מורידה אותו ואחרי בחישה מעמיקה במגירת הלקים שלי(והיא עמוסה) מוציאה אותו ושוב מורחת על הציפורניים ויותר מזה, לא מוסיפה עיטור או ציור או דוגמא או ניצנוץ- הוא מושלם ככה, כמו שהוא.

הדבר האחרון הוא פחות בסטי ויותר שינוי מרענן. הרבה פעמים כשאני מרגישה תקועה אני מחפשת לעשות איזה שהו שינוי בדרך כלל זה מסתכם בשיער וכך גם הפעם. באחת מהפסקות האש הכרחתי את my better half לקחת אותי לסופר פארם כדי לקנות צבע לשיער, רציתי משהו בוהק שיהיה שונה לגמרי, רציתי משהו אולי אפילו מרדני במקצת,פלפלי. הלכתי על גוון אדום ואני חייבת להגיד שאני מאוהבת( לא רק בחצי השני שאני אוהבת בלי קשר) אלא בשינוי שזה נתן לי, באור שהפנים שלי קיבלו. מאחר ואני מאוד בהירה והשיער שלי כהה אני נראית בד"כ מאוד חיוורת אבל האדום נותן לי צבע לפנים בצורה טובה(אדום לפעמים יכל לגרום להראות חולה). השתמשתי בצבע של חברת Palette מקולקציית הדלוקס שלהם בגוון 6-888 אדום לוהט. לחברה יש את הצבעים בשלוש אפשרויות- שטיפה, זמני וקבוע ואני בחרתי בקבוע.
השרשרת מ topten
פוטוריאל של האיפור יהיה בפוסט הבא עם סקירה של פלטה חדשה וכיפית. על הפנים ניתן לראות את הברונזר וההילייטר שדיברתי עליהן למעלה, בנוסף גם המייקאפ והקונסילר(שטושטש עם המברשת).

מקווה שנהניתן להכיר את הבסטיס שלי לחודש ושתנסו את הרוגלך המדהימים של כרמית, אם נסיתן והעליתן לאינסטגרם תייגו אותי ב #edslittlefriends
ועד הפעם הבאה,
אוהבת המונים...
xoxo,
ED

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה