יום שני, 30 במרץ 2015

From Beverly hills to Israel- Amrezy is here.

hi my beautys,
מה קורה? מקווה שהכל בסדר.
את הפוסט הזה חכתי הרבה זמן לכתוב.. עד שהיא נחתה אצלי, עד שיכלתי לתת לה תשומת לב, עד שיכלתי באמת להעריך את התכונות הנפלאות שלה ולהינות מיופייה.. אני שמחה להגיד שהפלטה- Amrezy for AnastasiaBeverlyHills סוף סוף אצלי, ואני? מ-א-ו-ה-ב-ת-!

אבל לפני שנכנס לתכונות שעושה אותה כל כך נפלאה..קצת רקע.
פעם ראשונה ששמעתי על הפלטה לא הבנתי מה זה אמרזי או מי זה. אז אחרי שראיתי סקירות נרחבות ביוטיוב הבנתי שמדובר בפרסונת אינסטגרם (מסתבר שיש דבר כזה) עם מעל למיליון עוקבים (ניתן להכנס לאינסטגרם שלה דרך כאן).
חברת אנסטסיה בוורלי הילס החליטה לעשות עם אמרזי שיתוף פעולה וליצור פלטת צלליות מרהיבה(משהו שהתחילו לעשות עם הרבה פרסונות יוטיוב ופרסונות אינסטגרם). אני מודה, אהבתי יותר את הפלטה של אמרזי מאת סגנון האיפור שלה.. אבל זה עניין של טעם.
את הפלטה עצמה הזמנתי דרך אמזון(לצערי) וחבל שלא הזמנתי אותה ישירות מהאתר זה היה יוצא לי זול יותר, אבל מאחר והיא מהדורה מוגבלת וכבר לא נמכרת באתר הרשמי אני מוסיפה קישור למוכר באמזון (זה הקישור). היא עלתה לי 55$ כולל המשלוח.
נקודה נוספת היא שיש לה את הארנב- היא לא נוסתה על בעלי חיים או נעשתה תוך פגיעה בבעלי חיים.

עכשיו לחלק החשוב...הפלטה עצמה.
קודם כל הפלטה מרהיבה ביופייה. היא עשויה מקרטון קשיח שחור בעל הדפס מנומר בצבעים זהב,שחור ואדום. קשה לתאר ככה אבל ניתן לראות בתמונה למטה שהיא פשוט יפיפייה. היא כוללת בתוכה מראה גדולה יחסית שתספיק לנסיעות, מברשת דו צדדית(כמובן סינטטית) והחלק החשוב ביותר- 10 צלליות מדהימות שמתוכן חמש שימריות וחמש מט.


הצלליות באופן כללי הן בעלות גוון חם וביניהן גם גוונים ניטרליים וגם גוונים צבעוניים(הירוק ברקת והזהב ורוד הכי עניינו אותי). הן מאוד רכות אבל לא היו לי יותר מדי נפילות(גם מהגוונים הכהים) והיה מאוד קל לעבוד איתן מבחינת טשטוש ומיזוג של הצבעים. הצבעים בפלטה הולכים מעולה ביחד וניתן ליצור איתם מגוון רחב של מראות. אני השתמשתי בהן מעל בסיס(כדי שיחזיקו לי יום שלם) אבל הן מאוד פיגמנטיות גם ללא פריימר מתחת. ניתן לראות שהגוונים הבהירים ביותר לא ממש רואים בסווץ' אבל קחו בחשבון שאני ממש בהירה. נקודה נוספת שבגללה היא פלטה מצויינת היא שיש לה גם צללית שחורה וגם צללית בגוון העור, שתיהן מט. לכן, ניתן בקלות לקחת אותה לנסיעה מבלי שיהיה צורך להוסיף צלליות נוספות.

ללא פריימר מתחת. בסדר כפי שהן בפלטה.

 יצרתי לכן מדריך איפור של המראה שאני הייתי עושה ליום יום....

התחלתי עם פיינטפוט של mac בגוון soft ocher, על כל העפעף מקו הריסים ועד עצם הגבה.

לאחר מכן,בעזרת מברשת טשטושים, לקחתי את הגוון caramel,שהוא כשמו גוון קרמל אמיתי, מתוך הפלטה וטשטשתי אותו לתוך השקע לכיוון עצם הגבה(כך שיווצר מעט ענן צבע גם מעל לשקע העין).
בעזרת מברשת שטוחה הרמתי מהצללית glisten, שהוא גוון "rose gold" מדהים והנחתי אותו על העפעף עד לשקע העין.
הגוון הבא שהשתמשתי בו הוא morocco והוא גוון חום חמרה פפריקה עמוק-גוון מאוד חם ופשוט מדהים. באמצעות מברשת טשטושים שטוחה וקטנה הנחתי אותו בשליש החיצוני של העין וטשטשתי ממש מעט לתוך שקע העין.

הצללית האחרונה הפתיעה אותי מאחר והיא שונה מעט מאיך שהיא נראית בפלטה עצמה והיא הצללית deep plum שאומנם כשמה היא באמת גוון שזיף עמוק אך עליי נראתה קצת יותר כהה ויותר שחור סגלגל. היא עדיין מדהימה, פשוט הפתיעה אותי. את הצללית,בעזרת מברשת עפרון, הנחתי בוי החיצוני כשאת ריכוז הצבע שמתי באלכסון(דמוי איליינר) לקו הריסים.

בקו הריסים התחתון טשטשתי את כל הגוונים- בוי החיצוני את deep plum, בזווית הפנימית את glisten וטשטשתי אותם עם שילוב של caramel&morocco. בקו המים שמתי עפרון שחור, במקרה הזה את le crayon khol בגוון noir של לנקום.
את המראה השלמתי עם מסקרה, כדי לתחום ולהדגיש את העיניים מאחר שלא השתמשתי באיליינר. השתמשתי בצמד האהוב עליי ,the winning dwo, שניהם של לוריאל volume millions&telescopic.

וזו התוצאה הסופית....ואני? כבר אמרתי... מ-א-ו-ה-ב-ת-!
החברים שהשלימו את המראה:
לנקום teint visionnaire בגוון 010, מייבלין suoper stay 24h concealer בגוון 2, mac-aphrodite's shell, theballm-mary lou manizer ואודם elf matte lip color בגוון coral.

מקווה שאהבתן את המראה.. כמובן שניתן להמיר את הצבעים לצבעים אחרים,גוונים אחרים ולחברה אחרת...
באופן כללי ממליצה בחום על הפלטה הזו,היא מדהימה... אני כבר הזמנתי את הפלטה החדשה שלהן...

אני אעריך מאוד אם תרשמו לקבלת עדכונים במייל ותעשו לייק לעמוד בפייסבוק בלחיצה כאן.

ועד לפעם הבאה תשארו amazing,
xoxo
ED

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה