יום שני, 30 במרץ 2015

Haul חוויות וקניות מאילת!

אז עדיין לא יצא לי לעשות Haul בבלוג ומכיוון שהייתי באילת בשבוע האחרון ורציתי לשתף אתכן גם בחברים שצירפתי למשפחה וגם בחוויות המיוחדות שהיו שם החלטתי שזו הזדמנות נהדרת, בעיקר לאור העובדה שהשנה מגיעה אל סופה ומה יותר רלוונטי מצבירת חוויות חדשות לקראת השנה החדשה?

למי מכן שיודעת ולמי מכן שלא, אני עובדת בתנובה והם החליטו לפנק את חטיבת המכירות(שכוללת אותי בין היתר) ביציאה מאורגנת לאילת עם המשפחות. אספתי את עצמי, את האיפור והבגדים וכמובן את My better half ויצאנו לדרך-סופ"ש באילת.
כשהתחלנו להסתובב באילת ידעתי שאני רוצה להגיע לטיילת ולקניונים אפילו לא בשביל לבזבז אלא בשביל הטיול והיופי(באשקלון אין את אותו הנוף כמו באילת). ידעתי שאני לא מתכוונת לבזבז הרבה ולא הגעתי במטרה לקנות דברים חוץ משמלה לחתונה של חברים קרובים. ובאמת שלא בזבזתי הרבה...יצאתי מאילת רק עם שלוש שקיות מכל סוף השבוע ומכל הביקורים.

המליצו לי להכנס לחנות Ice Cube שממוקמת בתוך ה Ice Mall בשביל למצוא שמלה. החנות הזו מתמחה בבגדים אלגנטים ועוד מבחוץ הייתה לי תחושה שאמצע את מבוקשי. נכנסנו לחנות,הוא בפנים מדוכאות ואני בפנים מאושרות (אפשר לחשוב שהוא נכנס לכלא), ניגשה אלינו מוכרת יפייפיה בלונדינית עם מבטא צרפתי מהמם ושאלה למבוקשנו. הייתי מאוד ברורה-שמלה אלגנטית בצבע לחתונה(קל!) ובאמת תוך 3 דקות היו לי 5 שמלות ביד למדידה וזוג נעלי עקב בחדר המדידה. חייבת להגיד שבדרך כלל אני מרגישה לא בנוח בחנויות כאלו אבל הפעם הייתי מאוד נינוחה והכל בגלל המוכרת. אני מאמינה שכולן יודעות איך זה מרגיש להיות קונה בחנות שהמוכרת בה לא נעימה(לא קונה אם לא חייב).
בסוף מתוך כל השמלות בחרתי שמלה מדהימה בצע כחול נייבי עם עיטור אבנים בקצוות השרוולים שלה(שרוול 3/4) ועל קו הצוואר שלה(קו עגול). השמלה עצמה היא צמודה אבל מחטבת והיא מתיישרת מקו האגן עד שהיא נגמרת קצת מעל הברך(אני נמוכה יחסית-1.61, אבל על מישהי גבוהה יותר היא תהיה קצרה יותר).
לבשתי אותה לחתונה ביום רביעי והרגשתי מדהים-כמו נסיכה. מדהים מה בגדים יכולים לתת לנשמה. :)
מאחר ואף פעם לא הייתה לי שמלה כזו לא היו לי נעליים שיתאימו לה ויחמיאו לה בצורה הוגנת אז רכשתי בחנות גם זוג סנדלים שהיה במבצע. אומנם לא הכי נוחות(צריך להתרגל אליהן) אבל הן מהממות. עקב נמוך יחסית, צבע שחור וזהב,קצת מנצנצות. בסך הכל, יצאתי בנזק של 430 ש"ח במקום 600 אחרי ההנחות שהיו בחנות. והאמת, לא מרגישה שיצאתי בנזק כי שמלה כל כך מדהימה ואיכותית היא השקעה!

אז כמו שציינתי התכוונתי לרכוש רק שמלה ובאמת שעשינו סיבוב רק בשביל לראות את הנוף ואיך שהוא, באמת שאני לא יודעת איך,הגענו גם למאק וגם לבובי בראון. האמת, לא ביזבזתי יותר מדי. הייתי מאוד ממוקדת מטרה וידעתי מה אני רוצה עד כדי כך שאפילו המוכרות היו בהלם הרי בד"כ נוגעים, מנסים, חשים את המוצרים אבל היי, יש לי כל כך הרבה שאני כבר מכירה ויודעת. רק פריט אחד היה אימפולסיבי והכל בגלל my better  half.
נתחיל עם מאק ועם הפריט שהכי רציתי מרגע שנכנסנו לחנות והוא סט הפיגמנטים שיצא לכבוד החגים(קריסמס וה new yaer). הסטים כולם מגיעים באריזה בנוחח וינטג' שכולל בין היתר גליטר,פנינים והרבה glam.הסט שאני הכי רציתי היה הסט שנקרא Objects of affection/pink&rose pigments שכולל בתוכו חמישה בקבוקונים קטנים מתוכם אחד מכיל נצנצים והארבעה האחרים מכילים פגמנטים שכולם על טהרת הגוונים הורודים.
הפיגמנטים שיש בסט מתחילים מבהיר לכהה כדי לכסות מגוון גדול של מראות והם:
*Whisper pink שהוא הבהיר ביותר והוא מעין שמפניה ורדרדה.
*Tan שהוא גוון ברונזה ורדרד.
*Rose שכשמו הוא פיגמנט בגוון ורוד עמוק כמו ורד.
*Reigning riches שהוא הגליטר בסט והוא בעל גוון חלודה ורדרדה.
*Heritage rouge שהוא הכהה ביותר בסט והוא מעין סגול ורדרד מלכותי.
הפריט הבא הוא משהו שחכיתי ודחיתי את הקניה שלו והוא הפיינט פוט בגוון Soft Ochre  שהוא הבסיס הקבוע שאני משתמשת בו באיפור העיניים. עד עכשיו הייתה לי דוגמית שרכשתי דרך האתר The body Needs ועכשיו שזו עומדת להיגמר החלטתי שאם כבר אני באילת,שם זול יותר, נקפוץ על ההזדמנות ונקנה.
הפריט הבא הרגיש לי כמאסט בעקבות הרכישה של הפיגמנטים והוא ה- Fix פלוס. הוא עוזר להעצים את המטליות והברק של הפיגמנטים. מאחר ובד"כ אני מעדיפה לעבוד עם פיגמנטים על יבש קניתי את הגודל נסיעות שלהם.
החבר האחרון הוא האימפולסיבי והכל בגלל my better half. תגידו לי אתן..אם הבן זוג שלכן שנראה כל כך מסכן ברגע הכניסה לחנות מסתכל עליכן במבט משכנע ואומר "בטוחה שאת לא רוצה עוד משהו? את כבר כאן!" לא תרגישו מחוייבות למצוא עוד משהו? אז אני הרגשתי מחוייבת למצוא-ומצאתי. מה שמצאתי הוא הסומק בגוון Dame שהוא סומק בגימור סאטן והוא נראה מעין ורוד סגלגלי מעט. התאהבתי בו ובבן זוג(אפילו יותר ממה שכבר).
החנות הבאה שהאשראי שלי פגש היא בובי בראון שם רכשתי רק שני מוצרי איפור.
גם שם הייתי מאוד החלטתית והאימפולסביות יצאה רק בקופה שם החלטתי לרכוש חולצה שההכנסות מחולצות אלו נתרמות למלחמה בסרטן השד. חולצה T פשוטה שבחיים לא הייתי משלמת עליה 50 ש"ח אבל כשזה תרומה זה שונה.
הפריט הראשון שרציתי כשנכנסנו היה השימר בריק בגוון Beige שמזה יובלות ליבי חפץ בו. באיזור שלי אין חנות של בובי בראון ולכן כשראיתי את החנות באילת לא יכולתי לעצור את הרגליים שלי מלדהור לעברה. השימר בריק הזה כל כך מדהים ביופיו שאני לא מבינה איך חיכיתי עד עכשיו.
האחרון בבזבוזציה הוא העפרון גבות שלהם בגוון Brunette. זהו עפרון גבות סטנדרטי, יחסית נעים כשזה מגיע לעפרונות גבות והוא מגיע עם מחדד בקופסא. מאחר ששאלתי אם יש להם עפרון שמחובר לצידו השני מברשת(ולא היה) המוכרת נתנה לי מברשת גבות מתנה.
 לסיום אני רוצה להמליץ על מסעדה קטנה ומדהימה שסעדנו בה ביום שישי בערב והיא מסעדת שף בסגנון אירופאי שמתמחה בבשרים ודגים.
לאתר של המסעדה.
המסעדה ממוקמת בשד' יעלים 14,אילת. זו מסעדה קטנה בעלת תחושה מאוד רומנטית ואינטימית. היא משרה אווירה רגועה ונעימה ומסוגננת במראה אירופאי אלגנטי להפליא. אנחנו ישבנו בחלק הגן של המסעדה ולא בפנים ולכן הרגשנו גם את הבריזה הקלילה של הערב האילתי. אומנם היא ממוקמת באיזור מגורים אבל היא מסודרת בצורה כזו שלא ניתן להסתכל פנימה ולא רואים את העוברים ושבים ברחוב. המסעדה לא רועשת ולא עמוסה וצריך להזמין בה מקום מראש.
לנו היה מלצר מדהים בשם אלעד שבאמת נענה לכל בקשה ושאלה חופרנית,המליץ בצורה מדוייקת להעדפות שלנו ודאג לכל צורך שעלה. לדעתי,הוא חלק גדול מאוד בהצלחה של הערב הזה. הוא המליץ לנו על בקבוק יין אדום, יין בוטיק של אבני החושן, שהשתלב מדהים עם האוכל.
אנחנו התמקדנו בבשרים ולמרות שאני לא מבינה גדולה כשזה מגיע לבשרים(הייתי צמחונית בערך 10 שנים) אפילו אני הבנתי את המשמעות של בשר טוב ברגע שטעמתי מהמאכלים שם. 
אני לא אפרט על כל מנה ומנה(היו 4 סה"כ) מאחר וכאן כל אדם וטעמו ולכן אני ממליצה לגשת לאתר שלהם(לינק מתחת לתמונה עם השם) ולבדוק את התפריט שלהם. מה שכן, חשוב לי לציין שהמסעדה לא כשרה(מערבבים בה בשר וחלב) אבל יש מנות כשרות והמלצרים אפילו מכוונים אליהן אם מבקשים.
הקינוח היה הסיום המושלם ליום המדהים והארוחה העוד יותר מדהימה. אנחנו בחרנו בקינוח שנקרא לצייר באוכל שהוא בעצם עוגות קטנות מכוסות בסוגים שונים של רטבים: שוקולד,פסיפלורה,פיסטוק,פירות יער ופטל והאחרון שהיה חדש בשבילנו הוא קאסיס. המנה הייתה טעימה ברמות אחרות, לא מתוק מדי,לא מר מדי או חמוץ מדי. במילה אחת- מושלם!
אישית אני חייבת להגיד שחוויה קולינרית כזו לא הייתה לי מעולם והיה שווה כל שקל!(פחות משחשבנו שיעלה). אני ממליצה למי מכן שאוהבות בשר או הגברים שלכן אוהבים בשר ללכת ולחוות את המקום, האווירה ובעיקר האוכל.
אני מאמינה שאנחנו עוד נחזור לשם אם במוקדם או במאוחר, אבל בטוח נחזור.

לכבוד הערב הלכתי על איפור מעושן חום ופנים ושפתיים נקיות.
מקווה שאהבתן את הפוסט, אני יודעת שהיה ארוך..אבל היי זה הפוסט Haul הראשון והיה לי הרבה לשתף.....
עד לפעם הבאה..תשארו מדהימות!
xoxo,
ED
ד"א..אשמח שתרשמו לקבלת עדכונים דרך המייל...זה יעזור לי מאוד ויחמם את ליבי :)
אוהבת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה