יום שני, 30 במרץ 2015

לקראת השנה החדשה

,Holla amigos
לקראת השנה החדשה רציתי לעשות לכן מדריך לאיפור ה- GO TO שלי כשאני לא יודעת מה לעשות.
המראה הזה הוא מראה קלאסי שהולך עם הכל וניתן לשדרג אותו עם כל צבע שרק תרצו, חוץ מזה שהוא הולך עם כל שילוב שפתיים שתרצו( אני נתתי שלוש אופציות).
בדרך כלל אני לא ממש חוגגת את כניסתה של השנה החדשה(לפחות לא כמקובל) אבל אם אצא אני יודעת שזה בדיוק האיפור שאני אעשה...


  **כל הצלליות שהשתמשתי בהן הן של חברת MakeupGeek אלא אם צויין אחרת.**

אז הצעד הראשון הוא כמובן להניח בסיס על כל העפעף. כהרגלי השתמשתי בפיינט פוט של חברת Mac בגוון Soft Ochre. אני אוהבת להניח אותו מקו הריסים ועד לעצם הגבה כדי להסתיר כל אדמומיות או כחלחלות שרואים בעקבות ורידים.
בשלב הבא הנחתי באמצעות מברשת פלאפית גדולה את הצללית Chickadee מעל לכפל העין בתור צבע המעבר שלי. הצללית הזו היא צללית כתומה בעלת תת גוון צהוב. ניתן להמיר את הצללית הזו בכל גוון שתרצו- ורוד,סגול,כחול,ירוק או פשוט צללית חומה בהירה יותר מאלו שיבואו בהמשך. אני בחרתי בכתום כי הוא נותן מעבר יחסית טבעי למראה אבל עדיין מוסיף צבע.
בשלב הבא הרמתי עם מברשת פלאפית קטנה יותר מהצללית Latte והנחתי אותה בצורה די מדוייקת בשקע העין תוך משיכה של שאריות הצבע החוצה לעבר קצה הגבה. המטרה היא ליצור מראה מעט חתולי לעין וליצור סוג של Cut בשקע העין.
הצעד הבא הוא לבחור צללית ולהניח אותה על כל העפעף. אני בחרתי בצללית Mirage מתוך הפלטה Vegas Lights (לסקירה) של חברת MakeupGeek והנחתי אותה על כל הפעפף תוך שאני "מנקה" בעזרתה שאריות צבע שירדו על העפעף מהצלליות הקודמות במטרה ליצור חיתוך חד בין שקע העין והעפעף. ניתן כמובן לבחור צללית בכל גוון שתרצו, רק שתהיה בהירה מספיק לעומת הצלליות האחרות על מנת לקבל קונטרסט טוב.
על מנת להדגיש עוד יותר את החתוליות, הרמתי מהצללית Mocha  והנחתי אותה בשליש החיצוני של העין תוך משיכתה לכיוון קצה הגבה(במעין משולש) וטשטשתי מעט לתוך השקע על מנת ליצור עומק. כמובן שמטשטשים גם את המעברים בין צללית זו לקודמתיה.

ניתן לעצור בשלב הזה ולעבור ישר לאיליינר אבל אני רציתי להוסיף עוד כהות ועוד עומק ולכן הרמתי קצת(ממש מעט) מהצללית Corrupt, שלדעתי היא הצללית הכי שחורה שקיימת, והנחתי אותה ברבע החיצוני של העין באותה צורה כמו שהחתי את Mocha תוך שאני דואגת שיראו את Mocha כמעבר מכהה לבהיר.
רצויי להתחיל עם מעט חומר ולהוסיף במידת הצורך. הפעם טשטשתי ממש מעט לתוך השקע. ניתן לתחלף בחום שוקולדי כהה אם אתן פחות אוהבות שחור.
על מנת להוסיף עוד SMOKE למראה תחמתי את קו היריסים התחתון עם הצללית Mocha מריס ראשון עד אחרון ואת הזווית החיצונית(בערך רבע) בעזרת הצללית Corrupt וטשטשתי בעזרת מברשת עיפרון קטן כדי לקבל מראה מעושן יותר.
השלב הבא הוא אופציונאלי. ניתן להשאיר את המראה מאט ולהמשיך הלאה לאיליינר ומסקרה(ואפילו ישר למסקרה) אבל אנחנו מדברים על ערב שכולו זוהר ואורות ולכן החלטתי להוסיף קצת Xtra Glam למראה ובחרתי להוסיף נצנצוץ. השתמשתי בחבר חדש(ניתן לקרוא על איך הצטרף אליי כאן) והוא הפיגמנט Whisper Pink של חברת Mac. הנחתי אותו בעזרת מברשת פלפית בצורה של מריחה על מנת לקבל ריכוז נמוך של צבע והשתמתי בו יבש.רציתי שיראה כגליטר ופחות כפיגמנט.(ניתן להשתמש בו רטוב על כל העפעף במקום Mirage על מנת לקבל מראה מבריק יותר).
 בזווית הפנימית של העין רציתי משהו שיתן הברקה אבל לא יותר מדי ולכן השתמשתי בסקין פיניש של חברת Mac בגוון Soft and Gentle והשתמתשי בו גם כדי להקפיץ את עצמות הלחיים שלי לאחר מכן.
 השלב הבא הוא לעשות איליינר חתולי. אתן יכולות לעשות אותו עבה או דק ככל שתרצו וארוך או קצר כמו שתרצו. אני בחרתי באיליינר יחסית עבה וארוך. השתמשתי באיליינר ג'ל(המדהים) של Adah Lazorgan שרכשתי דרך האתר Pro Shop.
 השלב האחרון באיפור העיניים הוא ריסים. אני החלטתי להדביק ריסים ולכן השתמשתי במסקרה שנותנת מראה טבעי לריסים (בעיקר צובעת אותן ומעט מעט מעבה) על מנת שיוכלו להשתלב טוב יותר עם הריסים המודבקות. אני השתמשתי במסקרה Volume Effect של חברת YSL(לי יש דוגמית נכון לעכשיו). הריסים שהשתמתי בהן הן ריסים של חברת E.L.F ולמרות שהן ריסים מניילון הן נראות מאוד טבעיות(את שלי רכשתי דרך Iherb).
כאן סיימנו עם העיניים. כמו שאמרתי..ניתן לשלב את המראה הזה עם כל שילוב שפתיים שרק תרצו. אני בחרתי בשלוש השילובים האהובים עליי עם המראה הזה...

הראשון- שילוב עדין שלא גונב ולא רב עם העיניים.שפתיים בגוון ניוד שיכולות ללכת עם כל בגד וכל תכשיט. אני בחרתי לשלב שני אודמים שניהם של חברת Gerard Cosmetics ושניהם מהקולקצייה של Jaclyn Hill המדהימה. הראשון בגוון 1995 שהוא ניוד על בסיס חום והוא קצת יותר כהה. הנחתי אותו על כל השפתיים ובאמצע השפתיים הנחתי בעזרת האצבע בצורת תפיחות מהאודם Buttercup שהוא ניוד ורוד בהיר.
השני- שילוב קצת יותר קלאסי שיקח את המראה יותר לכיוון הוליווד גלאם. אני בחרתי לשמור את השפתיים מט מאחר ויש גליטר בעיניים ולא רציתי להיות כולי מבריקה ומנצנצת. לכן, החלטתי להשתמשת באודם של חברת Lime Crime מסדרת ה Velvetines שלהם בגוון Red Velvet שהוא אדום קלאסי עם תת גוון כחול(את שלי הזמנתי בזמנו מאתר החברה) ותחמתי את השפתיים עם עיפרון של חברת מייבלין בגוון 547 Pleasure Me Red.( ניתן להשתמש גם באודם של Mac בגוון Ruby Woo, הוא מאוד דומה מבחינת הגוון והגימור).
השילוב השלישי והמועדף עליי- שילוב של גוונים חורפיים והם גוונים של ייין וחציליים. השתמשתי בעיפרון שפתיים בגוון Talk That Talk של חברת Mac שהוא גוון סגול יין כהה, בעזרתו תחמתי את השפתיים וצבעתי את הפינות החיצוניות של השפתיים. כדי להשלים את המראה הנחתי מהאודם Cherry Cordial של חברת Gerard Cosmetics ,שהוא אודם בגוון דובדבן עמוק, על כל השפתיים וטשטשתי את המעברים בינו לבין העיפרון על מנת ליצור Ombre.
ובזה סיימנו את המראה. אני אוהבת שהעור נראה קצת שזוף וזוהר(בין היתר כי אני נורא בהירה) על מנת להחמיא לנצנוץ של העיניים ועל מנת להראות זוהרת בערב המיוחד.
אשמח לדעת..מה השילוב המועדף עליכן??? :)

לסיום, רציתי לשתף אתכן קצת על השנה שהייתה לי מאחר והיא הייתה מלאה בהרבה דברים...
קודם כל התחלתי את הבלוג, שבאמת נתן לי מקלט כלשהו להשתחרר מהיום יום כשהיה לי צורך ולעסוק נטו בדברים שאני הכי אוהבת. הבלוג נותן לי את המקום להוציא קצת דברים ורעיונות שביום יום יש לי פחות אפשרות לבטא הרי כשמישהי עוצרת אותי ברחוב ושואלת איך עשיתי את האיפור עיניים אין לי את האפשרות להדריך אותה ולהראות לה. בהזדמנות הזו אני רוצה להגיד תודה על התמיכה ועל ההתעניינות, אני מעריכה כל צפייה וכל תגובה וכל לייק( ואני אמשיך להעריך..).
הייתה לנו מלחמה באמצע, חודשיים של התשה נפשית וריצות בלתי פוסקות למרחבים מוגנים, פחד וחוסר ידיעה לגבי מה יהיה. החודשיים האלו השפיעו קשות על המצב הבריאותי שלי ומאז הפיברו' שלי יצאה מכלל שליטה ועדיין לא לגמרי חזרתי לעצמי אבל אני מקווה שבקרוב.
מהמלחמה יצאתי ישר לתוך התחלה חדשה..התחלתי ללמוד בירין שחף ועברו כבר יותר משלושה חודשים והנה היום אני בעלת תעודת מאפרת. :) הבנתי שהאהבה שלי היא באמת איפור ושזה הולך להיות העתיד שלי, לא- משנה- מה-!
והנה, בעוד כמה ימים, אנחנו פותחים שנה חדשה שאני מקווה שתהיה קלה יותר מזו האחרונה ושתהיה הרבה יותר מוצלחת. לעצמי אני מאחלת להגשים כמה חלומות, לכבוש כמה פסגות ולהצליח במטרות שמתי לעצמי.. ולכן? לכן אני מאחלת לצלוח כל משימה שתעמוד בדרככן, שתביסו כל מכשול ותנצחו כל מלחמה שמונעת מכן להתקדם קדימה. אני מאחלת לכן חוויות חדשות ומרגשות רגעים של אושר וגם של קושי(כי אז אפשר להעריך את הרגעים השמחים והקלים הרבה יותר). אני מאחלת לכן חיוכים ושמחות ושנתראה פה בעוד שנה לעוד הרבה דברים חדשים(אם תרשמו לקבלת עדכונים תוכלו לדעת מה קורה במהלך כל השנה).
אוהבת המונים ונתראה בשנה הבאה. :)
xoxo,
ED.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה