יום שני, 30 במרץ 2015

The KARDASHIAN's are in town

  זה הפוסט הראשון של הבלוג,משמע צריך לחגוג..ועם מי יותר שווה לחגוג אם לא עם בנות המלוכה בעצמן,הלו הן- בנות הקארדשיין?
  בנות הקארדשיין,לדורותיהן,מוכרות בזוהר ההליוודי הנוצץ שלהן ובשיק תמידי. חשבתי שיהיה מעניין לנסות את קו האיפור שלהן Kardashian Beauty. קו המוצרים שלהן אומנם לא נמכר בארץ אך ישנם אתרים שכן שולחים את המוצרים שלהן אל הארץ המובטחת. את החברים שלי הזמנתי מהאתר hqhair. האתר הוא אומנם אתר אירופאי אבל שולח לארץ בחינם. לחבילה לקח שלושה שבועות להגיע, אבל באמצע הייתה השביתה של הדואר..אז זה בטח היה מגיע מהר יותר אם הדואר לא היה מחליט לנוח.  =)
  אני הזמנתי את שתי פלטות הפנים שלהן,הפלטה של קים והפלטה של קורטני, בנוסף הזמנתי את חמשת האודמים שלהן. 
כשהחברים הגיעו אליי כל כך התרגשתי. הקולקציה נראית משגע הפלטות קטנות וקומפקטיות..ואם אתן כמוני, פראייריות של אריזה יפה,אז לא תצליחו לעמוד בפני הפלטות האלו. אומנם הן עשויות פלסטיק אבל הן בעלות דוגמא של פייטים,נראה זוהר למדי. האודמים שלהן מגיעים בצורת עט/עפרון מסתובב,דק(לא צ'אבי כמו הצ'אבי סטיק של רבלון) והם בגוון שמנת פנינתי עם פס זהב וכיתוב בזהב. גלאמור, כבר אמרתי?



   נתחיל עם הפלטות. הזהובה היא הפלטה של קורטני והיא נקראת Kourtney's Kardazzle והברונזה היא הפלטה של  קים   והיא מכונה Kim's Kardazzle.אהבתי את משחק המילים(קארדשייניות-קארדזליות מי גוסטה!)


  כשהוצאתי אותן מהאריזה, המגע הראשוני שלי היה כבר מאוכזב. האריזות אומנם נראות מאוד יוקרתיות אבל בתחושה שלהן מרגישות מאוד זולות. הפלסטיק מרגיש ממש שברירי ומגירת הסמקים מרגישה כאילו היא תתפרק במכה הראשונית(לא שכדאי להרביץ לחברים שלכן כן?). אמרתי לעצמי שניחא, כמה כבר אני מפילה את החברים שלי, עליהם אני שומרת טוב יותר מעל עצמי. פתחתי את הפלטות קודם(כי אלו החברים הכי טובים שלי!) והאמת,חזרה לי כל ההתלהבות. הצבעים נראים משגע. כל פלטה באמת תואמת את הקארדשיינית שלה. הפלטה של קים אומנם יותר ידידותית למשתמשת המתחילה והיא בוודאות יותר פרקטית,אבל הצבעוניות בפלטה של קורטני פשוט ממסה את הלב אם את כמוני,rainbow girl.
בכל פלטה ישנן 8 צלליות ושני סמקים(שלטעמי יותר מתאימים להיות הילייטרים) וכמובן הילייטר אחד, מראה יחסית גדולה(כל החלק הפנימי של המכסה הוא מראה, בתמונה מכוסה בנייר לבן כדי שלא תסתנורו-אל תגידו שאני לא דואגת לבריאות שלכן..).


                                                  (הימנית של קורטני השמאלית של קים)

  נתחיל עם קורטני:
  כל כך התלהבתי מהצבעים. הפלטה שלה כוללת צללית בגוון שימרי פנינתי,צללית בגוון זהב חרדלי, צללית בגוון סגול לילך, צללית בגוון סגול סגול, צללית בגוון ורוד בייבי, צללית בגוון חום שוקולד, צללית בגוון כסף סגלגל, וצללית בגוון סגול מעושן(ורדרד..לא יודעת איך לתאר בדיוק). לצערי יש עם הצלליות בעיות. נכון למראה הן מהממות אבל בעיה ראשונה הן שהן כולן שימריות(מאוד). בגלל שכל הצלליות שימריות הפלטה באופן אוטומתי מבחינתי פחות פרקטית נכון אני אוהבת איפור צבעוני ושימרי..אבל לא ביחד ולא כולו!  הבעיה השניה של הצלליות הן החוסר פיגמנטציה המטורף! בנגיעה ראשונה  הן מאוד פיגמנטיות אבל בסווץ' הן כמעט לגמרי שקופות. המוצלחות ביותר הן הסגול הכהה,החום שוקולד והפנינה. הבעיה השלישית היא שקשה להוציא מהן צבע אחיד על העפעף. בגלל  כמות השימר שבהן הן מתפוררות בקלות ולכן קשה להוציא מהן מריחה אחידה. המלצה שלי השתמשו באצבע והניחו בתפיחות.
  החלק המוצלח יותר של הפלטה הוא הסמקים/הילייטרים. בפלטה שני סמקים והילייטר אחד.הסמקים הם ורוד עז(כיאה לפלטה צבעונית) ואיתו חוסר הפיגמנטציה דווקא מועיל. יוצא ממנו ורוד די עדין אבל עדיין נוכח. הסומק השני הוא ורוד בובתי עתיק,לצערי הוא מאוד שימרי.. אבל הוא מתפקד יפה כהיליייטר ורדרד. והאחרון הוא ההילייטר שכיאה לבנות קארדשיין-פשוט מעולה! ההילייטר אומנם לבן, אבל אם אתן בהירות כמוני זה לא יראה כאילו שמתן סיד על עצמות הלחיים כמו כן, הוא ניטרלי מאחר ויש בו גם שימר זהוב וגם שימר כסוף. ז'דור!

ועכשיו לקים:
  כמו שכבר אמרתי, הפלטה של קים יותר פרקטית. גם היא כמו הפלטה של האחות הגדולה מורכבת משמונה צלליות, שני סמקים והילייטר. ליום יום(ולנסיעות) הפלטה של קים מאוד טובה יש בה כל מה שצריך על מנת ליצור מראה איפור שלם מבלי לגשת לצלליות חיצוניות למשפחת המלוכה. הפלטה כוללת צללית בצע העור(שלי), גוון מעולה להנחה על עצם הגבה ועל גלגל העין. שלוש צלליות חומות אחת בהירה לטשטוש המעברים בין עצם הגבה לשקע העין, ושתיים מעולות לשקע העין,אחת כהה חמה ואחת כהה קרה. ארבעת צלליות אלו הן צלליות מט. הצלליות האחרות הן צלליות שימריות. צללית אחת בגוון זהב עם אנדרטון צהוב, אחת בגוון ברונזה טואופ,אחת בגוון ברונזה זהוב ואחת בגוון חלודה(חום עם תת גוון אדום-כמעט חאמרה). לעומת הצלליות בפלטה של קורטני הצלליות של קים הרבה יותר פיגמטיות וקל הרבה יותר להוציא מהן מריחה אחידה. 
הסמקים בפלטה הזו גם מוצלחים הרבה יותר. סומק אחד הוא סומק כמעט לגמרי מט והוא בגוון אפרסק עדין, הוא נותן מראה מאוד טבעי ללחיים. הסומק השני שוב לטעמי שימרי מדי(והאמת לדעתי לא שמיש בכלל) הוא גוון אפרסק כתמתם. ההילייטר בפלטה זו הפך להיות האהוב עליי. שוב,כיאה לקארדשיניות, ההילייטר פשוט מעולה. מאוד פיגמנטי ונותן גלואו מדהים לפני. ההילייטר של קים הוא בגוון פנינה זהוב והוא נותן מראה פשוט זוהר(כיאה למלכת הזוהר וההילייט).

                                                     ועכשיו למראה שיצרתי איתן:
התחלתי עם הפיינטפוט של mac בגוון  camel coat כבסיס על כל גלגל העין. על עצם הגבה הנחתי את הצללית הבהיר ביותר מהפלטה של קים.


בשקע העין עם מברשת טשטושים של קרליין (מס 07) הנחתי את הצללית הימנית ביותר בשורה העליוני מהפלטה של קים

לאחר מכן, שוב מהפלטה של קים לקחתי את הצללית הברונזה החומה יותר (שניה משמאל,למטה) והנחתי בעזרת מברשת של אנטונים(large eye shader brush) על כל גלגל העין.



לאחר מכן בעזרת החום הכהה ביותר כן כן, שוב מהפלטה של קים(שנייה מימין למעלה)בעזרת אותה מברשת טשטושים של קרליין הדגשתי את הוי החיצוני של העפעף בטשטוש קליל גם לתוך שקע העין.



לאחר מכן..כדי להוסיף מעט עומק לקחתי את הגוון השוקולדי מהפלטה של קורטני(באה מאירופה ונשאיר אותה בצד? לא יפה.) וטשטשתי מעט את הגבולות של הצללית הכהה מהפלטה של קים לגוון הברונזה.

עכשיו עושים את מה שהקארדשייניות הכי טובות בו-הילייט! בזווית הפנימית הנחתי את הצללית הפנינתית שוב מהפלטה של קורטני.

עכשיו נותר רק איליינר ובשביל זה השתמשתי באיליינר ג'ל של מיבלין בגוון blackest black ומברשת איליינר זוויתית של אנטונים(מס. 13).

ולקינוח עם העיניים דואו המסקרות האהוב עליי,שתיהן של לוריאל, telescopic& volume millions.


על עצמות הלחיים יש את ההילייטר מהפלטה של קים. ועל השפתיים האודם האהוב עלי מהסדרה בגוון babydoll(סקירה בשבוע הבא).וזה הלוק המלא..(תתעלמו מהחבר ליד האף..מה לעשות? גם חברים כאלו יש).


מקווה שהיה כיף,
בואו לבקר שוב אמיגוס.
ועד הפעם הבאה...
אוהבת.
ED!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה