יום שני, 30 במרץ 2015

The KARDASHIAN's are still in town.

Hello my beautiful friends,
נראה לי מיותר לשאול אותכן מה קורה,לאור המצב מסביבנו. התלבטתי אם לכתוב את הפוסט בין אזעקה לצבע אדום ובסוף החלטתי שכן..כי לזה בדיוק חברים נועדו,כדי לעודד אותנו ועדיין איתנו נמצאות הקארדשייניות. בפוסט האחרון שלי סקרתי את הפלטות של בנות הקארדשיין. תוכלו למצוא את הסקירה כאן.

  עכשיו,הגיע הזמן לדבר על האודמים שלהן, מה שלדעתי הוא החלק הטוב יותר של הקולקציה שלהן.
את האמת, אני לא מי יודע מה אוהבת אודמים. משום מה אני תמיד חוזרת על אותם הצבעים פעם אחרי פעם מה גם,שזה אזור בפנים שלי שאני פחות מחבבת( don't know why). כשהחלטתי להזמין את האודמים שלהן (מכאן), לא היו לי צפיות לאהוב אותם כל כך... ולשמחתי הרבה-הופתעת. Surprise!

  אני לא בטוחה אם ניתן למצוא את האודמים ביותר מחמישה צבעים אבל באתר ממנו הזמנתי(Hqhair) ניתן למצוא רק אותם ואני הזמנתי את כל החמישה. אז האודמים מגיעים בצורת עיפרון לא מתחדד ובאריזה אלגנטית.האריזה היא בצבע פנינה עם פסים זהובים וכיתוב בזהב. הן קראו להם EN-JOYSTICK יעני enjoy&stick אני כל כך אוהבת את השנינות שלהן בשמות.

אז כמו שאפשר לראות,האריזה משגעת,אני פשוט פראיירית של אריזות יפות( כבר יצא לי לקנות משהו רק כי האריזה מהממת) וכשראיתי את האריזות קיוויתי שהפנימיות שלהן דומה לחיצוניות שלהן (כי מה שחשוב-זה מה שבפנים).  אני מודה- אני מאוהבת.  הפורמולה שלהן היא מאוד קרמית ועדינה אבל לא צריך יותר מדי בשביל להשיג מריחה אחידה ואטומה. נסיתי אותם כמה פעמים והחמודים החזיקו מעמד כל היום תוך כדי אכילה,שתיה ודיבור מרובה(מאוד), אפילו הגוון האדום. הדבר היחיד שקצת הציק לי הוא הריח שלהם, יש להם ריח ונילי חזק, משהו שאישית אני פחות אוהבת. בסקלת הצבעים שניתן להשיג באתר hqhair יש שני גוונים של ורוד,אחד עז ואחד בובתי, יש צבע אדום,כתום(אדמדם) וניוד.


  אני אתחיל עם הגוון הפחות מוצלח לטעמי והסיבה שהוא לא מוצלח כי הצבע הזה באופן חד וחלק-לא מחמיא לי(לצערי). הגוון נקרא modern mauve והאמת שצפיתי ממנו להיות קצת יותר ורוד. הגוון הוא ניוד מוחלט עם תת גוון חום ואם אתן כמוני בהירות ברמה של קאספר, הוא יהיה עליכן מאוד חום.אני חושבת שהוא יעבוד לבנות קצת יותר שזופות או בנות עם שיער בהיר יותר. אישית,אצלי עם השיער החום והעיניים החומות זה יותר מדי חום לעור שלי.

הגוון הבא(אני אתן לו 2 מתוך 5) הוא הגוון הכתום והוא retro red משמו צפיתי ממנו להיות יותר אדום, אל תבינו אותי לא נכון, הוא צבע מהמם,אפילו מחמיא לי ואני מאוד אוהבת אודמים כתומים, אבל הוא פשוט לא ענה לצפיות שלי מהשם שלו. אני חושבת שזה צבע שיכל באמת להתאים לכולן, לבנות עם עיניים כחולות הוא יבליט את העיניים, לבנות עם גוון עור כהה הוא יתן נגיע כתמתמה ולבנות בהירות הוא ייתן את הדרמה הנחוצה.

הגוון הבא הוא כבר גוון שידעתי מראש שאוהב והוא shocking pink.ידעתי שאוהבת אותו בדיוק בגלל העובדה שהוא shocking. אצלי,כל מה שנותן דרמה-הרי זה משובח. הגוון הזה הוא בדיוק הגוון הנכון לתת דרמה מבלי להיות over דרמה. הוא גוון ורוד זועק שמתאים לכל כך הרבה מראות איפור(ביום יום אני מצוותת לו עיניים חומות מעושנות ומקבלת מחמאות באופן גורף).ממליצה בחום לכל מי שפוחדת מאדום אבל ורוד בובתי כבר קטן עליה.

שני הגוונים האחרונים הם האהובים עלי. הימים שלי מתחלקים לשניים יום ניטרלי ויום דרמתי. בימים דרמתיים המוטו שלי הוא  Go big or go home והגוון rose parade  מתאים בדיוק לימים כאלו. נתחיל מהברור מאליו הוא  a parade ומה טוב יותר מחגיגה על השפתיים? הוא גוון אדום א'לה'מרילין. הוא גוון אדום עם תת גוון ורוד, יש לו צבע דובדבני מופלא וגם לימים יותר נועזים וגם לערבים חמימים הוא נותן קיק מיוחד למראה. גם הוא, גוון שיכל להתאים לכולן, הוא גוון כל כך טיימלס וחוצה אתניות שהוא יכל להצליח על הכהה ביותר, הבהירה ביותר ואפילו עם כל מראה.

הגוון האחרון וללא ספק האהוב עלי ביותר הוא babydoll. נתחיל מזה שהוא לא בהיר מדי עליי ולא כהה מדי עליי. כמו שאמרתי אני לבנה כמו קאספר ומאוד קשה לי למצוא ורוד בובתי שלא יהיה יותר מדי בהיר לי או יותר מדי כהה לי והגוון הזה פשוט מושלם לי. הוא הורוד ניוד המושלם. למרות שהוא גוון בהיר הוא לא שקוף בשום צורה שהיא, מריחה אחת והוא נותן לשפתיים מראה טבעי וזוהר בצורה עדינה. הוא חד משמעית my new besty. אם תחליטו לקנות אחד מהם-זה הצבע שהכי כדאי לכן.




חד משמעית, אני מאושרת שבחרתי להביא את הקארדשייניות אל ארץ הקודש הקטנה שלנו. אני נהנית מהשהות שלהן אצלי בעיקר בימים האלו שצריך משהו שיעשה קצת טוב על הנשמה.

מקווה שתשמרו על עצמיכן איפה שלא תהיו ושתחזרו אליי בריאות ושלמות בפעם הבאה.
ועד אז שיהיו לנו ימים שקטים ולילות שלווים,
xoxo,
ED!

ד"א..
אשמח אם תשארו מעודכנות..אתן יכולות להצטרף אליי לאינסטוש: emilydinsky
ושתשארו מחוברות אליי פה...








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה