יום שני, 30 במרץ 2015

There is No Smoke Where There is No Fire

אז יום האהבה מתקרב ובא ורציתי ליצור לכן מראה קצת OUT THERE, לאלו שמעיזות, כדי שישימו לב אליכן גם מהצד השני של החדר ומה יותר מתאים מאיפור מעושן? הרי אין עשן בלי אש..ואנחנו רוצות הרבה אש בחיי האהבה, לא?
כמובן שהמראה הזה יכל להתאים לאלו שיוצאות לחפש אהבה,לאלו שיוצאות לחגוג את הרווקות וגם לאלו שמתחשק להן לתת שואו אמיתי(מראה איפור מעודן יותר יהיה בפוסט הבא).

החלטתי לשלב קצת צבע במראה. אני מאלו שלא אוהבות איפור מעושן שחור, על עצמי לפחות. אני חושבת שהוא כהה מדי, חשוך מדי ובהרבה מקרים לא הכי מחמיא אבל נורא התחשק לי ליצור איפור מעושן שחור שכולל בתוכו צבע כדי לנטרל חלק מהכהות של השחור.

*אני ממליצה להתחיל עם העיניים לפני הבסיס אבל אם לא נוח לכן, אני ממליצה לשים הרבה פודרה מתחת לעיניים כדי לתפוס את טפטופי הצבע שיפלו מטה*

SO LETS GET SMOKY

השלב הראשון, כרגיל הוא להניח בסיס שיחזיק את כל הצלליות במקום,גם אם יוצאים רק לארוחת ערב עם המאהב ולא יוצאים לרקוד ברחובות. אני כהרגלי הנחתי את הפיינטפוט של חברת Mac בגוון Soft Ochre מקו הריסים ועד לעצם הגבה. אם אתן רוצות ניתן להחליף את הפיינטפוט בצללית קרם שחורה בסגנון המייבלין קולור טאטו בגוון Timeless Black ופשוט להעלות אותו רק עד הכפל ובכך ליצור בסיס כהה יותר לצללית השחורה שתבוא בהמשך.


הצללית הראשונה שהשתמשתי בה היא הצללית Soft Brown של חברת Mac. בעזרת מברשת פלפית טשטשתי את הצללית מעל לכל העין כדי ליצור מעבר רך יותר בין הצלליות הכהות להארה שתבוא מאוחר יותר.
עליתי עם הצללית יחסית גבוה, כמעט עד הגבה, על מנת ליצור עוד קצת דרמה.



הצללית הבאה גם היא של חברת Mac היא Cork והיא נכנסת לשקע העין תוך שהיא מטושטשת מעלה והחוצה. המטרה היא ליצור עוד קצת עומק ועוד רווד למראה וכמובן ליצור מעבר כמה שיותר חלק.



הצללית הבאה היא הזריקה של צבע לתוך הסיפור. הלכתי על גוון ורוד סגלגל חצילי בוהק(נשמע מפחיד) מבית WOW. מדובר על הצללית מספר 42. אם הצבע הזה מפחיד אתכן ניתן ללכת לכל גוון שתרצו. ניתן להמיר בגוון ורוד בהיר יותר ואפילו כתום שיתן למראה מעבר יותר רך וטבעי.
את הצללית הנחתי בשקע העין ומשכתי אותו במשולש החוצה תוך חיבור לקו הריסים ליצירת וי חתולי.


 עכשיו הגענו לחלק העיקרי והוא הוספת ה-SMOKE למראה. אני השתמשתי בצללית Carbon של חברת Mac. אחד היתרונות של צללית זו היא שהיא שחורה לא מאוד פיגמנטית ומתקבלת קצת אפרפרה ומעושנת מראש.
בעזרת מברשת שטוחה ודחוסה העמסתי את הצבע על העפעף. שמתי שיכבה וטשטשתי ואז עוד שכבה ושוב טשטשתי כך עד שהגעתי לרווית הצבע שרציתי. את הטשטוש עשיתי לתוך הצללית הקודמת תוך שמירה על צורה מוארכת ותוך שמירה על נראות הצללית הקודמת. המטרה היא ליצור עשן שחור עם הילה ורודה.



על מנת ליצור עוד קצת כהות בקו הריסים ועל מנת למסגר קצת יותר את העין תחמתי את קו הריסים העליון בעזרת איליינר. ניתן להשתמש בכל איליינר שתרצו, אפילו עפרון שחור. אני השתמשתי בסופר ליינר של חברת לוריאל מאחר והוא מגיע בצורת עט עם מכחול מאוד מאוד דק ובכך לתת תיחום מאוד דק ומאוד צמוד לקו הריסים.
באותה הזדמנות ועם אותו איליינר תחמתי גם את קו הדמעות של העין.


על מנת להשלים את הדרמה, עישנתי גם את קו הריסים התחתון. 
תחילה השתמשתי בצללית Carbon, אותה שמנו על העפעף כולו,בעזרת מברשת עפרון קטנה על מנת שיהיה כמה שיותר קרוב לקו הריסים.

את הגבולות של Carbon טשטשתי עם הצללית 42 של Wow. בעזרת מברשת פלפית בתנועות הלוך ושוב עד שקיבלתי טשטוש אחיד. את הטשטוש חיברתי "לכנף" בעפעף העליון, על מנת ליצור הילה ורודה מסביב לכל העישון ולכל העין.
מאחר וכל המראה הוא מט רציתי להקפיץ קצת את העין ולתת אור עם צללית מבריקה. השתמשתי שוב בצללית של Wow הפעם בצללית מספר 28 שהיא צללית שמפניה מדהימה. בעזרת מברשת קטנה הנחתי את הצללית בזווית הפנימית של העין, ממש בנקודת הדמעות וכמובן בעצם הגבה.
אני ממליצה מאוד לבדוק את הצלליות של Wow, מקבלים פייאוף אדיר ביחס לסכום הקטן שמוציאים עליהן.

כמובן ששמים המון מסקרה ומאחר והמראה מאוד כהה וסוגר את העין החלטתי להדביק גם ריסים.
קודם כל הנחתי את המסקרה Volume Effect Faux Cils-Baby Doll של חברת YSL על מנת להכהות את הריסים ולתת לריסים המלאכותיים במה נוחה לשבת עליה.
הריסים שהדבקתי הן של Wow והשתמשתי בדבק ריסים Duo שחור.


התוצאה הסופית היא:
ללוק הסופי התאמתי שפתיים בגוון ניוד ובשביל זה השתמשתי באודם של יוסי ביטון(B cosmic) בגוון LC03
וזה הלוק הסופי. מעושן אבל עם הפתעה צבעונית...
שרשרת: מיכל נגרין / עגילים: top ten / מייקאפ: Revlon colorstay /
ברונזר: Anastasia Beverly Hills -contour kit
/ גבות: צללית לגבות של ביוטיקר 
אז זהו להפעם....
הפוסט הבא יכלל מראה עדין ורומנטי יותר, עם הרבה זוהר וגלאם.תדאגו להשאר מעודכנות בפייסבוק או במייל כדי שלא תפספסו אותו.
מקווה שאהבתן את הלוק.. אשמח לשמוע חוות דעת ולדעת אילו עוד מראות תרצו לראות..
ועד הפעם הבאה, הרבה אהבה.
אוהבת המונים,
XOXO,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה