יום שני, 30 במרץ 2015

!January Best Friends

אז חודש ינואר מסתיים לו בעוד כמה ימים ואז מתחיל החודש האהוב עליי בשנה-פברואר! הוא אהוב עליי בגלל שבחודש זה יש גם את הולנטיינז, גם את היום הולדת שלי(שהוא במקרה גם הולנטיינז) וגם החודש קצר ולכן עובר במהירות. לכבוד הולנטיינז כל פוסט בשלושה שבועות הקרובים,כלל הפוסט הזה, ילווה במדריך איפור שונה לרגל הולנטיינז.
אבל לפני כל זה יש לחתום את החודש הנוכחי כמו שצריך ומה שבעצם זה אומר הוא שצריך להכתיר את הבסטיס של החודש......
אז קבלו אותם!!!!!

*****בסוף הפוסט יש מדריך איפור לולנטיינז שנוצר בעזרתם של הבסטיז של הפוסט...אל תפספסו!*****

נתחיל מהבסיס.
ממש בימים הראשונים של החודש התחדשתי במייקאפ חדש דנדש ויוקרתי. מדובר על מייקאפ שלא מזמן הגיע לארץ,של חברת YSL. המייקאפ הוא Le Teint Encre De Peau או בשפה יותר מובנת Fusion Ink Foundation. מדובר על מייקאפ שנועד להיות בעל כיסוי מלא אבל מאוד קליל על העור ואכן, זה המצב.כבר בהנחה הראשונית לא מרגישים ששמים מייקאפ אלא יותר כאילו מורחים מים על הפנים. ברגע שהוא מתייבש הוא מקבל גימור כמעט לגמרי מט והוא לא מורגש בכלל על העור. הוא אומנם לא בעל כיסוי לגמרי מלא, כמו הדאבל וור של אסתי לאודר, אבל הכיסוי שלו די מתקרב. אני מאוד אוהבת אותו ואולי לא אשתמש בו ליום יום בגלל המחיר "המזערי" שבא איתו אבל לאירועים אני אפנה אליו לפני לאחרים. יש לו SPF 18 אבל הוא לא מחזיר פלאש. יש לו ריח די מוזר אז אם אתן רגישות לריחות הוא ממש לא בשבילכן.
האריזה יפה כמו כל האריזות של החברה, יורקתי אמרנו, לא? אבל מה שכן האפליקטור שלו לא הכי נוח. הוא מגיע עם אפליקטור דמוי כפית קטנה מה שאומר שאו שצריך לשים ישירות על המברשת,מה שוגרם לחומר לחלחל ולהספג ישר למברשת ולבזבז מלא, מה שבמחיר כזה לא מומלץ או שצריך לשים ישירות על הפנים, מה שאומר שמבחינת הגיינה יחדיר יותר בקטריות ממה שרצוי(לא רצוי בכלל, אבל...) או שיהיה צריך לשים על גב כף היד ומשם לפזר על הפנים, מה שלא הכי נוח מאחר ומדובר במייקאפ מאוד נוזלי, ובכל זאת זו הייתה הדרך שלי לשימוש(השלישית).
הגוון שלי הוא BR40 Rose Beige.
הפריט הבא, נרכש באותו המאורע כמו המייקאפ, והוא הקונסילר דאבל וור של אסתי לאודר. גם החמוד הזה בא עם מחיר,אבל הוא נותן כיסוי מושלם לבעיות לא רצוניות. עד היום השתמשתי במייקאפ מוצק של קרליין(מה שליום יום אני עדיין משתמשת)אבל לאירועים רציתי משהו שיעשה עבודה קצת יותר טובה ושמיועד להיות בעל תוחלת חיים ארוכה על הפנים. הוא מאוד נעים וקליל ועושה את העבודה בצורה פשוטה ומדוייקת. והאריזה...או האריזה....
*הגוון שלי הוא הבהיר ביותר מהמבחר(הלא ממש גדול..לצערי).
האחרון בקטגוריה של הבסיס הוא חבר שנמצא אצלי כבר שנים, ועם כל ההתחדשויות, די נטשתי אותו לטובת אחרים. מדובר על הפודרה של חברת סופט טאץ' שנקראת Perfect finish loose powder. מאז שנרשמתי לירין שחף ובתרגולים ראיתי איך העור שלי נראה טוב עם פידור עם פאף ופודרה בתפזורת, משיתי את החמוד מסופה של המגירה והוצאתי אותו החוצה אל האור. בחודש האחרון הוא נהיה הקבוע שלי. כל בסיס נגמר איתו על הפנים. הוא מבושם בקלילות(לי זה לא מפריע), לא נוסה על בעלי חיים, לא סותם נקבוביות והוא בעל תו מחיר לא נוראי בכלל. אני הלכתי על גוון שאמור להתאים לכל גווני העור כך שלא אצטרך להשתמש בגוון שונה להארה.
הפריט הבא הוא הסומק שעבר לקדמת האירגונית במגירה ונשלף פעם אחר פעם והוא הסומק בגוון Warmth of coral של חברת Mac. מדובר על סומק מינרלי בגון כתום קורלי שמעניק מראה סמוק אבל לא מתנשא מדי(ולא ורוד). החודש באמת התמקדתי בפנים נקיות ורעננות, עיניים נקיות יחסית ושפתיים מודגשות יותר(ברוב המקרים אדום או בורדו). השילוב של הסומק הזה עם האדום בשיער והאדום בשפתיים נתן חום לפנים תוך שמירה על מונוכרומטיות,שאישית אני מאוד אוהבת. הוא הוציא לי טיפונת את הירוק בעיניים(החומות) וגרם לעור שלי להראות קצת יותר לבן וצחור ממה שהוא(והוא די לבן).
החבר הבא אולי יבוא כהפתעה לאור חברים אחרים שהיו בעלי תוית מחיר רצינית. אז כמו שאמרתי כבר, החודש התמקדתי בפנים די נקיות אבל עדיין הרגשתי צורך לתת במה לגבות שלי(שלא צריכות ממש במה כי הן שואו בפני עצמן). בכל פעם שהגעתי לגבות הוצאתי את צללית הגבות של ביוטיקר(כן כן). עושה את העבודה מצויין ועם מחיר של כמה שקלים בלבד.
אישית אני מערבבת את שני הגוונים. למרות שיש לי גבות כהות, השיער שלי אדום ולכן הכהה בלבד הוא כהה מדי.
אז נכון ששמרתי על פנים נקיות ועיניים בד"כ עירומות אבל לא משנה מה, שמתי מסקרה! המסקרות האהובות עליי נגמרו ובמקום לקנות חדשות החלטתי לפתוח אחת שעומדת אצלי כבר תקופה בניילון ורק מחכה ליחס. אני חייבת להגיד...חבל שחיכיתי עד עכשיו! מדובר על מסקרה של חברת לוריאל כן כן..אני יודעת שיש לי קטע עם מסקרות של לוריאל..הן הדבר הראשון שאני נגשת לראות כשאני בסטנד של לוריאל. המסקרה המדהימה היא המסקרה False Lash Wings. על הריסים שלי היא נותנת מראה של ריסים מושלמים, היא מכוונת כל ריס לכיוון הנכון כדי ליצור את "המניפה" כמו כנף של פרפר.
הפריטים האחרונים הם אוקסימורון לכל מה שהיה עד כה בפוסט. דיברתי עד עכשיו על התמקדות בעור נקי ועיניים נקיות משולבות עם אודם כהה אבל לא תמיד היה כך. היו מקרים שכן נתתי קצת דגש לעיניים או שלא התחשק לי אודם אדום וכהה IN YOUR FACE ובמקרים כאלה האודם שפניתי אליו היה האודם המדהים 1995 של חברת Gerard cosmetics מדובר על גוון חום ורדרד כהה, מעין טרקוטה. הוא לא כהה מדי ולכן עדיין נכנס למסגרת הניודס. אני מאוהבת .
הפריט האחרון הוא פלטת הצלליות האגדית של חברת TOO FACED. כן כן..מדובר על פלטת ה Chocolate Bar. למרות שאני לא מתה על הריח(לא מתה על ריח של שוקולד לבן..וזה מה שהריח שלה מזכיר לי), הצלליות מדהימות! הן נימוחות כמו שוקולד נמס בפה. הן קלות לטשטוש, בעלות פיגמנט מטורף והן מאוד נוחות לשימוש. הגוונים בפלטה אידיאלים ליצירת מראות רבים ומגוונים ומכיוון שהיא מאוד נייטרלית היא אידיאלית לשימוש יומיומי.
עם האהובה הזו גם יצרתי את הלוק הראשון מסדרת הלוקים לולנטיינז....
אז בואו נתחיל....
קודם כל, כרגיל, התחלתי עם הפיינטפוט של מאק בגוון Soft ochre כבסיס לכל האיפור. מרחתי ממנו על כל העפעף מקו ריסים עד עצם הגבה.
לאחר מכן הרמתי בעזרת מברשת פלפית מהצללית Salted Carmel, שהוא גוון חום בעל מעט כתמתמות בתוכו, והנחתי אותו קצת מעל הכפל על מנת להווה צללית מעבר.

בשלב הבא הרמתי מעט מהצללית Amaretto והנחתי בשליש החיצוני ובשליש הפנימי של העין וטשטשתי אותם למפגש בתוך הכפל. מומלץ לשמור על השליש האמצעי כמה שיותר נקי(מה שלא ממש הצלחתי לעשות) על מנת להקל את ההנחה מאוחר יותר.

הצללית הבאה שנכנסת למשחק היא Cherry cordial שהיא רק מעט יותר כהה מקודמתה. חוזרים על אותה הפעולה שעשינו לפני רגע עם Amaretto, רק ששומרים להניח את הצללית על הרבע החיצוני והרבע הפנימי כדי שנוכל עדיין לראות את Amaretto.

הצללית הבאה היא שמכניסה את הדרמה למראה. מדובר על הצללית Triple Fudge. גם אותה מניחים באותה צורה רק שומרים להניח ממש ממש בקצוות ולטשטש טוב טוב לתוך השקע.

השלב האחרון מבחינת העפעף הוא לסגור את "החור" שיצרנו ולהאיר קצת את העין. השתמשתי במברשת שטוחה ודחוסה והרמתי מהצללית Marzipan שהיא גוון שמפניה ורודה מדהימה! הנחתי אותה במרכז העפעף, בחור, וטשטשתי את המעברים.

כמובן שבכל שלב, חוזרים ומרווים את הצבעים לפי הצורך. השלב הבא הוא להאיר את המראה. ניתן לבחור בכל אחת מצלליות ההארה שיש בפלטה, שתיהן מצויינות. אני בחרתי ללכת על הארה בגימור מט ולכן השתמשתי בצללית White Chocolate.
אם רוצים נותנים עשן גם בקו ריסים תחתון. אני התחלתי עם הצללית Triple fudge וקצת מתחתיה טשטשתי את הגבולות עם Cherry cordial.
כמובן שמורחים מסקרה,בשפע. אני השתמשתי במסקרה Wings שהוזכרה למעלה.
וזה המראה הראשון שלי לולנטיינז. אופציה לאלו שרוצות משהו עם נוכחות אבל לא ללכת על מעושן שחור לגמרי(בפוסט הבא).
*כמובן שניתן לשלב כל אודם וסומק שתרצו וניתן להמיר את המראה לכל צבע וכל חברה שתירצו...
ספרו לי מה היו המועדפים שלכן לחודש, ומה חשבתן על הלוק לולנטיינז...
ועד הפעם הבאה...
אוהבת המונים.
XOXO,
ED.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה