יום שבת, 4 באפריל 2015

שינויים של אביב-סקירת צבע השיער OLIA

Hello my loves, my beautiful hummingbirds
מקווה שעבר עליכן ועליכם סדר קליל ושהחג עובר בצורה נהדרת.

אז קודם כל..ברוכים הבאים למקום החדש של הבלוג. הבלוג עבר מיתוג מחדש תוך שינוי אריזה,כתובת וכמובן שם..
למקרה ויש בלבול.. זה אותו הבלוג שבעבר היה ED's little friends ואני הנני עדיין אותה ED שנמצאת פה בשבילכן..
הרגשתי צורך לשינוי האווירה של הבלוג עם השינוי שחל בסגנון ובאופי שלי עם השנים האחרונות. אני עדיין אוהבת את אותם הדברים אבל נורא התעדנתי והרגשתי שהמיתוג השני היה יותר מדי רחוק מהזהות האמיתית שלי. מקווה שתבינו את השינוי ותוכלו להעריך את השוני.

עם השינוי של הבלוג גם אני עברתי שינוי קליל...
הדרך הכי קלה מבחינתי להרגיש קצת שחרור ושוני תמיד מסתכמת בשיער שלי.. אם קראתן את פוסט ההיכרות שלי (ואם לא אז זה זמן נפלא לעשות זאת) אז בטח קראתן שאני אוהבת לשנות לעתים די קרובות את השיער שלי. זו צורת השינוי היחידה שאני סומכת עליה שבמידה ואתחרט אני אוכל לחזור למה שהיה, גם אם יקח לכך זמן.
אז הייתה לי רעמה גלית ואדומה, שיער שגלש עד לאמצע הגב כשהיה פזור אבל מטעמי נוחות בד"כ היה מוצא את עצמו אסוף למעין bun או צמה כזו או אחרת והגעתי לשלב שפשוט נהיה נמאס. היה חבל לי שכל הזמן השיער אסוף, הוא כבר לא היה רעמה יפה אלא יותר אוסף של תלתלים גליים לא מובנים והצבע ככל שאהבתי אותו התחיל להדמות לג'ינג'יות מאדמדמות מה שהיה יפה אבל לא ממש אני.
הלכתי לספר שקיבלתי עליו שפע של המלצות, שמו אבי אוחנה והוא יושב באשקלון. פעם ראשונה שהגעתי אליו ואני שמחה שניתן לסמוך על אנשים כי צדקו בכל מילה. התיישבתי בכיסא ואמרתי לו בקול מלא אומץ ורגליים רועדות "אני רוצה שינוי- אני רוצה להפטר מהרעמה!" הוא הסתכל עלי תמוה. הראתי לו תמונה ואמרתי לו "לך על זה" מכאן השיער שלי היה בידיים שלו...והוא עשה את שלו ואני יצאתי מאוהבת...
תמונה לפני-מהאינסטגרם(לאינסטוש שלי)
תמונה מיד אחרי..עם פן
אחרי התספורת הרגשתי שהצבע כבר לא ממש מתאים. הרגשתי צורך בצבע שימסגר יותר את הפנים שלי וכמו פלא קיבלתי בקשה לסקור את צבע השיער החדש של חברת Garnier מסדרת OLIA. אתן בטח חושבות.."נו, עוד צבע DIY, מה שונה מהאחרים?" והאמת גם אני תהיתי..כמה חדשנות יכולה להיות כבר בצבעי שיער לצביעה ביתית? כבר יש מוס ויש קצף.. מה עוד?
אז החידוש הוא לא במרקם אלא בטכנולוגיה. הפורמולה של הצבע הנ"ל לא מכיל אמוניה ומבוסס על טכנולוגיית ODS- oil delivery system. "טכנולוגיה בה צבע השיער חודר ללב השיערה בזכות ריכוז השמנים הגבוה(60%). בטכנולוגיה זו,הצביעה מתאפשרת כמעט ללא פתיחה של קשקשת השיערה." (מהדף שניתקבל מהחברה).
אמרתי לעצמי כמה שונה זה כבר יכל להיות, הלכתי לבחור צבע והתחלתי את התהליך...

הצבע שבחרתי הוא גוון 4.6,אדום עמוק שלשמחתי לא יצא בוהק כמו שחשבתי.
הקופסא מקדימה
הקופסא מאחורה
מבחינת התכולה היא די כמו כל ערכה לצביעה בייתית. היא כוללת קרם מפתח, קרם צבע, מרכך שיער, זוג כפפות ועלון הדרכה. בסך הכל די רגיל..חשוב לדעת שבערכה הזו אין את בקבוקי החמצן שבדרך כלל יש בערכות האחרות ולכן צריך להצטייד מראש בקערת פלסטיק ומברשת צבע. למזלי היה לי בבית( במקרה סט של OLIA שאמא שלי קיבלה במתנה). אם אין לכן בבית זה עולה גרושים בחנויות כמו WOW וביוטיקר.
בנוסף, המלצה שלי, תצטיידו גם בכמה סיכות קליפס ובקופסא של וזלין.
הקרם המפתח
קרם הצבע
מרכך השיער
זוג הכפפות
ההצטיידות
קצת על מה שמתקבל בערכה....
מבאס שאין בקבוק מפתח ושלא מצויין בגדול יותר על האריזה שצריך להשלים את הערכה עם אביזרים חיצוניים אבל מה שמתקבל בסך הכל מאוד נוח לשימוש בעיקר הכפפות שמרגישות איכותיות ומהחומר שלהן ניתן להרגיש שהן לא יקרעו באמצע הצביעה.
בעלון המשתמש שמתי לב למשהו קצת מוזר.. משום מה ברוסית כתוב שמשאירים את הצבע 35 דקות בעוד בעברית רשום חצי שעה. אם אני דוברת רוסית לוקח לשיער שלי יותר זמן לתפוס את הצבע?? מוזר. אני השארתי חצי שעה למרות השורשים הרוסיים שיש לי מצד אמא(השורשים השחורים בשיער התקבלו מצד אבא).
מה שאהבתי בעלון היה העובדה שמצויין בעלון שמומלץ לצבוע על שיער שלא נחפף מספר ימים. מה שידוע שעוזר לצבע להתפס אבל אם לא יודעים זה נחמד שיש משהו שמציין זאת.

התחלתי להתארגן...לבשתי חולצת תנובה גזורה ישנה, דאגתי שהשיער לא יהיה חפוף(4 ימים..מגעיל- אני יודעת!) צילמתי לכן תמונת לפני והברשתי את השיער.

ניתן לראות שהשיער בעל כמה גוונים..אדום דהוי ושורשים כהים. בהצלחה לצבע..זה המבחן האמיתי!!

לפני שערבתי את הצבע, באופן אוטומטי פתחתי את החלון בחדר הרחצה. אני רגילה לריח הדוחה שגורם להרגיש סחרחורת ושריפה בעיניים ולכן זה צעד ראשוני שאני עושה לפני הצבע.
ארגנתי את הצבע(כמובן עם הכפפות כבר על הידיים). קיבלתי צבע בקערה שנראה כמו קרם תותים, מעין פרילי או באדי כזה... הריח היה נעים. ריח של שמפו שלא הצלחתי לגמרי לשים את האצבע.. אבל מזכיר מעט את הד&שולדרס. בשלב הזה סגרתי את החלון. לרגע לא היה ריח לא נעים, תחושה שורפת, צריבה בעיניים או בקרקפת(ויש לי קרקפת מאוד רגישה), לא היה גירוד או חוסר נעימות... כל שנותר היה להמתין חצי שעה.
טיפ קטן: מרחו וזלין מסביב לקו השיער בפנים, בעורף מאחורי האוזניים ועל האוזניים עצמן. כך אם יגע שם צבע הוא לא יתפס על העור או על השיער בפנים. לעשות זאת לפני הצביעה ולהוריד לאחר הצביעה.
הצבע לפני שנגע בשיערי
עוד חצי שעה נראה את התוצאה...
עברה חצי שעה בה יכלתי לעשות כל שהתחשק לי.. אני ישבתי עם כוס תה ירוק מול הטלויזיה אבל ניתן לעשות מסיכת פנים, לשבת בגינה, ללטף חתול..בעצם מה שמתחשק לכן. הצבע לא מטפטף ולא זז.

כעבור חצי שעה הגיע מבחן התוצאה. חפפתי את השיער. שמפו, מרכך ואז המרכך שמקבלים בערכה, שהלוואי שיוציאו בבקבוק של ליטר למכירה. השיער הרגיש כמו משי, גם עכשיו כעבור כמה ימים. הוא נעים ומלא ברק והצבע..הו הצבע. הצבע מדהים וחי...
הטכנולוגיה עובדת.

אני ממליצה בחום, ולא בגלל שקיבלתי את המוצר לסקירה. אני הייתי מוכנה לאדישות, הייתי מוכנה שהוא יהיה כמו כל צבע אחר. חיכיתי להיחנק מאדי האמוניה, לצריבה בעיניים, לקשקשים מטורפים(שלא היו בכלל), לשיער יבש וחסר חיים, לנשירה רצינית(שגם לא הייתה יותר מהרגיל) ובטח שלא צפיתי לשלל המחמאות על הצבע ועל הרכות וכל הברק.

הדרך הכי טובה לשפוט היא לנסות לבד ולכן חברת Garnier סידרו לכן (ולכם) הטבה שמעניקה מחיר מיוחד לרכישה ובנוסף למשלוח חינם....להטבה ----> ליחצו כאן!

הנה הלפני ואחרי שלי..לדעתי זה מדהים!!!!!! אני בטוחה שאחזור לצבוע איתו שוב ושוב ושאעשה המרה גם אצל אמא שלי וכמה מהחברות...

אלו השינויים שלי בינתיים לאביב שרק התחיל.....
בשבוע הבא יהיה פוסט מלא צבע ופריחה...מדריכי איפור אביביים.... כדי לדעת מתי הם יוצאים הרשמו לקבלת עדכונים דרך המייל ותעקבו אחרי בפייסבוק.... כדאי לכן. :)
אשמח לראותכן שם וכמובן שוב כאן.
עד הפעם הבאה...
אוהבת המונים
xoxo
ED

ד"א...אשמח לשמוע את דעתכן על הצבע אם ניסיתן אותו וכמובן על התספורת החדשה והצבע החדש שלי.. כמו בן על השינוי של הבלוג. לדיעה שלכן יש ערך..

4 תגובות: