יום שישי, 19 ביוני 2015

Lets POP

ציפורים קטנות שלי..כמה כיף לראות אתכן שוב בקן איתי...מה שלומכן? איך עבר השבוע?
מקווה שהשבוע שהיה עבר עליכן בקלות בניגוד לשלי. אני השתחררתי מאישפוז של ארבעה ימים בעקבות בעיה בכליות(עדיין בבדיקות ומקווים לטוב). ביום ראשון הגעתי הביתה לגלות קופסא גדולה שמחכה לי בכניסה לבית. כיף! כמה כיף לחזור הביתה משבת גרועה ולמצוא הפתעות. פתחתי את הקופסא וחיוך ענק עלה על פניי. בקופסא חיכתה לי קופסא נוספת שהתהדרה בסרט ובמילה Clinique.


אם זכור לכן..בתחילת השבוע העלתי פוסט על אתר הקניות החדש של חברת Clinique  ואם לא זכור לכן זה בדיוק הזמן הנכון ללכת ולהזכר בפוסט הקודם. אז נכון שחברת קליניק נתנה לבלוגרים סכום חמוד לקניה באתר ובין היתר ביקשו להתרשם מהאודם החדש שלהם. אבל אני, כמו שאני, החלטתי שאם כבר הם יצאו בסידרת אודמים חדשה יהיה ראוי לעשות לכן סקירה מפורטת..לא ככה? אז בזבזתי קצת מעבר לתקציב שנתנו והתפרעתי רק בשבילכן(וקצת בשבילי).
*אני רק רוצה להזכיר שיש מתנות שוות לרגל השקת האתר בקנייה דרכו.
אם תהתן..החבילה הגיעה ארוזה יפייפה..בצורה שמתאימה למתנה מבלי להתחיל לארוז ולשנות דברים.. וכמובן הגיעו כל המתנות שהבטיחו שיצורפו(ואם תמשיכו לקרוא עד סוף הפוסט אולי אחת מכן תהיינה זו שמקבלת אותם..)



אז נכנסתי לאתר..התלבטתי והתחבטתי ובסוף החלטתי להזמין 4 גוונים שונים מהסידרה החדשה של האודמים שלהם Clinique Pop(שבין היתר בקנייה של שניים ומעלה דרך האתר מקבלים נרתיק לאודם במתנה).
תהיתי מה יכל להיות מיוחד כל כך בסידרה חדשה של אודמים? יש כבר אודמים בגימור מאט ובגימור גלוסי וסאטן ומה לא? אריזה חדשה ומדהימה זה סבבה והאריזה באמת מרהיבה אבל זו לא סיבה מספיק טובה לקנות ולהשתמש באודם..
אחרי קריאה קצרצרה נגלתה אליי הייחודיות.. האודמים מכילים בתוכם פריימר מרכך לשפתיים שעוזר לשמור על שפתיים נעימות וכמובן מאריך את חיי האודם על השפתיים עצמם. אני ביליתי עם אחד מהם יום שלם..בערך 11 שעות ומעבר לזה שהיה לי מאוד נעים איתו הוא לא זלג לקווים הקטנים של השפתיים, לא הייתה ירידה משמעותית בפיגמנטציה(שהיא מדהימה) ובאמת החזיק מעמד יפה חוץ מדהייה ממש קטנה בזוויות הפה, לא משהו שבלט מדי לעין. בנוסף, ואולי הכי חשוב, לאחר שהורדתי אותו לא הרגשתי צורך לרוץ ולשים שפתון נגד יובש כמו שקורה לי עם אודמים אחרים.
הסידרה מגיעה ב16 צבעים שונים ומגוונים מאדומים ובורדואים לניודים וורודים וגם כמה סגולים וכתמתמים. סך הכל מגוון עשיר שיכל להתאים לכולן. מבחינת מריחה, לפחות הגוונים שאני ניסיתי, נותנים מריחה אחידה ומספיקה מריחה אחת לקבלת פיגמנטציה מלאה. אז אומנם הסידרה מגיעה ב-16 צבעים, בעלות של 116.80ש"ח ברכישה באתר, אבל אני החלטתי לבחור 4 גוונים בלבד כהתחלה.

הנרתיק שמקבלים בקנייה של 2 אודמים מהסידרה ומעלה.
הנרתיק שמקבלים בקנייה של שני אודים מהסידרה ומעלה.

אני הלכתי על 4 גוונים שיכולים לשמש אותי הרבה.. שני ניודים, גוון קייצי וגוון שמתאים יותר לערב ולחורף(למרות שאני תומכת נלהבת בלעשות מה שבא לך..באיפור אין חוקים!).
הגוון הראשון הוא גוון 01 שנקרא Nude Pop והוא הגוון שמשך אותי הכי הרבה ובאופן מיידי הוא הוכנס לסל הקניות. מאחר ואני כל כך בהירה, קשה לי למצוא גוון ניוד טוב שיהיה מספיק בהיר עליי כך שיהיה ניוד ומצד שני לא יחוויר אותי.. הגוון הזה הוא ניוד בעל תת גוון ורוד משגע. יש בו מעט שימר אבל לא משהו גס או בולט לעין אלא הוא נותן רק מראה מעט גלוסי ואפקט שמגדיל מעט את השפתיים.
אני מאוהבת בו ואני רואה חרישה עליו לכל ימות השנה.


הגוון הבא שלקחתי גם הוא ניוד רק בעל תת גוון כתום יותר והוא גוון 04 Beige Pop. באתר זה טיפה מבלבל מאחר והם נראים דווקא הפוך, נראה כאילו 04 הוא בעצם 01 לפי התמונות שלהם. הגוון הזה הוא גוון נטול שימר בעל מראה ניוד קוראלי..וכן,זה גוון חדש. עליי באופן אישי אני לא רואה הבדל גדול אולי בגלל הפיגמנטציה של השפתיים שלי(יש לי שפתיים ורודות מאוד) והעובדה שוא בהיר יותר מהגוון הקודם ולכן אולי זה מתאזן וגורם להם להראות דומים. בסווצ'ים אחד ליד השני ניתן להבחין בהבדל משמעותי מבחינת תת הגוון והכהות. גם בו אני מאוהבת אבל צופה לו יציאות פה ושם, זה עניין של העדפה אישית, הוא פשוט טיפה בהיר לי.


הגוון הבא,אומנם לא בסדר כרונולוגי כי את הטוב ביותר אני שומרת לסוף, הוא גוון 15 Berry Pop וכשמו כן הוא. זהו גוון בורדואי עם נגיעות של דובדבן. הוא נראה כאילו הוא יהיה כהה אבל ביחס לבורדו הוא די בוהק וצבעוני. אני כבר רואה אותו כגוון המועדף עליי בחורף והיה קשה לי לדמיין שיהיה אודם שיצליח להחליף את Wickedשל חברת Lime Crime והנה..כמו רעם ביום בהיר..הוא הופיע- האודם שצלח במשימה ויחליף את האהוב שלי. גם הגוון הזה הוא גוון נטול שימר ורק תראו איזה מדהים הוא ותבינו אותי.


אחרי שנסיתי את גוון 01 לא חשבתי שאוכל להגיד זאת..אבל מצאתי את האודם המושלם!! גם הוא הולך לככב הרבה ובעיקר בזמן הקרוב.. קבלו את האודם שלי לקיץ הקרוב..גוון 06 Poppy POP וכמה שכיף להגיד את השם שלו. הגוון הזה הוא גוון שישר קופץ לעין ולא צריך יותר מדי בשביל שהאיפור יראה טוב איתו. ניתן ללכת על מראה עיניים טבעי מאוד כמו שאני עשיתי או איליינר וזהו, האודם במקרה הזה נותן את כל ההופעה. הוא גוון קוראלי כתמתם בוהק והוא מדהים בצורה אחרת. אצלי הוא נותן ניגוד מושלם אבל לא אגרסיבי מידי לצבע העור. אני ממליצה לכן בחום לנסות אותו, לדעתי אם קניתן אותו לא תוכלו להפסיק להשתמש בו.


אלו הגוונים שאני בחרתי ואני מאוהבת בהם. הפורמולה של האודם מדהימה וחדשנית ובאמת שאני ממליצה.. אני כבר רואה את ההזמנה הבאה שלי באופק עם צבעים נוספים עד שיהיו לי את רובם אם לא כולם.



*****
ועכשיו לתוספת...
כמו שאמרתי בפוסט הקודם וציינתי גם למעלה, עם ההזמנה קליניק שלחו מתנות שוות שמגיעות לכל מי שרוכשת באתר ועומדת בתנאי הסף של הסכום. מאחר שהבלוג עוד מעט חוגג שנה והתחשק לי לפנק את משפחת ה Hummingbirds היקרה שלי החלטתי להגריל לשתיים מכן..כן כן.. את המתנות שקיבלתי ביחד עם הקנייה. למה שרק אני אהנה מהאיכות והיוקרה המדהימות של קליניק?

אז מה תוכלו לקבל?
המתנה הראשונה שמוגרלת היא קופסאת מתכת יפייפיה וחמודה של קליניק,כמובן, שכוללת 4 מוצרים בגודל מיוחד:
* מסיר איפור המכיל 30 מל'-אידיאלי לנסיעות או לקחת ביום יום בתיק האיפור.
* קרם הפנים moisture surge intense המכיל 7 מל'.
*מסקרת high impact שחורה בגודל של 3.5 מל'-אידיאלי לנסיעות או לזרוק בתיק.
* אודם  high impact rouge impact בגוון 13 Flamenco- אדום קלאסי עם תת גוון כחול.


המתנה השניה שמוגרלת היא תיק איפור יפייפה וציבעוני, מאוד קייצי, שמכיל בתוכו 3 דוגמיות( ומבטיחה להוסיף עוד כמה צ'ופרים). הדוגמיות שמתקבלות איתו הן:
*youth surge night-קרם בגודל 7 מל' שמיועד נגד קמטים וסימני גיל.
*even better clinical dark spot corrector- מתקן גוון המכיל 1.5 מל'.
*Aromatics in white- דוגמית בושם בגודל של 1.5 מל', אידיאלי לנסיעות ולקחת יום יום בתוך תיק האיפור.


ועכשיו לשלב התכני...
אז מה שאתן, ציפורים קטנות שלי, צריכות לעשות הוא לאהוב את הפוסט הזה, לאהוב את דף הפייסבוק של הבלוג כאן ולעקוב אחריי באינסטגרם כאן וכמובן להשאיר לי תגובה שביצעתן ואיך אתן רשומות באינסטגרם ובפייסבוק.
הרשמה לקבלת עדכונים במייל על פוסטים נוספים תזכה אתכן בכניסה נוספת להגרלה.
את שמות הזוכות אפרסם בתאריך 1/7/15 ולכן ההרשמה פתוחה עד ה-30/6/15 בדקה לחצות.
שימו לב..שמות הזוכות יפורסמו בעמוד הפייסבוק ובאינסטגרם בלבד!
שיהיה בהצלחה.....
עד אז..תעשו קצת שופינג והמון כיף..
אוהבת המונים ציפורים קטנות שלי...
xoxo
ED.

4 תגובות:

  1. מאד יפה! נהניתי לקרוא ואני מאד אוהבת את קליניק את הסדרה
    ביצעתי את כל הצעדים!... ☺️
    אני רשומה ב- Facebook כ- liron alfasy

    ובאינסטגרם כ- lironalfa
    תודה רבה! ☺️

    השבמחק
  2. מהממת, תענוג לקרוא את כל הפוסטים שלך.
    ד״ש חםם ליניב, ללא ספק הוא חסר ברפו״ח.

    פייסבוק- Galit Natan
    אינסטוש- galit_natan

    השבמחק