יום שבת, 4 ביולי 2015

My Hit, for tha heat, List

היי ציפורים קטנות שלי..
כמו שאתן בטח מרגישות ויודעות..באופן רישמי אין לנו צורך לנדוד יותר ואין לנו צורך לחפש יותר.. באופן רשמי- הקיץ פה! אז כמו הציפורים הנודדות שאנחנו..תנדדו אל חדר קריר וממוזג, קחו איזה משקה קר או ארטיק ובואו לראות את רשימת החיסול שלי לקיץ הקרוב. רשימת חיסול? חיסול בחנויות! אלו הם ה-must have שלי לקיץ 2015.
אז נכון שלפי התאריך אמור לעלות פוסט מועדפים אבל מאחר ובילתי את החודש האחרון בין רופאים לבין המיטה בבירורים מה קורה לכליה שלי אז לא ממש השתעשתי יותר מדי עם איפור והאמת,לצערי,איפור טיפוח ואופנה היו האחרונים בראש מעיניי..ברמה שיצאתי כמה פעמים בפיג'מה מהבית מפאת חוסר כוח להתלבש.
אז במקום...קבלו את המועדפים שלי לקיץ. 
מראש אומר שמדובר יותר ברעיון למוצרים ופחות על המוצרים עצמם.. אלו הם הדברים שמומלץ שיהיו באוסף שלכן בקיץ הקרוב. את החברה והגוונים תתאימו להעדפות שלכן.



*****

אז נתחיל מהדבר הראשון ובעיניי החשוב ביותר והוא עור הפנים. 
נכון שהמראה השזוף הוא מאוד באופנה ומאוד משדר קיץ ויוקרה. נכון שיש דרכים רבות להשיג מראה שזוף אבל הדרך המסוכנת ביותר היא השתזפות תחת שמש ישירה. השמש בארץ מאוד חזקה. חם פה ולח פה ומספיק דקה וחצי בשמש בשביל להשתזף,או להישרף אם אתן לבנות כמוני, אבל מתחת למראה הזוהר הזה יש סכנה ממשית לבריאות שלנו החל מכתמי פיגמנטציה שהם סתם לא נעימים לעין דרך כוויות ועד סרטן. כדי שלא נגיע חלילה למצבים כאלו ונהרוס את העור שלנו קדימה לתוך השנים שיבואו אנחנו חייבות כבר עכשיו לדאוג לשמור עליו.
באופן אישי אין דבר שאני אוהבת פחות מהריח של קרם הגנה כמו כן הצורך בלהמתין הרבה זמן שהצבע הלבן שלו יעלם,משהו לא תמיד קורה, זה לא משהו שביום יום אני יכולה להרשות לעצמי. נכון שיש מייקאפים שיש בהם מקדם הגנה אבל חייבת להיאמר האמת-זה ממש לא מספיק.
חברת קרליין יצאה במוצר שמיועד לעור הפנים- הוא שקוף,ללא ריח, ללא שמן וחייבת להוריד בפניהם את הכובע כי הוא גם משמש כפריימר בנוסף להכל. מה הוא הקסם? מוצר הקסם הוא ה Skin Gard Invisible. מדובר על הגנה בצורה של ג'ל סיליקוני עמיד במים שלא מכיל פארבנים. הוא מגיע עם SPF 30 ממה שידוע לי. אבל אם שמים אותו בשילוב של קרם פנים ומייקאפ שמכילים גם הם מקדם הגנה זה אמור להיות מספיק גם לבהירות שבבהירות. לי ה-30 מספיק ואני בהירה מאוד ועם עור רגיש מאוד.


המוצר הבא ממשיך כבר עם קו העור. אומנם מדובר במוצר שהוא יותר לנעימות שלנו ופחות להגנה ושמירה.
מרוב החום לפעמים מתחשק לקלף את העור רק בשביל להוריד מאיתנו שכבה נוספת. לכן, לפני שאני מתחילה עם האיפור, לפני הפריימר אני מרססת על הפנים מים טרמליים. בגלל ההרכב שלהם הם מרגיעים את העור ומעניקים תחושה קרירה למהלך היום. כמו כן, אם אתן בעלות עור יבש הם ייתנו לכן עוד קצת לחות לעור. באופן אישי אני מאוד אוהבת את המים הטרמליים של חברת Ave'ne שדרך אגב מגיע גם בגודל נסיעות ולכן הוא נהדר לזריקה בתיק. מכיוון שמדובר במים, ניתן לרסס אותם ממרחק גם מעל האיפור והפעולה תעזור אפילו לקבע מעט את הפודרות ששמנו ובכך להאריך מעט את חיי האיפור שגם ככה נוזל מאיתנו במהלך הקיץ.


אם אתן מעוניינות במוצר שמיועד להארכת חיי האיפור על הפנים,משהו שמתקצר גם ככה בקיץ לאור הזיעה והחום, אז המוצר האידיאלי הוא מקבע איפור. יש אותו לחברות רבות אבל באופן אישי אני ממליצה על ה Make Up Fixer של חברת OFRA. למה דווקא זה? מעבר לריח המדהים שלו, הוא מרענן ומקרר ועושה את העבודה בצורה הטובה ביותר מאלו שנסיתי עד היום וניסיתי לא מעט.
ניתן לרכוש אותו דרך אתר Pro shop הוא אומנם טיפה יקר (סביבות ה-90ש"ח) אבל מכיוון שלא דרוש הרבה ממנו הוא מחזיק הרבה זמן. אני משתמשת בו כבר כמעט חצי שנה על בסיס כמעט יומי ולא השתמשתי עדיין ביותר משמינית.


*****
אז עכשיו שהעור שלנו מוגן,מקורר ונעים לו...נכנס למה שעושה את הקיץ לכיפי...עור זוהר, קורן ושזוף...
אז נתחיל מהמשזפים. כל אחת בעלת גוון עור אחר..אבל אילו שלושת המוצרים שאני הכי אוהבת גם על עצמי וגם ממליצה אותן לבעלות עור כהה יותר לקבלת אפקט קצת יותר טבעי ועדין.

הראשון הוא לצערי מוצר שהיה במהדורה מוגבלת ואני מכניסה אותו לרשימה כי קורה שמוצרים במהדורה מוגבלת חוזרים אלינו בקולקציות אחרות ולפעמים אפילו נכנסים לקולקציה הקבועה..Mac..חייבים להחזיר את הברונזר המדהים הזה אלינו!
מדובר על הברונזר של חברת MAC(כמו שבטח כבר הבנתן) בגוון Aphrodite's Shell. הברונזר הזה הוא ברונזר בפורמולת ה Extra Dimension של החברה. מה שמעולה בגוון הזה הוא שיש לו ברק טבעי ומאוד עדין, הוא נותן גימור שמחקה עור. מבחינת הגוון הוא מספיק חם כדי להעניק מראה שזוף אבל לא יותר מדי כתום או עמוס. הוא קל לטשטוש ולכן קל מאוד לקבל ממנו מראה של 'בדיוק חזרתי מהחוף'.


הברונזר הבא הוא מוצר פחות יקר לכיס שנותן אפקט די דומה לזה של Mac. הוא אומנם קצת יותר כתום ויש בו גליטר זהוב עדין אבל דווקא בגלל זה הוא נותן מראה מאוד שזוף. אם אתן בהירות כמוני אני ממליצה להשתמש במברשת גדולה ופלאפית כדי לקבל ממנו קצת פחות צבע ויותר להעניק לעור שטיפה של צבע. אם אתן כהות יותר הוא יהיה מושלם בשבילכן לקבלת מראה ה J'LO GLOW. מדובר על ה Maxi Delight Bronzer של חברת Bourjois. אני רכשתי אותו דרך האינטרנט למרות שניתן למצוא אותו במשביר.


האחרון בקטגוריית השיזוף הוא לא טכנית ברונזר אבל הוא מושלם לקבלת מראה שזוף כשלא רוצים להעמיס יותר מדי על הפנים. מדובר על סומק של חברת Becca בגוון Songbird ששווה רק בגלל השם שמקשר אותו אלינו,קהילת הציפורים. הגוון שלו הוא גוון טרקוטה כתמתם ומכיוון שמדובר על מוצר בעל ברק משגע הוא גם לא מצריך מאוחר יותר הילייטר משמע מקבלים שיזוף,הסמקה וברק במוצר אחד.
הוא מאוד פיגמנטי ולכן אני ממליצה לשים אותו בעזרת מברשת רחבה ופלאפית ולהוריד ממנו מראש חומר. הוא אידיאלי לבעלות עור כהה ושזוף למרות שגם על רוחות רפאים כמוני הוא עובד נהדר, רק צריך יד מאוד קלה איתו.
לצערי לא ניתן להשיג אותו בארץ ולכן הזמנתי אותו דרך אתר strawberrynet.


סווצ'ים:
בצל
בשמש

למראה שזוף ומושלם אני ממליצה לתת שטיפה קלה של צבע גם באיזור המחשוף, עצמות הבריח וכשאתן לובשות גופייה גם על הכתפיים. אלו מקומות שבאופן טבעי מקבלים הרבה שמש ובין המקומות הראשונים להשתזף.

עם כל שיזוף יש גם Glow שמתקבל לעור. מעבר לכך שאנחנו תמיד רוצות להראות קורנות ובנוסף בקיץ הזה מאוד אופנתי המראה הרטוב והטבול בשימר (אישית לא ברור לי למה..אבל מי אני שאצא נגד האופנה). בתור בעלת עור בהיר מאוד קשה לי למצוא שימרים שלא יתקבלו עלי צבעוניים מדי ובנוסף יש לי עור שמן אז קשה למצוא מוצר שיתן glow מבלי לתת גם את המראה המזיע..שבשביל זה, בקיץ, מספיק ללכת 2 דקות ברגל. המוצרים כאן הם אלו שעובדים עליי כמובן שיש עוד מבחר גדול..ממליצה לנסות בעצמכן לפני קבלת החלטה.

הראשון הוא בין המוכרים ביותר בקרב מכורות האיפור, אם אתן מאלו, בטח עלו לכן כבר כמה שמות לראש ואני די בטוחה שלפחות חלקם יופיעו כאן. עלתה לכן ברשימה גברת Mary-Lou? אני די בטוחה שכן. אז הגברת הזו של חברת TheBalm היא זו שיוצאת איתי בערב למסיבה או לאירוע. היא גם זו שאני משתמשת בה על חלק לא מבוטל מהמאופרות שלי. ה Mary-Lou Manizer של חברת TheBalm הוא אחד השימרים היותר פיגמנטיים ויותר מחמיאים שיש. הוא בעל גוון שמפניה זהוב ואם מטשטשים אותו כמו שצריך ומשתמשים בו ביד עדינה הוא נפלא לקבלת זוהר הוליוודי עדין ונעים. הוא טוב גם לבעלות העור הבהיר ביותר וגם לבעלות עור כהה. עם ההילייטר הזה כל העיניין הוא בעצם הטשטוש וכמות החומר שמשומשת.


הבא הוא אחד המוכרים והמהוללים של חברת Mac והוא יותר בשביל לקבל זוהר שזוף. כן כן...כמובן שמדובר על ה Soft And Gentle. מדובר על הילייטר בעל גוון ברונזה זהוב. מאחר ומדובר על פודרה מסוג Skinfinish קל מאוד לקבל ממנו מראה טבעי דמוי עור. באופן אישי אני ממליצה אותו לבעלות עור שזוף יותר ובעלות עור כהה למרות שגם על בהירות כמוני הוא עובד רק דורש מראה מאוד מסויים בשביל להראות הרמוני עם גוון העור. אני שמה אותו בדרך כלל כשאני הולכת על מראה מאוד שזוף ודואגת לטשטש אותו טוב טוב לתוך הסומק. בדרך כלל משתמשת בו כשאני שמה שטיפה של ברונזר כסומק או כשאני עם סומק שנותן מראה מאוד חם כמו גוונים כתומים. ממליצה להניח אותו עם האצבע בשביל לקבל את האפקט המלא ממנו למרות שמברשת מעניקה מראה נהדר רק עדין יותר.


ההילייטר הבא הוא בעל גוון ורדרד והוא מעניק Rose Gold Glow. הוא מושלם בשביל לתת שטיפה של ברק מעל הסומק עצמו והוא נראה נהדר מטושטש לתוך סומק ורדרד. אני מאוד אוהבת אותו בקיץ עם שפתיים ורודות, עיניים נקיות כשהוא בזווית הפנימית ועל עצמות הלחיים בשילוב עם סומק ורוד עדין. הוא הכי זול מבחינת האחרים שהופיעו בקטגוריה של ההברקות ואני ממליצה בחום לנסות אותו. לא אהבתן כהילייט? מקסימות תשתמשו בו כצללית מדהימה. על מה אני מדברת? על הילייטר של חברת Wet n Wild מקולקצית פרגי בגוון Rose Champagne Gold. אני רכשתי את שלי דרך BeautyJoint הוא עולה בסך הכל 6.99$ בשביל מוצר ענק שמכיל 11.3 גרם. לא שווה נסיון?


האחרון הוא בעצם אחרונים. מדובר על פלטה של 3 פודרות שמטרתן להאיר את הפנים. ברור שמדובר על פלטת ה Ambient של Hourglass והיא אחד הדברים הכי מושלמים שיש. נכון היא יקרה אבל שווה כל שקל. הפודרות הללו הן פודרות שמעניקות זוהר יותר עדין וטבעי מהאחרים שהצגתי כבר. על מישהי בעלת עור שמן הן מושלמות מאחר והן לא over פיגמנטיות over שימריות והן לא גליטריות בכלל. אני קיבלתי אותה במתנה מחברה אבל ניתן לרכוש אותה דרך האתר SpaceNK.
בפלטה יש פודרות בשלוש גוונים:
Dim Light- פודרה בעלת גוון אפרסק בז' טבעי שעוזר בין היתר לטשטש פגמים בעור וכמובן נותן לעור זוהר. תתאים לכל גווני העור.
Incandescent Light- פודרה בעלת גוון לשם פנינתי שמעניקה לעור ברק שמיימי. היא הבהירה ביותר מבין הפודרות בפלטה ותתאים לכולן אך בעיקר לבעלות עור בהיר.
Radiant Light- פודרה בעלת גוון בז' זהוב שמחייה את גוון העור על ידי מתן חמימות טבעית לעור. תתאים לכולן, לבעלות עור כהה תיהיה הילייטר נהדר ולבעלות עור בהיר תיהיה נהדרת למתן זוהר עדין לברונזר.


סווצ'ים:
בשמש

למראה קצת יותר צנום מומלץ להניח מעט הילייטר על עצמות הבריח. תבליטו החוצה את עצמות הבריח ובעזרת מברשת צלליות פלאפית שמיועדת לטשטושים הניחו מעט על החלק שבולט החוצה בעצמות הבריח. כך גם תקבלו מראה זוהר ושזוף יותר וגם תקבלו מראה של עצמות בריח בולטות יותר. בנוסף לקבלת מראה זוהר ושזוף יותר ניתן בעזרת מברשת פלאפית לטשטוש צלליות לתת שטיפה עדינה של הילייט על הכתפיים עצמן (החלק שממש מחבר בין היד לכתף).כדי להעצים את ההילייטר רססו את הפנים בFix+ של Mac או ספרי לקיבוע איפור.


חוץ מלקבל מראה שזוף וזוהר בעזרת פודרות יש אפשרות לקבל מראה זוהר ושזוף גם באמצעות מוצרים במרקם נוזל או קרם. אני הבאתי שתי אופציות אחת זולה יותר ואחת יקרה יותר ואת האמת,אני מעדיפה את הזולה יותר. כמובן שאלו רק דוגמאות ויש המון חברות שמייצרות הילייטרים וברונזרים קרמיים. ניתן להשתמש גם במייקאפים וקונסילרים בעלי גוונים בהירים או כהים יותר מגוון העור הטבעי.

האופציה היקרה יותר היא של חברת Hourglass והיא קומפקט שכולל בתוכו זוג קרמים- האחד הילייטר והשני ברונזר. אני רכשתי את שלי דרך אתר Glambot.



הצמד הזול יותר ובעיניי גם המומלץ יותר הוא מייקאפ מוס של מייבלין בגוון שכהה מגוון העור שלי והפריימר Lumi Magique של חברת לוריאל. הסיבה שאני אוהבת אותם יותר היא העובדה, שחוץ מהמחיר שמשמעותית יותר זול והעובדה שניתן להשיג אותם בארץ, הם מתקבעים בצורה נעימה יותר בגלל שהם לא לגמרי מיועדים להילייט וברונזר(או קונטור) קרמי. את הפריימר אני אוהבת להניח מתחת למייקאפ(ומעל לפריימר רגיל), רק על עצמות הלחיים,הסנטר וגשר האף ובכך אני מקבלת מראה עדין יותר וניתן להניח מעל המייקאפ לקבלת מראה קצת יותר בולט. 

בצל
בשמש

*****

 עכשיו שאנחנו עם עור זוהר,שזוף ומוגן הגיע הזמן להתחיל להכניס את הצבע. צבע הוא אחד הדברים שאני הכי אוהבת בקיץ. צבע מייצג את הקיץ. צבעים בוהקים וכיפיים.
הדרך הראשונה להכניס צבע ובצורה הכי פחות אגרסיבית היא באמצעות סומק.
באופן אישי, בקיץ אני מעדיפה גוונים קורליים או כתומים בשביל לקבל מראה יותר חם לעור. 
בגזרת הורודים האהוב עלי הוא של חברת Essence בגוון 20 Babydoll. הסומק הזה הוא סומק שנותן מראה מאוד טבעי. הוא בעל טקסטורה מאוד נעימה ועדינה ויש לו ברק עדין וטבעי. חוץ מהעובדה שניתן לרכוש אותו בארץ (בסופר-פארם) הוא גם עולה 15 ש"ח בלבד.


הבאים הם שניים שמאוד דומים אחד לשני וההבדל העיקרי ביניהם הוא תוית המחיר. למי מכן שמעדיפות מוצרי יוקרה אני ממליצה על הסומק Diffused Heat של חברת Hourglass (שמסיבה לא ברורה מככבת בפוסט הזה). אני רכשתי אותו דרך SpceNK. אבל אם פחות מדבר אליכן להוציא 178 שקל(לא כולל משלוח) על סומק אז אופציה זולה יותר היא הסומק של חברת Milani בגוון 08 Corallina בעלות של 32 ש"ח(לא כולל משלוח) דרך BeautyJoint. ההבדל בגוון הוא מאוד קטן והמילאני הוא פשוט קצת יותר קורלי מורוד והוא קצת יותר שימרי.




בגזרת הכתומים יש שניים שאני עושה זיגזג ביניהם כל הזמן. הראשון הוא האהוב עלי בכל הזמנים ואני חורשת אותו גם בחורף והוא הסומק Warmth Of Coral של חברת Mac. למרות השם שלו הוא גוון כתום אפרסק ואני לא רואה בו יותר מדי ורוד שיהפוך אותו לגוון קורל. אבל נו טוב.
השני הוא של חברת Milani  והוא אחד הסמקים היותר מפורסמים. מדובר על הגוון 05 Luminoso. שהוא גוון כתום קצת יותר קורלי משל חברת Mac והוא הרבה יותר שימרי וזוהר,לכן,אני מעדיפה לשים אותו יותר לשעות הערב ופחות בשעות היום שהסיכוי שאראה כמו כדור דיסקו הוא גדול יותר. גם אותו רכשתי דרך האתר BeautyJoint.


סווצ'ים:

בצל
בשמש

למראה קיצי ורענן, השתמשו בסומק כנקודת הצבע היחידה. עיניים נקיות ומלא מסקרה, שפתיים בגוון ניוד, ברונזר והילייטר לפי גוון העור והטעם האישי וסומק כתום, ורוד או קורלי בצורה נדיבה. לא לשכוח לטשטש היטב את הגבולות כדי לקבל מראה סמוק ולא צעקני.

*****

אז עכשיו שסיימנו עם הקומפלקשין והעור שלנו נראה זוהר ושזוף אבל לא חיוור הגיע הזמן לפנות לשאר העניינים. בגזרת העיניים הכל פתוח. זה קיץ! ניתן להשתמש בהרבה צבע או ללכת טבעי. 
אני בן אדם של צבע ולכן הפלטה המועדפת עלי היא פלטת Electric של חברת Urban Decay. מכיוון שזו פלטה שקשה להשיג בארץ אני שמה תמונה שלה רק בשביל לתת רעיון. יש המון חברות שמוכרות פלטות צבעוניות כמו Lime Crime , ביוטיקר וכמובן שניתן להרכיב פלטה לפי העדפה אישית בMac, אינגלוט או Makeup Geek. לא נראה לי קיימת חברה שלא מוכרת צלליות צבעוניות ופלטות צבעוניות. המלצה שלי, אם צבע הוא דבר חדש לכן, לכו לביוטיקר או WOW וקנו פלטה או כמה צלליות בודדות צבעונית. לא כדאי לקנות יקר כבר בהתחלה. קנו בפחות כסף, תלמדו איך להשתמש כך שיהיה לכן נוח ובהמשך, אם תרצו, לכו על יקר יותר.


בגזרת הטבעי אני אוהבת את הפלטות שניתן לזרוק לתוך התיק ולחדש או להעצמים במהלך היום. בקיץ,הרבה פעמים, אנחנו מוצאות את עצמו ממשיכות למקום אחר אחרי העבודה כמו לאירוע או יציאה עם חברים. לכן, פלטה שהיא קטנה וניתן לזרוק לתיק בשילוב מברשת או שתיים ובכך להתאים במהלך היום את הלוק שלנו זה נהדר. כמו כן, מראה טבעי בקיץ הוא תמיד טוב. מראה טבעי נותן לנו את האפשרות להראות רעננות ולא מאופרות יותר מדי למרות שרמת ההשקעה לא נופלת ממראה צבעוני. לכל חברה יש פלטות וצלליות בגוונים טבעיים. בין האהובות עלי הן הפלטות של חברת Jade. חוץ מהעובדה שהן לא יקרות מדי ומגיעות בכמה ורסיות הן קטנות יותר מפלאפון וכן גם לא תופסות הרבה מקום בתיק והסיכוי שהן יפתחו בתיק הוא קטן לאור הסגירה החזקה שלהן.

התחתונה- 01 Naturals / העליונה- 02 Pearls

 *****

אז אנחנו כמעט מוכנות ליום קיצי ומהנה. בגזרת השפתיים יש כמה טרנדים מאוד חזקים. הראשון הוא שפתיים בגימור מאט והשני הוא שפתיים בצבעים בולטים, בוהקים וחיים. אחד הדברים שטובים בגימור מאט הוא העמידות שלו. הרבה חברות יצאו ויוצאות עם סידרת אודמים בגוונים רבים שהם במרקם נוזלי שמתקבעים על השפתיים לגימור מאט והם בעלי עמידות מאוד גבוהה משהו שטוב לא רק בקיץ אבל במהלך הקיץ זה MUST. 
אני צילמתי את הגוונים האהובים עליי אישית. למרות שיש גוונים הרבה יותר מגוונים. יש אדומים, ניודים וצבעים מאוד כהים שבקיץ הזה דווקא לא מנוגדים לאופנה.
בין האהובים עלי הם:
Panama של חברת OFRA שניתן להזמין דרך האתר הישראלי Guilty.
Riot של חברת Lime Crime שניתן להזמין דרך אתר החברה.
Pansy גם כן של חברת LIme Crime שכמובן ניתן גם כן להזמין דרך אתר החברה.
Carina של Anastasia Beverly Hills שניתן להזמין דרך אתר החברה. הוא האהוב עלי ביותר מבחינת פורמולה.
Pinky Promise של חברת Dose Of Colors שניתן להזמין דרך אתר החברה. הפורמולה שלהם מדהימה ואני ממליצה בחום.


אם אתן לא אוהבות אודמים בגימור מאט אז יש שני גוונים שאני ממליצה עליהם בחום מבחינת גוונים צבעוניים:
הראשון הוא הגוון P32 Berry Purple של חברת קרליין. הגוון הזה הוא גוון סגול ורדרד שנראה נהדר על רוב גווני העור. יש לו פורמולה מאוד לחותית ונעימה. אני ממליצה לתחום אותו עם עיפרון שפתיים בגוון תואם או עפרון שפתיים שקוף.
השני הוא גוון 06 Poppy Pop מסידרת האודמים החדשה Clinique Pop של חברת Clinique שניתן בין היתר להזמין באתר החברה. היתרון שלו הוא הפריימר הבילט אין. הוא קצת יותר עמיד על השפתיים ביחס לאודמים לחותיים.(לסקירה מלאה ניתן ללחוץ כאן).


הטרנד הבא מבחינת השפתיים הוא שפתיים ניודיות כמעט מחוקות. אומנם אני לא אוהבת את הטרנד הזה אבל גוונים טבעיים סטייל 'השפתיים שלי רק טוב יותר' מדברים אלי מאוד. לא תמיד רוצים מראה בולט ומוציא עיניים. האהובים עלי מבחינת "ניודים":
גוון 01 Nude Pop מקו האודמים החדש של Clinique.
גוון 04 Beige Pop גם הוא מקו האודמים החדש של Clinique.
גוון P36 Marshmallow Pink של חברת קרליין.
גוון 440 Irresistible מסידרת אודמי ה Pure Color Envy של חברת אסתי לאודר.
Buttercup של חברת Gerard Cosmetics שניתן להזמין דרך אתר החברה.
Angeles של חברת OFRA מסידרת אודמי ה Long Lasting Liquid Lipstick שניתן להזמין דרך האתר הישראלי Guilty.


*****

הקטגוריה האחרונה ולא פחות חשובה היא ציפורניים. אחד הדברים שאני הכי אוהבת בקטגוריה הזו במהלך הקיץ הוא איך פתאום כל הצבעים ניהיים שמחים וכיפיים. 
אחד הטרנדים הכי חזקים הם צבעי הפסטל, צבעי המקרון.  צבעים שאומנם הם צבעוניים אבל עמומים בעקבות רוויה של צבע לבן בתוכם. אומנם זה אומר שצריך לשים כמה שכבות עד לקבלת צבע אחיד ואטום אבל בהחלט שווה את זה.
 בין הסגנונות האהובים עלי הם הסגנונות שמשלבים כמה גוונים: כמה גוונים על יד אחת או אחד הדברים שאני הכי אוהבת לעשות זה גוון אחד על יד אחת וגוון אחר מאותה משפחה על יד שנייה. לדוגמא ורוד על יד אחת וסגול על היד השנייה ורק לקשר ביניהם ע"י דוגמא משותפת.
בין הגוונים האהובים עלי:
גוון 279 של חברת Life.
גוון 281 גם הוא של חברת Life.
גוון 507 Rose Dust של Jade והוא הגוון האהוב עלי ביותר.
גוון 381 Lilac Melody גם הוא של חברת Jade.
גוון 03 BCBeige של חברת Bourjois.


אם פחות מדבר אליכן צבעים כל כך חלביים אני ממליצה לכן לנסות את אחד הגוונים הבאים של חברת Jade:
461- Pool Party
482- Azure Blue
435- Peach Sorbet
הגוונים האלו עדיין נחשבים פסטליים רק כמות הלבן שיש בהם היא נמוכה יותר ולכן הם טיפה יותר בוהקים ודורשים פחות מאמץ בשביל לקבל מריחה אחידה ואטומה.

 Pool Party  / Azure Blue / Peach Sorbet
*****

אז עכשיו שאנחנו מוכנות לקיץ אני יכולה באופן רשמי לאחל לכן קיץ מהנה וצבעוני. אל תשכחו לשמור על עצמכן ציפורים קטנות שלי. ואני מקווה שנהניתן מהפוסט.
אני עובדת בשבילכן על סרטונים ומדריכי איפור צבעוניים וקיציים.  אז אל תשכחו להירשם לקבלת עדכונים במייל כדי שתדעו מתי הם יוצאים לעולם. כמובן אתן מוזמנות לעקוב בפייסבוק ובאינסטגרם. ואם כבר אתן סטוקריות..דברו איתי,תתקשרו..זה יותר כיף ככה.
אוהבת אתכן ציפורים קטנות שלי...
הלכתי לטרוף כמה מקרונים.
ועד הפעם הבאה,
תשארו מדהימות.
xoxo
ED

4 תגובות:

  1. איזה פוסט מקסים! מסכימה עם הרבה מהמוצרים שפרסמת פה :)))
    הולכת לנסות את הקרם הגנה לפנים, חיפשתי הרבה זמן משהו בסגנון כזה

    השבמחק
    תשובות
    1. מקווה שתהני ממנו כמו שאני נהנית. משום מה לא חיפשתי משהו כזה כי בתודעה שלי הייתה העובדה שקרם הגנה הוא מסריח ולבן.
      מתקלתי בו במקרה בזמנה שעשיתי בשופרסל.. מזל שלאמא היה יום הולדת.

      מחק
  2. מקווה שתרגישי הרבה יותר טוב בקרוב ..

    השבמחק