יום שישי, 10 ביולי 2015

VIP for Her & for Him

היי ציפורים שלי...
אני לא יודעת אם אתן זוכרות את ההתלהבות וההתרשמות החיובית שהייתה לי מקופסאת 'את VIP' של חודש מאי. אם אתן לא זוכרות כי לא קראתן אז זה הזמן ללחוץ כאן ולראות על מה אני מדברת.
לצערי, סקירה של קופסאת יוני לא עלתה כי למרות שהזמנתי אותה היא פשוט לא הגיעה אליי. בדקתי איתם והסתבר שביצעתי הזמנה כמה דקות אחרי שנגמר המלאי ולכן, למרות שחוייבתי על החודש הקודם את הקופסא של החודש הזה קיבלתי ללא חיוב. אז זה בסדר. בזמן הפשפושים באתר של מגזין את ושל חברת Time Out, שבעצם קשורה למגזין ולקופסא, מצאתי שם קופסא שמיועדת לגבר. אומנם רשום שם שהיא מיועדת לגבר התל אביבי אבל חשבתי שהיא יכולה להתאים גם לגבר המושבניק שלי.
מאחר והזמנתי אותן לאותה הכתובת ולמרות שתאריך ההזמנה היה שונה הן הגיעו ביחד. היה ממש נחמד לעמוד שם עם הגבר שלי ולפתוח ביחד הפתעות קטנות ומפנקות.


אז אני אתחיל דווקא עם הקופסא לגבר, למה? גם כי היא שונה ממה שהוצג בבלוג עד כה וגם כי אני רוצה להתחיל מהטוב בעיני.
את הקופסא לגבר ניתן להזמין דרך החנות האינטרנטית של Time Out. הקופסא עלתה 149 ש"ח ואני חייבת להודות ששווה כל שקל. לאחר הפתיחה המושבניק האהוב שלי ישר שאל אם אני מתכוונת להזמין לו עוד? אבל לצערי הקופסא היא עונתית וחבל שכך. גם לגבר המדהים שלי מגיעה מתנה מדהימה שתפתיע אותו ואותי, אני באמת לא יודעת מי היה יותר מופתע. אז אם חשקה נפשכן או נפשו של אהובכן תפעלו מהר...המלאי מוגבל!

אז כמו בקופסא של 'את' האריזה היא קופסאת קרטון בגודלת של קופסאת נעליים. כאן, מבחינת העיצוב, יש הידור אלגנטי וחביב. הקופסא בצבע שחור ובעלת גימור מאט, הכיתוב בצבע כסף בעל הבלטה קלה. כמובן שיש את הלוגו של Time Out אבל מצורף אליו שפמפם חביב. והבן זוג היקר שלי יכל להעיד עלי כמה אני אוהבת שפמים. מאז שהוא איתי, שהשבוע עברנו שלוש שנים, הוא לא התגלח במלואו אלא רק עשה "קיצוצים".


כמובן, שכמו בקופסא הנשית, מתקבלת גלויה שמכילה את כל המידע על מה תכולת הקופסא בנוסף למחיר כל פריט. פה הגבר שלי פחות התעניין אבל כחלק מהתפקיד שלי כבלוגרית, חוץ מלהסתכל על טיב המוצרים ישר ניגשתי לראות כמה באמת רווח יוצא מהקופסא ואני חייבת להגיד WOW. מבטיחה בסוף לעשות חישובון כדי שתדעו בדיוק כמה שווי יוצא מתשלום של 149 ש"ח. וכמובן שכמו בקופסא של 'את' מקבלים את המגזין. במקרה הזה, מאחר והקופסא כביכל מיודעת לגבר התל אביבי כמובן שיש מגזין שמדבר על לא אחרת מ-תל אביב!
שווי המגזיון: 10 ש"ח.


אז אחרי שהמושבניק האהוב שלי העיף החוצה את כל הדברים ה"לא חשובים" התגלתה תמונה אלגנטית וקצת קודרת. כל המוצרים הם בצבע שחור או באריזה שחורה, למעט מוצר אחד או שניים וזה די מאכזב. ההתבוננות על אלגנטיות בצורה כל כך חד גונית. לדעתי טיפה של צבע אולי אפילו כחול היה מוסיף איזה ברק נוסף וקיצי. אבל ניחא. היא אכן אלגנטית וטיב המוצרים פשוט נהדר.


שנקפוץ פנימה? כמובן!!! בשביל זה אנחנו כאן....
המוצר הראשון שהיד של האדון הלכה אליו היא אל קרם הידיים מחברת ללין ובאופן אוטומטי הוא הגיש אותו אלי בקביעה "חמודים..הם שמו משהו גם בשבילך". אחרי קריאה קצרה בתיאור המוצר ושכנועון מצידי הוא לקח אותו. קרם הידיים הנוכחי,של ללין, הוא קרם שמיועד לעור מחוספס ויבש כמו עורם של רוב הגברים (התל אביביים?). הוא מועשר בגליצרין, שמנים צמחיים, ויטמין E וסיליקונים שנועדו לא רק להזין את העור אלא גם להגן עליו. מבחינת הריח יש לו ריח של אפטר-שייב ככה שלאחר שימוש לא ישאלו את הגבר שלכן "למה אתה מריח כמו שושנים?". האריזה שלו בצבע שחור אפרפר בגימור מט והיא אריזה מאוד גברית ביחס לקרם ידיים. הגודל המתקבל הוא 50 גרם שהוא גודל אידיאלי לזרוק בתוך התיק שלו או תיק היד שלך.
בנוסף, מקבלים שובר הטבה לרכישת פריט שני ב-50% מסדרת הגברים של ללין, Mr. Laline.
מחיר המוצר: 29.90 ש"ח.


אז עכשיו שהגבר האהוב שלי,מבחינתו, הוציא את מה שלא קשור הוא יכל להתלהב. הקפה השחור היה אולי הדבר שהוא הכי אהב מכל החבילה. וואלה..אם הייתי יודעת הייתי הולכת וקונה לו,באותו שווי, רק קפה שחור. הקפה שמקבלים הוא קפה טורקי של הרשת 'קפה ג'ו'. לפחות אצלי בבית,לא יודעת אם גם אצלכן, יש גבר שמבין מאוד בקפה על סוגיו. מבחינתו קפה לא איכותי הוא לא קפה אמיתי ואם השקית קפה הזו העלתה לו חיוך על הפנים משמע היא קיבלה חותמת: Approved.
האריזה שמקבלים היא אריזה של 100 גרם שהיא אותו גודל אריזה כמו של קפה טורקי של עלית שקונים בסופר.
אם הייתי יודעת הייתי הולכת לסניף ליד הבית וקונה לו 15 שקיות כאלו.
מחיר המוצר: 10 ש"ח.


המוצר הבא הוא הדאורדורנט החדש מבית AXE. אומנם אצלנו בבית משתמשים במשהו שאינו דאורדורנט בספריי...מסיבה לא ידועה. אולי כל עניין החור באוזון וזיהום האוויר מציק לנו? אבל הוא התקבל בברכה. יש לו ריח עדין של בושם יוקרתי. האריזה שלו מהממת בעיניי ולא נופלת מחברה יקרה. כיף לקבל מוצר חדש בשוק ישירות הביתה.
מחיר המוצר: 28 ש"ח


המוצרים הבאים הם אומנם לא משהו שכרגע,פיזית, אפשר למשש אותם אבל המחשבה מאוחריהם היא מבורכת. מדובר על שובר מתנה לרשת Celio לקניה מקולקציית הקיץ או הסתיו של השנה. השובר מגיע עם תוקף של חודשיים (עד ה-31.8.15). בנוסף שובר מתנה לאתר 'אינדי בוק', אתר לרכישת ספרים דיגיטליים,לרכישת הספר "ככה זה מדבק".
שווי השובר לרשת סליו: 100 ש"ח
שווי השובר לאתר 'אינדי בוק': 49 ש"ח


הפריטים הבאים הם אלו שקוויתי שיהיו משהו בדמותם בקופסא לגבר האהוב שלי. הראשון הוא בושם. אומנם לא בושם בגודל מלא אבל אכן גודל חמוד(20 מ"ל) שאידיאלי לנסיעות, להחזקה בתא הכפפות של הרכב, לזרוק בתיק שלך כשאתם יוצאים או סתם לשימוש ביתי. מדובר על הבושם Acqua Di Gio של Giorgio Armani. בעל ריח מרענן ונקי. כזה ששמים ליום במרינה או לדייט בחוף הים. ריח של קיץ.
מחיר ל-100 מ"ל: 578 ש"ח.
שווי המוצר: 115.50 ש"ח.


המוצר הבא נושא גם הוא ריח טוב. מדובר על אפטר שייב של חברת Premier שמוצריה הם מוצרים מים המלח. האפטרשייב שמקבלים הוא After Shave Balm- Homme. האריזה שלו מאוד אלגנטית ויוקרתית, בהתאם לתו המחיר המצורף אליו. הוא בעל ריח בושמי עדין. הוא מכיל לחות, גרניום ועץ התה שמיועדים להזנה, מניעת יובש וחיטוי העור.
הכמות המתקבלת היא 100 מ"ל.
מבחינת המחיר.. רשום בגלויה מחיר ל-50 מ"ל אך המוצר המתקבל הוא 100 מ"ל. לדעתי מדובר בטעות.
המחיר ל-50 מ"ל כפי שרשום הוא 399 ש"ח. אז המחיר ל-100 מ"ל הוא או כפול או 399 ש"ח וחלה טעות בהקלדה של הגלויות. אני רושמת מה שלדעתי יותר הגיוני.
מחיר המוצר: 399 ש"ח.


המוצר האחרון ובעל הריח המשכר ביותר הוא בקבוקון של יגרמייסטר. כשאמרתי לאדון שהזמנתי לו קופסא בסגנון של הקופסא שהזמנתי לעצמי הוא התלהב וישר שאל איזה אלכוהול יהיה בפנים. התחילו השערות.. בטח וויסקי, אולי וודקה. אני חייבת להגיד שהליקר הנוכחי לא הוריד את החיוך ויצאה ישר ההודעה :"מתחילים אוסף של בקבוקונים קטנים מכל הקופסאות".  הבקבוקון מכיל 40 מ"ל.
מחיר לליטר: 170 ש"ח.
שווי המוצר: 68 ש"ח.


בסך הכל אני חייבת להגיד שהקופסא הפתיעה אותי, או יותר נכון אותנו, לטובה. עצם העובדה שבהתחלה הגבר שלי היה מאוד סקפטי ובסוף החיפוש בקופסא הוא נשאר עם חיוך זה מאוד מספק. המינוס הכי גדול פה היא העובדה שהקופסא היא עונתית ולא חודשית כמו הקוסא של מגזית 'את'. לדעתי, ממש חבל.
סך הכל הם ייעדו את הקופסא לגבר התל אביבי, משהו שהגבר המושבניק שלי לא קרוב ללהיות, וזו טעות גדולה. מישהי שהגבר שלה מאוד רחוק מהסטיראוטיפ של הגבר התל אביבי עלולה להירתע מלהזמין את הקופסא לגבר שלה. נכון יש שם המון דברים שיקסמו לגבר התל אביבי אבל רוב הדברים בקופסא יקסמו לגבר באשר הוא.
סך הכל, הקופסא מאוד שווה. עלתה לי 149 ש"ח כשבפועל שווי המוצרים הוא: 809.40. לא שווה?
גם שווי הרבה יותר גדול וגם חשיפה למוצרים שאני מניחה שהגבר שלי לא היה נחפשף אליהם.

*****

אז תודה לאל שהקופסאות הגיעו ביחד אחרת הייתי רק מאוכזבת. קופסאת 'את VIP' של החודש הזה מאוד ביאסה אותי. היו לי צפיות גבוהות, אני מודה, לאור הקופסא של חודש מאי. והצפיות רק גברו לאחר הסתכלות בקופסא של הגבר שלי. 
למה התאכזבתי? כבר תדעו...

אז כמובן שהקופסא הגיעה באריזה צבעונית ומרעננת..בכל זאת קיץ. הקופסא כמו בחודשים הקודמים היא קופסאת קרטון בגודל של קופסאת נעליים המעוטרת בדוגמא כלשהי, הפעם נקודות, ועם שם הקופסא רשום עליה.
את הקופסא ניתן לרכוש בעלות של 149ש"ח לרכישה חד פעמית או בעלות של 129 ש"ח למנוי חודשי.
ניתן להזמין את הקופסא מכאן.


גם הפעם היא מגיעה עם המגזין של החודש הנוכחי. הפעם על השער מככבת מירי רגב. לדעתי לקבל קופסא שנראית קייצית, לפתוח אותה ולראות תמונה מאוד נוקשה למעלה זה די מוריד את החשק. אבל זו אני. אין לי בעיה עם המגזין עצמו אבל יכלו למקם אותו אחרת בתוך הקופסא. בתוך המגזין עצמו יש הרבה כתבות קייציות אז לפחות לא לגמרי נוקשות.
שווי המגזין: 39.90 ש"ח.


לאחר שמסירים את גוש הנוקשות מראש הערימה מתקבלת דווקא תמונה מרעננת שמעלה חיוך. צבעוניות של פונץ' בננה. נייר אריזה צהוב ארוז בסרט ורוד בוהק וגלויה ורודה שמכילה את כל המידע הדרוש על תכולת הקופסא ומחירם.


הדבר הראשון לאחר פתיחת האריזה שהיד שלי ניגשה אליו הוא הדבר היחיד שהיה באמת צבעוני. מדובר על סט של 4 כפיות מלמין של חברת Rice DK, חברה דנית שנמכרת דרך Sofi. באופן אישי, הם נראו לי כמו קיץ בצורת פלסטיק. אבל אני חייבת להגיד בצורה הכי כנה, שלא הייתי רוכשת קופסא שלמה רק בשביל 4 כפיות ושהיום ניתן למצוא בחנויות הסטוק למיניהן סטים חמודים לא פחות בחצי מחיר. עם המוצר התקבל קטלוג של מוצרים שבאחוריו יש הטבה בשווי 50 ש"ח לקבלת תיק רחצה בעל הדפס נשיקות במתנה.
שווי המוצר: 40 ש"ח.


הדבר הבא שקרץ לי היה נרתיק בד קטן שחוברה אליו גלויה. למי שלא יודעת בימים האחרונים נפתחו חנויות של חברה חדשה שהגיעה לארץ. מדובר על חברת Yves Rocher, הצרפתיה, המתמחה בקוסמטיקה בוטנית. פתחתי את המארז בכיף והתבאסתי. בתוך המארז שנראה חיצונית מפנק התחבאו שתי דוגמיות למוצרים. המארז שמכונה "מארז התנסות" מכיל דוגמית של קרם פנים בעל תכולה של 10 מ"ל ופילינג מטפח לגוף המכיל 30 מ"ל. עכשיו בואו נדבר דוגרי...מה מספיק בזה בשביל להתנסות? לעור הפנים לוקח יותר מיומיים בשביל לעבור חוויה מתקנת. האם 10 מ"ל של חומר באמת מספיק בשביל לקבל חווית התנסות מספקת? ממש לא. ופילינג לגוף...לא יודעת אם 30 מ"ל יספיקו לי אפילו לנסיון אחד..בטח ובטח לנסיון שיוכל לתת לי מושג אם שווה לקנות את המוצר או לא.
מבחינת הריחות..לא עפתי. לי אישית זה מזכיר את משרד הרופא של ד"ר המבורגר (זה רופא אמיתי!) ממתי שהייתי ילדה קטנה בגבעת זאב.לקרם הפנים יש ריח שמשלב קרם הגנה ושושנים מבחינת המרקם הוא משאיר תחושה מעט שומנית.
פילינג הגוף בעל ריח מאוד חזק של ערק. מבחינת הפילינג הוא דווקא סבבה רק שלא הצלחתי להתגבר על הריח החזק שלו שעשה לי סחרחורת. חבל.  בנוסף, מציקה לי העובדה שנתנו מוצר מסוג זה מבלי הנחיות שימוש על המוצר והסבר על מריכיבים וכו'. ההסבר היחידי שהגיע עם המוצר הוא הסבר שיווקי על החברה עצמה. נכון. רשום על גב האריזה אבל בצורה מאוד לא קריאה, לא נוחה ולא בעברית. חוץ מזה.. מה הכוחמה בלתת מוצר מסוג זה, שאמור להיות טבעי מבלי להסביר על טיב הרכיבים ומה הם מעניקים לעור? אם הצליחו להוציא דף הסבר בעברית על החברה היו יכולם להוציא גם כרטיס קטן עם הסבר על המוצרים.
שווי הערכה: 39 ש"ח 


המוצר הבא הוא בעצם שלישיית מוצרים. מדובר על חטיפי האנרגיה של חברת Corny free. הטעם שקיבלתי הוא שוקולד חלב וכל חטיף שמכיל 20 גרם נושא בתוכו 67 קלוריות(לטעם הזה). הוא מגיע ב-4 טעמים שונים שמכילים עד 71 קלוריות. הכל טוב ויפה, ואפילו בטח טעים, רק שאצלנו בבית לא אוכלים סוכר מעובד אז זה די מיותר אצלנו.
גם הפעם, המוצר הגיע עם חומר שיווקי של החברה.
שווי המוצרים: 10 ש"ח.


המוצר הבא הוא זה שעצבן אותי הכי הרבה. בקופסא שלי ספציפית הוא זה שעולה הכי הרבה והוא זה שהכי הרבה אין לי מה לעשות איתו. המוצר הזה ממש עצבן אותי האמת. מדובר על אימון כושר, כן כן, אימון אחד במתחם הכושר Pink Room שממוקם בלב תל אביב. עכשיו מה שעיצבן אותי זו העובדה שקודם כל אני לא תל אביבית! מישהו שמע על לנסוע מעל שעה כל כיוון בשביל לנצל שובר מתנה (שאפשר להגיד ששילמתם עליו) לאימון אחד בודד? גם אם אהנה מאוד..הסיכוי להמשיך באותו חדר כושר הוא אפסי בעיני. בנוסף, העובדה שמדובר על אימון בודד. 
הקופסא הזו לא מפנה את עצמה, כמו הקופסא הגברית, לתל אביביות בלבד ולכן שובר שניתן לנצל רק בתל אביב הוא לא הוגן. אם היו עושים שובר לרשת ארצית שיכולה לפנות לנשים רבות מחוץ לעיר תל אביב אז זה לא היה מעצבן אותי ואם כן הרבה פחות!
אם יש מישהי שמעוניינת בשובר היא מוזמנת לפנות אליי במייל או דרך הפייסבוק.
שווי השובר: 250 ש"ח


גם המוצר הבא הציק לי..כן, לצערי, הרבה דברים בקופסא הנוכחית עיצבנו אותי וזה אחד מהם. בתוך כל קופסא יש אחד משני מוצרים של חברת ההלבשה התחתונה Etam. האופציה הראשונה היא מכנסיים והאופציה השניה היא חזייה. ישר כשראיתי את העובדה הזו נלחצתי. איך אפשר לשלוח מוצר כזה מבלי לשאול מידה? במכנסיים עוד מילא.. אם קצת גדול אפשר להשתמש בו כמכנס לבית ואז דווקא העובדה שהוא רופף היא מבורכת. אבל חזייה? אם חזייה גדולה או קטנה אי אפשר לעשות איתה הרבה חוץ מלהעביר אותה הלאה. חזייה היא מסוג הדברים שאם היא לא יושבת פרפקט אז היא לא מתאימה. קודם כל שווי כל אחד מהם הוא שונה ולכן חלק קיבלו מבחינה כספית קופסא ששווה יותר. אני קיבלתי את זו ששווה פחות ומכילה מכנסיים. לדעתי, חבל שהם לא נתנו שובר אחיד לקבלת מתנה וכל אחת הייתה הולכת ובוחרת לעצמה הן את המוצר, הן את הצבע והן את המידה. 
המכנסיים שקיבלתי הם מכנסיים דמוי שרוול בצבע שחור במידה XL כשבפועל אני לובשת מידה M/L  והם הגיעו קצת מלוכלכים. בתאכלס, הבד שלהם מאוד נעים ואני כן צופה להם לבוש בימים שאין לי כוח להתלבש אבל חייב..ובטח גם אשתמש בהם הרבה כמכנסיים לבית.
אני אשמח לדעת אם מישהי קיבלה חזייה..מה היו הרשומות שלה בנושא.
ד"א... גם עם המוצר הזה הגיע תוכן שיווקי.
שווי המכנסיים: 199 ש"ח.
שווי החזייה: 299 ש"ח.


המוצר הבא הוא היחיד שככה פנה למקום נעים בלב שלי והוא איפור. מדובר על אודם של לוריאל מקולקציית הרוג' קארס. 
האודם הוא אודם בעל שני גוונים שמתערבבים במריחה. הגוון שאני קיבלתי הוא גוון 11 Fuchsia & Fiery. הוא גוון ורוד מלא בגליטר והוא קצת מזכיר לי את האודמים שיש בערכות של הילדות. הוא מזכיר לי מאוד את האודם שהתהדרתי בו בבת מצווה. אולי אני מאוכזבת ממנו כי יש לי שפע של אודמים אחרים, אולי אני מאוכזבת ממנו כי הוא נשלף מהקופסא בשלב מאוחר שכבר הייתי מבואסת ואולי אני מאוכזבת ממנו לאור הידיעה שיש סידרה חדשה של אודמים של לוריאל והאודם הנוכחי הוא לא אחד מהם. בתור מגזין מאוד שיקי ומעודכן טרנדים וחדשנות..צפיתי ליותר.
שווי המוצר: 102 ש"ח.


המוצר האחרון הוא אולי זה שככה הרגיע קצת את הבאסה שלי..מדובר בספר "הבחורה על הרכבת". פעם אחרונה נהניתי מאוד מהספר שקיבלתי בקופסא ואני מקווה שגם הפעם. הספר הזה ניצב בראש רשימות רבי המכר העולמיות בחודשים האחרונים ואני מקווה שהוא יצדיק את מקומו. לפחות משהו אחד שהעלה לי חיוך.
שווי המוצר: 68 ש"ח.


אני חייבת להגיד שאחד הדברים שנורא הפריעו לי החודש הזה הוא ריבוי הפרסומיות של הקופסא. חמישה מתוך שבעה מוצרים הגיעו עם ברושור פרסומי או קטלוג שלא מדבר ישירות על המוצר או מסביר,בין היתר, על המוצר שהתקבל בקופסא. בנוסף חוסר ההתאמה של הקופסא לנשים באשר הן והמיקוד של הקופסא יותר לנשים התל אביביות נורא הציק לי,בתור מישהי לא תל אביבית. כשמסתכלים על זה, מאחר ואני לא תל אביבית באופן,אפשר להגיד, אוטומטי הקופסא שלי שווה 250 ש"ח פחות משל תל אביביות.

נדבר על שווי הקופסא עצמה. הקופסא שלי, שהגיעה עם מכנס, שווה: 747.90 וקופסא שהגיעה עם חזייה שווה 847.90.
עדיין שווה אם אכן תשתמשו ותהנו מהמוצרים. אני אישית פחות התלהבתי כמו שבטח הבנתן. אני לא מתכוונת לבטל את המנוי שלי כי פעם שעברה נורא התלהבתי ואני מקווה שזו מעידה חד פעמית..חוץ מזה שהקופסא של האדון שלי הייתה באמת מדהימה ושווה כל שקל.
סך הכל..אם אהבתן את המוצרים בקופסא אני ממליצה בחום. היא עדיין הקופסא היחידה שפונה לכמה תחומי חיים ולא רק לתחום האיפור והטיפוח.

מצטערת שיצא פוסט כזה קצת משמים וכעוס. חשוב לי להעביר את התחושות האמיתיות ודעות הכנות שלי. בכל זאת.. אנחנו משפחה ואתן מתארחות בקן שלי.
רציתי לדעת מכן קצת על דברים שתרצו לראות... אני מתלבטת לגבי כמה פוסטים: פוסט של מראות קיציים וקלילים, פוסט שמדבר על ניקוי מברשות ואיזה DIY קטן ופוסט על מוצרי יד שנייה. מה דעתכן? לעשות?לא לעשות? תמליצו לי....

אוהבת אתכן המון...
ועד הפעם הבאה תשארו מדהימות..
xoxo
ED.

4 תגובות:

  1. יופי של סקירה.
    איך נכנסים לרשימת הסוקרות (גמני בלוגרית צרכנות ולייף סטייל)
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה. :)
      קודם כל אשמח תשלחי לי קישור לבלוג שלך כדי לקרוא.
      כרגע אני לא ברשימת סקירה אלא רוכשת אותה בעצמי כי גם אם לא הייתי בלוגרית אז הייתי רוכשת אותה.
      את מוזמנת לפנות אליי במייל ואולי אוכל לעזור לך עם מידע שיש לי. :)

      מחק
  2. תתחדשי בובה על העיצוב החדש!!! אהבתי ממש 3>

    השבמחק