יום שבת, 20 בפברואר 2016

It's NOT about the money

  אז אני אתחיל ואומר שאת הפוסט הזה החלטתי לכתוב למרות הידיעה שהרבה לא יסכימו איתו ואני לגמרי בסדר עם זה!
גם אני חטאתי לא פעם בלהוציא הרבה כסף על מוצר בגלל השם שלו. מה לעשות? משום מה, אצל הרבה אנשים, כסף הולך עם איכות.. כמה שיותר יקר ככה יותר איכותי ומשמע יותר טוב. למרות, שנאמר את האמת, הרבה פעמים לא כך הדבר.
אז נכון, כיף לנו להוציא הרבה כסף על משהו, כיף לנו עם העובדה שבאמתחתינו יש מוצרים שנכללים במוצרי יוקרה ומגיעים עם תיקט מחיר שגורם לנו לשפוך לא מעט כסף אבל הכיף הזה לא תמיד מתכתב עם איכות טובה אלא עם שם.
לכן, אספתי חלק מהמוצרים שלדעתי שווים יותר ממה שהם עולים וכדאי לכן ללכת ולבדוק אותם. למה? כי הם מעולים למרות שהם מגיעים עם תג מחיר נמוך. ובאופן מפתיע, לא מעט מהם נמצאים בשיגרת האיפור היום יומית שלי.

*****

אני אתחיל עם המוצר שהכי בולט בשבילי לעין. אם אתן עוקבות קבועות של הבלוג ואתן איתו מאז הקמתו אז לא פעם נתקלתן בפריימר של לנקום "La Base"  פריימר  סיליקוני נהדר שמעולה לעור שמן מאחר והוא מצמצם את הנקבוביות ועוזר להחליק את העור תוך הארכת החיים של האיפור למהלך היום. לצערי, המוצר הזה מגיע עם תג מחיר כבד מאוד. אם אני לא טועה שילמתי עליו יותר מ-200 ש"ח בזמנו. בגלל תג המחיר שלו, די ביאס אותי להשתמש בו על בסיס יומי ולכן או שהייתי מדלגת עליו בבוקר או שהייתי משתמשת בפריימר הרבה פחות מוצלח שמגיע עם תג מחיר קטן. לאחר שהחלטתי להתנסות במוצרים חדשים של ביוטיקר התגלה לו מוצר שכמעט בדיוק אותו הדבר רק עם תג מחיר הרבה יותר קטן. אם אני לא טועה, תג מחיר של 14.90 ש"ח בלבד. יחי ההבדל ה"קטן". מה הקסם? מדובר על פריימר ה- HD של החברה שמגיע בצנצנת. מדובר על פריימר נהדר שמרגיש כמו פריימר סיליקוני למרות שאינו מכיל סיליקון. הוא עושה עבודה כמעט טובה כמו הפריימר של לנקום אך לדעתי מותיר תחושה טיפה שומנית. השמנוניות הזו לא נראית לעין באיפור עצמו וגם לא אחרי שמורידים את האיפור אלא מדובר על משהו בפורמולה שמרגיש קצת יותר לחותי ואצלי הרגיש טיפה שמנוני. במחיר הזה? אני מוכנה לחיות עם זה ובכך מצאתי פריימר ליום יום שעושה עבודה נהדרת עם מחיר קטן. הייתי משלמת עליו הרבה יותר!

  אם להמשיך בקו הפנים אני חייבת להתחיל בכך שאומר שאחד הדברים שאני הכי אוהבת כשזה מגיע ליוקרה הם מייקאפים. למה? בעיקר בגלל שהם מגיעים עם אריזה יפה והרבה פעמים הם באמת הרבה יותר טובים ממייקאפים מהפארם. אבל כשזה מגיע ל-GO TO שלי דווקא היקרים יותר לא נכללים. אם תשאלו אותי מה שלושת המייקאפים האהובים עלי לא תמצאו שם מוצר יוקרה. למה? כי אלו שבעיני הם הטובים ביותר הם דווקא לא אלו שמגיעים עם מחיר "שובר קופה".
נתחיל מהראשון, שנכון לעכשיו הוא האהוב עליי והוא ה-CC Cream של חברת Sebocalm. הוא מדהים מבחינת כיסוי, גימור טבעי ובריא, לא שומני ומעניק לחות נהדרת לעור והברק שהוא מעניק נותן מראה מאוד צעיר וערני לעור. מחיר לא שובר קופה בכלל והרבה פעמים ניתן למצוא במבצע או עם קופון.
השני הוא, איך לא, לוריאל True Match. הוא מגיע בכל כך הרבה גוונים שאפילו אני, שהרבה מייקאפים הם או כהים מידי או בהירים מידי הצלחתי למצוא גוון שמושלם לי ואני לא צריכה לערבב אותו עם עוד גוון. הוא מעניק גימור נהדר. הוא קליל ונראה טבעי תוך הסוואה של פגמים בעור. יותר מזה? הוא בדרך כלל במבצע שווה מאוד. באופן כללי לדעתי ללוריאל יש את המייקאפים הטובים ביותר.
המייקאפ הבא,לאור המשפט האחרון, גם הוא של לוריאל. מדובר על מייקאפ יחסית חדש בשוק (לפחות בארץ) והוא ה-Infallible 24H Matte. גם הוא מגיע במגוון מאוד רחב של גוונים עום מחיר מאוד טוב והרבה פעמים עם איזו הנחה או הטבה. מבחינת המייקאפ עצמו? אפשר להשוות אותו, לדעתי בקלות, לדאבל וור של אסתי לאודר. אצלי הוא החליף את המייקאפ של אסתי לאודר לגמרי ואני מוצאת את עצמי שמה את החמד של לוריאל במקום הדאבל וור כשאני רוצה את האפקט של long lasting, מאט,מושלם, full coverage.


  כשזה מגיע לעיגולים שחורים ונקודות אור בפנים אני תמיד הולכת לדראגסטור. המוצרים הבאים נקנו במהלך השנים אולי 40 פעם. כשאחד עומד להגימר אני ישר רצה וקונה גיבוי, שחלילה לא אתקע בלי. להסוואת כהויות אני משתמשת תמיד ב-BB Cream Miracle Skin Perfector של חברת גרנייה. ניסיתי כל כך הרבה אחרים והוא היחיד שבאמת הסווה כמו שצריך את שקיות השופינג שיש לי מתחת לעיניים. הוא קליל והגוון הכתמתם שלו מעולה בשביל המטרה. הוא מוריד נפיחות של בוקר וקל מאוד לטשטוש. אני ממליצה בחום להכניס אותו לשגרת האיפור שלכן אפילו רק בשביל התחושה הנעימה שהוא מעניק לאיזור הרגיש הזה.  כשזה מגיע לנקודות אור אני תמיד הולכת ללוריאל Lumi Magique. הוא היחיד שמצאתי שמספיק מאיר על גוון העור שלי. הוא קליל וקל לטשטוש כך שהוא נראה מאוד טבעי ולא יותר מדי IN YOUR FACE. לי לא היו אף פעם בעיות של התפוררות, יובש, קריסינג או כל דבר אחר איתו.

  כדי לקבע את ההארות בדרך כלל משתמשים בפודרה שקופה או פודרה עם איכויות מאירות. הרבה פעמים מדובר על פודרה בעלת גוון צהוב. עכשיו, כשאת בהירה כמוני, צהוב עלול להיות צהוב מדי עלייך. אחרי שניסיתי לא מעט פודרות צהובות החל מפודרת הבננה של אנסטסיה בוורלי הילס ופודרת הבננה של בן ניין אפשר להגיד שויתרתי על פודרות צהובות עד שניסיתי את פודרת ה-Nude Magique BB Powder. פודרה מאוד עדינה ונעימה בעלת גוון צהבהב וכיסוי מאוד עדין ולא משתלט. אני משתמשת בגוון Light Skin. הפודרה הזו מדמה מרקם של עור ככה שלא בולט לעין ששמת משהו נוסף.
אני כבר בקומפקט השני שלי וכבר רואים לו את הפאן ולכן כבר רכשתי back up. מאז שרכשתי אותו שינו את האריזה למרובעת אך מדובר בדיוק באותו המוצר.

  כשזה מגיע לגבות לא מצאתי מוצר טוב יותר מהצללית לגבות של ביוטיקר. נסיתי של אנסטסיה בוורלי הילס, ניסיתי של עוד רבים וטובים אבל יותר טובה מזו של ביוטיקר לא מצאתי, לא באיכות ולא במחיר. מחיר של נסיעת אוטובוס איכות של לימוזינה עם נהג פרטי. יותר טוב מזה? אין!

  כשמגיעים לסמקים יש לי לא מעט משתי קצוות הסקאלה, גם יוקרתיים וגם זולים. כשזה מגיע לאהובים עליי דווקא יש לא מעט שעלו לי, ביחד, אולי חמישית ממחיר של סומק יוקרתי שלא מתקרב אפילו לחמישיה הראשונה.
הראשון בטח לא יגיע כשוק. מדובר בסומק של חברת מילאני בגוון לומינוסו. בכללי הסמקים של מילאני מעולים. מכל הסדרות ומכל הסוגים החיסרון העיקרי שלהם היא העובדה שהם לא נמכרים בארץ. ולכן צריך להמתין להם ולא תמיד מה שרואים בתמונות תואם למה שמקבלים בפועל. אבל היי, במחיר הזה מותר לטעות. ניתן להשיג את הסמקים שלהם באתר ביוטיג'ויינט .
השני הוא המקום השני בטופ 5 שלי והוא הסמק של רימל בגוון Pink Rose. גוון מאוד טבעי ויום יומי. גוון מאוד עדין ורגוע שקשה להגזים איתו והולך עם הכל. אני את שלי רכשתי דרך אתר פיליוניק במחיר מצחיק. אם תחליטו לרכוש אחד מהסמקים בפוסט הזה לדעתי הוא האחד ששווה לרכוש.
האחרון נכלל גם כן בטופ 5 שלי והוא סומק שעלה לי סך הכל 12 ש"ח. החמוד המדובר הוא סומק של אסנס בגוון Babydoll. גוון דומה מאוד לגוון של רימל רק קצת יותר ורוד וקצת יותר מבריק בגימור שלו. פורמולה מאוד רכה ונעימה. קל לטשטוש ופיגמנטי מאוד. שווה ללכת ולנסות את המוצרים של אסנס באופן כללי ואת הסמקים בפרט. אני בטוחה שתמצאו סומק שתאהבו.

  כשמדברים על עיניים הרבה פעמים פוחדים מאוד לקנות זול מאחר וכמו שאמרתי בהתחלה זול מתכתב אצלנו ללא איכותי ועיניים זה איזור כל כך רגיש ופגיע. אבל כשזה מגיע למסקרות בין המסקרות הטובות בשוק הן מסקרות של חברות פארם. קרליין, סופטאץ', אסנס, רימל.. כל כך הרבה טובות זולות. האהובות עליי בכללי הן השתיים הבאות:
הראשונה, האהובה עליי בכל הזמנים, מייבלין Volume Millions de Cils מסקרה נהדרת להענקת מראה של ריסים מלאכותיים. מעניקה הרבה ווליום ונפח ומפרידה בצורה נהדרת את הריסים. היא לא כבדה ומשאירה את הריסים בעלי מראה רך. כמעט תמיד ניתן לרכושה אותה במבצע כלשהו.
השנייה, כמו חברתה, כמעט תמיד נמכרת במבצע כלשהו. מדובר על המסקרה False Lash Wings של לוריאל שמעניקה מראה ארוך לריסים בנוסף לצורה של מניפה שקצרה יותר בזווית הפנימית ומתעגלת כלפי חוץ כמו ריסים מלאכותיים ובכך נותנת מראה מוארך יותר לעין.

  עפרונות שפתיים הם אולי המוצר שהכי כדאי לרכוש בפארם. למה? כי שם הם הכי טובים. חד וחלק! מגוון רחב של גוונים, פורמולות נהדרות וגרושים מבחינת עלות. אישית אני הכי אוהבת את עפרונות השפתיים של מייבלין אבל אחריהן מתגנבים בקלות עפרונות השפתיים של סופטץ'. ממליצה בחום לנסות את פורמולת ה Stay+ עמידה בטירוף ונעימה בטירוף. בואו נגיד שאם שמתן על השפתיים רק שמן זית יוריד אותם.

  כשמדובר באודמים אני חייבת להודות שאני מעדיפה ברוב המקרים אודמים יותר יוקרתיים. למה? כי משום מה הגוונים שם יותר מתיאמים לי והפורמולה הרבה פעמים יותר מוצלחת למרות שאפשר למצוא אופציות נהדרות במחיר הרבה יותר מוצלח ונוח. כאלו הם האודמים של קרליין. גם סידרת ה-Color Code שלהם, שמגיעה עם מגוון רחב מאוד של גוונים ומחיר מאוד נוח. הפורמולה נהדרת והרבה פעמים ניתן לרכוש במבצע. כשמדובר באודם מסוג זה אני מעדיפה אותם על אודמים של מאק ושל חברות אחרות יקרות יותר. אבל אם אתן כמוני, יצור שאוהב יותר אודמים עמידים בגימור מאט אז אודמי ה-Color Matte של קרליין הם בדיוק בשבילכן. לצערי, מגוון הצבעים אינו רחב מאחר והייתי רוצה כל כך הרבה גוונים בפורמולה הזו. הפורמולה נהדרת. מתקבעת ולא זזה, לא מייבשת יותר מדי את השפתיים, נוחה במהלך היום ולא מתפוררת. אני רוצה שיוציאו אותם בעוד כל כך הרבה גוונים. גם אותם הרבה פעמים ניתן למצוא במבצע כלשהו ולכן אני ממליצה אם כבר לרכוש יותר מאחד כי פשוט תתאהבו!

  אם עד שקרליין תעשה את המהלך ותמלא את העולם שלנו בעוד גוונים מגניבים ויפים מסידרת ה-Color Matte שלה ונפשכן חשקה בגוון אחר ממה שהיא כרגע מציעה אני ממליצה לכן לנסות את אודמי הליקוויד ליפסטיק של חברת LA Splash. גוונים נהדרים ומגוונים כל כך. מחיר נמוך ופורמולה משגעת. גם פה החיסרון הוא בעיקר בעובדה שהם לא נמכרים בארץ ולכן אם תרצו גוון מסויים ממליצה לכן לבדוק תחילה את סרטון הסווצ'ים שעשיתי. (לרכישה)

  הגענו לשני הדברים שרוב מכורות האיפור מוציאות עליהם את הסכומים הכי גדולים:
הקטגוריה הראשונה היא צלליות. כיום לא מספיק שצללית תהיה פיגמנטית, היא צריכה להיות נעימה מאוד, בלי הרבה נפילה של חומר, קלה לטשטוש ונוחה לשימוש. כאלו הן שלושת האופציות שלי כשזה מגיע לחיסכון בכסף ואיכות ששווה הרבה יותר מתג המחיר שלה.
נתחיל בחברה כל כך זולה שניתן לרכוש המון בפעם אחת ולהישאר עם עודף. מדובר על חברת BH Cosmetics. רק לאחרונה ניסיתי את הצלליות שלהם ואני כל כך מאוכזבת שרק עכשיו הן נכנסו לחיי. כשפלטה איכותית ומגוונת עולה רק 12$ (בערך) איך אפשר שלא לרכוש אותה? אם אתן רק מתחילות או בעלות אוסף שלא יבייש סופר פארם אתן צריכות את הצלליות האלו באוסף שלכן ולתת להן מקום של כבוד.
לי יש את פלטת קרלי בייבל. פלטה נהדרת, בה השתמשתי בסרטון הקודם שלי ולא פעם מאז השתמשתי בה ליום יום וקיבלתי רק מחמאות. היא כרגע מוגרלת אז שווה כן לגשת לראות...
לפרטים לחצו כאן!

  הצלליות הבאות הן של חברת ג'ייד הישראלית. מה יותר טוב מלקנות מוצר כחול לבן שיעניק לכן המון לחיי היום יום שלכן? אני צילמתי פלטה אחת בלבד אבל כל הצלליות של החברה רכות,נעימות,פיגמנטיות וקלות לטשטוש. הן כמעט תמיד במבצע וגם כשלא הן לא יקרות. ממליצה לנסות, מבטיחה שלא תפסידו. הפלטה שאני צילמתי היא זו שאני משתמשת בה הכי הרבה והיא פלטת ה-Style.

  האחרונות בקטגוריה הן הצלליות של מייקאפ גיק. צלליות שמבחינת איכות משתוות לצלליות של מאק. מחיר ששווה לכל כיס עם היתרון של הרכבה אישית של פלטה. משמע שתשלמו בדיוק על מה שרציתן. כי את האמת, בכל פלטה יש צלליות שלא אוהבים. החיסרון היא העובדה שנדיר שיש מבצעים על הצליות הללו ובנוסף הן נמכרות רק באינטרנט. בכל מקרה מומלץ בחום!!!!!!!!!!!!!! ניתן להזמין כאן.
*אם תרצו פוסט או סרטון על הצלליות שיש לי.. רק תגידו!

  הקטגוריה השניה והאחרונה היא מברשות איפור. הרבה פעמים מברשות איפור הן אלו שעושות הרבה מהמראה. כמו שלצבוע קיר במברשת לא טובה תניב קיר שצבוע לא טוב כך גם באיפור. להגיד את האמת, קל מאוד ליפול למלכודת של לקנות מברשות יקרות. אבל חבל, יש כל כך הרבה מברשות טובות וזולות בשוק. כאלו הן המברשות הבאות:
- המברשת האהובה עליי לסומק היא המברשת 03 של קרליין. מברשת כל כך נעימה ונוחה לשימוש. מעניקה מראה נהדר לא משנה באיזה סומק מדובר.
- המברשת לטשטוש שיש לי לא אחת ולא שתיים ממנה אלא 6 ממנה היא גם של קרליין והיא מברשת מספר 07. מברשת נהדרת לטשטוש בשקע העין, בזווית החיצונית ולקו המים התחתון. מטשטשת נהדר גם צלליות קשות לטשטוש מאחר והצורה שלה עוזרת מאוד לקבל מראה רך.
- מברשות של Morphe הן אולי המברשות הכי מדוברות כרגע ובצדק. מברשות מדהימות באיכות מטורפת ששווה להכניס לחיים. מברשות השפתיים שלהן ומברשות הקונטור שלהן שינו את חיי. מבחינת מברשת קונטור אני ממליצה בחום על מברשת M437.
- מברשות של BH Cosmetics על סוגיהן. לא להאמין שמדובר על מברשות סינטטיות שעולות בערך 20$ לסט של 12 מברשות. הן מרגישות כל כך איכותיות, נראות יוקרתיות ולא נופלות מאיכות של מברשות שעולות פי 6 מהמחיר שלהן. (גם סט מברשות של החברה מוגרל).
- מברשות של מייקאפ גיק על סוגיהן. אני בעיקר אוהבת את מברשות הטשטוש של החברה. אבל כל המברשות נהדרות. סינטטיות,נעימות ואיכותיות בטירוף. כמו הצלליות. לא תאמינו שמדובר במשהו כל כך זול.
- ביוטיקר. כן כן.. ביוטיקר. אני בעיקר אוהבת את מברשות הפנים של החברה למרות שאני משתמשת לא מעט במרשות עיניים שלה. המברשת האהובה עליי של החברה היא מברשת C108 שמשומשת אצלי לטשטוש ההארות. היא היחידה שאני מוצאת שעושה עבודה נהדרת!
- WOW. כן כן.. גם WOW. את האמת. אין הרבה מברשות של החברה שאני אוהבת אבל יש מברשת אחת שאני לא יכולה בלעדיה והיא המברשת בה אני משתמשת לקבע מתחת לעיניים. מדובר על מברשת נעימה בעלת צורה מושלמת לאיזור שמתחת לעיניים. מדובר על מברשת מספר 8926 ואתן תודו לי אחרי שתנסו אותה.


אלו ההמלצות שלי. כשזה מגיע למוצרים מעולים במחיר קטן, אלו הטובים ביותר מבחינתי גם בהשוואה למוצרים שעולים הרבה יותר. אני אשמח לשמוע מכן על מוצרים נוספים שאני צריכה לנסות בקטגוריות האלו או בקטגוריות שלא מופיעות כאן. אם לא כתבתי על קטגוריה מסויימת זה מאחר ולא מצאתי בהם משהו שמספיק שווה. אז אל תתביישו לתקן אותי על טעותי ולהמליץ.
אל תשכחו שיש עדיין הגרלה פעילה עד ה-28/2/16 שם מוגרלת קופסא מלאה בכל טוב. כדי לשמוע פרטים תלחצו כאן.

אוהבת המונים, ארמונים, מומינים ועוד קצת..
xoxo
ED

12 תגובות:

  1. איזה לוק שווה!!! :) המון המון מזל טוב!! שיהיה לך יום הולדת מאושר וכיפי ושהשנה הזו תהיה טובה יותר ונעימה יותר מקודמתה!
    עשיתי את השלבים להיכנס להגרלה השוווווה ממש הזו!! כולל את הצעד נוסף.. :P
    אני liron alfasy בפייסבוק
    limonim@gmail.com - מייל ויוטיוב
    ו- lironalfa באינסטגרם
    המון מזל טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. המון בהצלחה.. אני אשמח שתרשמי את התגובה בפוסט שמיועד לכך שמדבר כולו על ההגרלה..
      http://edshummingbird.blogspot.co.il/2016/02/soft-mauve-smokey-eye-and-nude-lips-for.html

      מחק
  2. אני לגמרי איתך בקטע הזה! מותגי יוקרה זה אחלה, זה מפנק וזה כייפי... אבל לא בהכרח שווה את הכסף. יש דברים ספציפיים שאני מוכנה להשקיע ולהוציא סכומים מכובדים, אבל זה באמת על דברים נקודתיים שאני יודעת שהם ממש טובים לי. בת'כלס רוב האוסף שלי מורכב ממותגי דראגסטור, ואני מאוד מאוד מרוצה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אצלי זה די חצי חצי ומאוד בולט לעין על מה אני מוכנה להשקיע ועל מה לא רואה את הטעם. אודמים לדוגמא, כמו שכתבתי הם רובם יוקרתיים יותר. לעומתם, סמקים הם רובם דראגסטור. בצלליות זה לגמרי משתנה בסוג הצללית... אבל אני גם מוכנה להשקיע קצת יותר בשביל משהו שיראה יפה על השידה ובצילומים אבל רק בתנאי שהמוצר בפנים גם שווה את המחיר.

      מחק
  3. פוסט מעולה מעולה מעולה
    אני אוהבת לקרוא סקירות על מוצרים שלא נופלים באיכותם מיוקרתיים. הכנסתי כמה המלצות שלך לרשימה שלי, תודה! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף. בשביל זה אני כאן.
      אשמח לשמוע את ההתרשמויות שלך ואם יש לך המלצות נוספות אשמח גם לשמוע.
      :)

      מחק
  4. איזה פוסט פפפ צצצצ צצצצ ההההה.תודה

    השבמחק
  5. מאוד מסכימה עם רוח הפוסט.
    ומניסיוני, פעמים רבות מוצרים מיוצרים באותו מפעל, פשוט מכניסים אותם לאריזה ממותגת והופ, הרי לכם מחיר גבוה.

    מזל טוב כפול:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה.
      אם אני לא טועה לוריאל ולנקום הן בבעלות אותה חברה ומיוצרים באותו מפעל או משהו כזה..
      אין שום סיבה בעולם שמוצרים, שבתאכלס זהה אחד לשני, יעלו בפער של פי שניים או יותר אחד מהשני. בעיקר כשהם מיוצרים באותו מקום.

      מחק