יום שישי, 1 ביולי 2016

The Wedding Guest Survial Kit

אני אתחיל בהודאה- אני ED, אני כלה לקראת יום חתונתה ולגמרי שכחתי מרוב העולם שבתקופה הנוכחית הוא אורח בחתונות. ואני באמת, מכל הלב, מצטערת. גם אני בתקופה הנוכחית מוזמנת ללא מעט אירועים אבל לא כתבתי כלום שפונה לקהל האורחים שביניכן,כי,אמ.., זה פחות מרגש מלהיות כלה ושאת מרכז האירוע. זו האמת.
לכן, החלטתי לשבת ולכתוב לכן את הא' ב' שאורחת צריכה כדי לשרוד עונת חתונות עמוסה (אני מראש מצהירה שהקיט לא מכיל בתוכו אלפי שקלים להכניס למעטפות בשביל בעלי השמחות השונים- כל אחד ומה שידו משגת). 

*אם בכל זאת מעניין אתכן לקרוא את שני הפוסטים שפונים לכלות שביניכן... אתן מוזמנו ושיהיה במזל >

** ?So...Shall We  **

* רק בשביל להוציא את העניין מהדרך- בגדים ונעליים לא כללתי (בנוסף לאלפי השקלים) כי כל אחת ומה שנוח לה. אני לא אוהבת ללבוש שחור לחתונה בגלל שלפחות במשפחה שלי זה לא יאה להגיע לאירוע משמח בשחור אבל זה לא מדבר לכולן וכשזה מגיע לנעליים חשוב שיהיו נוחות אבל יש כאלו שסנטים עקב יהרוג להן את הרגליים ויש כאלו שעקב 14 סנטים הוא הנעל הנוחה בעולם מבחינתן. לכן אוציא את זה מהדרך ואתחיל בכך שהקיט חייב להתחיל מבגדים ונעליים שתרגישו בהן נוח וטוב. אם אתן לא קמות לרקוד כי הנעליים לא נוחות או כי השמלה לא נוחה אז הן לא מתאימות (לדעתי) לעונת החתונות. (אנחת רווחה- רשמית חוזרת לנשום).

* אם אתן כמוני ולא רוצות לקנות בגד חדש לכל אירוע שיש לכן במהלך החודש, חודשיים וכו' הקרובים אז אקססוריז זו הדרך הנכונה ללכת. שיהיו לכן בארון כמה הופעות בסיסיות שתוכלו לשנות את התיכשוט והאבזור מסביבן. לדוגמא: שמלה בצבע נייבי או בצבע ניוד ילכו עם כל צבע של תכשיט שתתאימו איתו. זו יכולה להיות נעל עקב מיוחדת, חגורה או כל דבר אחר. אם אתן רוצות לתת אלמנט וואו להופעה קנו לכן מספר תכשיטים שיהיו סטייטמנט בהופעה ושרוב הסיכויים שלא תראו אותם על מישהי אחרת. אני אוהבת בעיקר תכשיטי וינטאג' (או רטרו). 

תכשיטים:מאוסף פרטי (הושאל מאמא ולא הוחזר) /קופסא: Urban Outfitters

* כשזה מגיע לאקססוריז אני חושבת שאחד החשובים הוא תיק שיכיל את כל מה שצריך: אודם, מקלות אוזניים, תעודת זהות, אשראי ומזומן, מפתחות וכמובן פלאפון. הבעיה כאן הוא שאף אחת לא רוצה תיק ענק כי זה מגושם לאירוע ואף אחת לא רוצה תיק קטן שכלום לא נכנס בו. אף אחת לא אוהבת לקום לרקוד עם התיק אבל כולן דואגות שיקחו לה אותו ולכן בשלב הריקודים תמיד רואים את החברה עם הנעליים הלא נוחות שומרת על התיקים של כל בנות האירוע. כל מה שצריך במקרה הזה הוא שתחלק מספרים כמו בחדר מעילים באופרה. ולכן, הקלאץ'- הקלאץ' הוא הפתרון. קטן ולא מורגש אך מספיק גדול בשביל להכניס כל מה שנחוץ, יכל להוסיף הרבה שואו ללוק ולשלב התמונות היפות (אלו מלפני האוכל והריקודים- מה שמכונה: קבלת פנים) והכי חשוב קטן מספיק כדי להחביא כמו שצריך מתחת למפית או על הכיסא דחוף פנימה או מתחת לאותה חברה שעשתה הסבה מקצועית לרגל האירוע. 
אחד האהובים עליי העונה הוא הקלאץ' המהם של Laster >



* אחד הדברים העיקריים בהופעה חתונתית אירועית אמיתית הוא הרבה גלואו והרבה עומק. בגלל כל הפלשים והתאורה הפנים מאבדות עומק והופכות להראות כמו מישמש אחד גדול. לכן, קונטור הוא אחד הדברים הכי חשובים. כשאני אומרת קונטור הכוונה היא יותר להצללה, טיבעית שרק מחזירה צורה לפנים. לא חייב ללכת על סטייל Kim K ולהפוך את האף שלך לדק ברמה שיהיה ניתן לחתוך איתו את עוגת החתונה אלא מספיק להדגיש את קוי המטער שלו כדי שבצילומים יהיה ניתן לראות שיש לך אף ולא רק חורי אוורור. כך גם עם עצמות הלחיים וקו הלסת. כמובן שאם את חושקת בקונטור סטייל The Kardashians את מוזמנת בכיף. אבל אם זה פחות הקטע שלך מומלץ לפחות לעשות הצללה קלילה כדי שבתמונות נדע איפה מתחיל הראש ונגמר הצוואר. 

Nyx Blush-Taupe / Anastasia Beverly Hills- Contour Kit
The Balm- Bahama Mama

* כמו נושא העומק כך גם עניין הצבע. מרבית הצבע נשטף כלא היה כשמצלמים עם פלש ובתאורה מסיבית ולכן, חשוב להחזיר צבע לפנים. לדעתי לא חייב לתת צבע לפנים עם סומק אלא מספיק ברונזר בשביל להחזיר חום ומראה חי. לכן, המוצר הבא בקיט החביב שלנו הוא ברונזר. הוא יכל להיות חם, כתמתם, מנצנץ או אחד בעל גוון די ניטרלי אבל חשוב להשתמש בו. בעיקר במקומות שבדרך כלל יש לעור קצת יותר גוון מהשמש כמו איזור המצח והלחיים. לא חייב המון אבל שיהיה מספיק לתת לפנים מראה חי ובועט. 

Hourglass- Radiant Bronze Light / NYC- Sunny
iL.Makiage- Wannabe

* אחד הדברים הכי מהנים לחובבת איפור הוא להמטיר על עצמה את אחד הטרנדים החזקים כרגע ולהתקלח בשימר,כלשהו,שיהיה- העיקר שיראו אותך מן החלל. לחלקנו, לא הכי מתאים הטרנד ליום יום ברוב תפארתו וגדולתו ולכן אנחנו מנצלות את עונת החתונות כדי לשלוף את ה-Big Guns ולשחות בבריכת השימר האלוהית שנמצאת במגירות האיפור שלנו. לכן, איזו מן בלוגרית אהיה אם לא אכליל היילייטרים ושימרים בפוסט? (דרך אגב..בלוגר אפילו לא סימן את המילים כשגיאות כתיב, הוא כבר מודע למה שקורה בעולם). אז כן, זה בדיוק הזמן לגרום לפנים שלך לזהור ולהעניק GLOW לעצמות הלחיים, גשר האף, עצמות הבריח ואם הכתפיים חשופות אז גם להן.

Gerard Cosmetics- Grace / Gerard Cosmetics- bb+ Illumination
Becca- Opal / iL.Makiage- Halo

 * איפור עמיד.. איך לא? הריי מי לא מצאה את עצמה, אחרי שהשתמשה באיפור לא עמיד, אוספת מגנט שצולם על רחבת הריקודים עמוק לתוך האירוע ומגלה שחלק מהאיפור מרוח או כבר לא שם. מבאס! כל ההשקעה, הזמן, הלחץ וההמתנה המיותרת של בן הזוג (האוהב) ירדו לטמיון כי אחרי כמה ביסים, קצת זיעה וקצת ריקודים וחיבוקים את מוצאת את עצמך בלי חלק מהמייקאפ ומוצאת אותו על הכתף של דוד שלך (מזל שהוא לא אוהב להצטלם). לכן, עמידות היא שם המשחק. לא חסר היום איפור עמיד החל מחברות היוקרה ועד חברות הפארם. איפור כזה ברוב המקרים יחזיק לך כל הערב אם לא רובו.
באופן אישי אני חושבת שעדיף להשקיע באיפור עמיד קצת יותר כסף כי בדרך כלל התמורה בהתאם- Just Saying.
>לפוסט שמכיל את האודמים עמידים האוהבים עליי(והאודמים האהובים עליי בכללי)> CLICK HERE 

Sigma-Bare: Persuade / Est'ee Lauder- Double Wear foundation
 MAC- PRO Longwear Concealer /
Anastasia Beverly Hills- Waterproof Creme Color- Jet 

* פריימר. גם לפני ששמים איפור עמיד צריך פריימר. למה? בין היתר בשביל למלא נקבוביות ולהחליק את העור וכן, גם לעזור לאיפור עוד קצת עם העמידות. יש פריימרים שיוצרים מעין שכבה חוצצת בין העור לאיפור עצמו ובכך מונעים מהשומן שהעור מפריש להגיע אל האיפור. השומן הוא זה שגורם גם לאיפור עמיד לנזול קצת ולכן, גם מתחת לאיפור עמיד מומלץ. אם העור שלך לא שומני מומלץ ללכת על פריימר שיעניק לחות לעור ובכך ימנע מהאיפור להראות יבש. אם העור שומני מומלץ דווקא ללכת על פריימר שממלא נקבוביות (בדרך כלל סיליקוני) או שיעניק מראה מאט ואם מיצוק הוא העניין העיקרי אז פריימר ממצק. כמובן, שאם מדובר בחתונה שמתרחשת תחת השמש היוקדת חובה לשים גם מקדם הגנה(לא מספיק מה שיש במייקאפ עצמו) על מנת לשמור על העור מנזקים לא נחוצים- לא שיש נזק נחוץ. למקדם הגנה שהוא גם פריימר אני ממליצה בחום על ה Skin Gard invisible של קרליין. 

Careline- Skin Gard invisible / Lancome- La Base
OFRA- Absolute Cover Face Primer
BeautyCare- 24/7 HD Make up Primer

* חלק חשוב לא פחות מהתארגנות לאירוע הוא ניקיון אחרי האירוע. לא מעט עברה לי בראש המחשבה אחרי אירוע: "אני כל כך עייפה, אני אוריד את האיפרו בבוקר". כשאני חושבת על מה יעבור על העור שלי במהלך הלילה ומה יהיה מצבו בבוקר אני מיד מעיפה מהראש את המחשבה הזו ומוצאת את הכוחות. העור שלנו נושם. בזמן השינה הרבה דברים בגוף מתחדשים בהם גם העור ולכן, חשוב שניתן לו את האפשרות לנשום בזמן השינה ולא נחנוק אותו. קחו את הכמה דקות האלו של ההתארגנות למיטה ותורידו את האיפור בדיוק כמו שאתן מורידות את הנעליים והתכשיטים ואם אתן הולכות לישון עם נעליים אז כנראה ששתיתן יותר מדי. אל תדלגו על שום שלב. בתקופה שאתן כל יום שמות איפור מסיבי (וגם אם לא כל יום אז יותר מהרגיל) חשוב לתת טיפול קצת יותר עמוק לעור ולכן, מומלץ לפחות אחת לשבוע לעשות מסיכת פנים שמנקה לעומק ותדאג להוציא את כל השאריות של האיפור שנתקע שם. 

/ Garnier- Essentials / Garnier- Micellar Cleansing Water
- 417-
 Agile Purifying Mud Mask

* לבסוף, שיער. הרבה מאיתנו שוכחות שגם הוא צריך שמירה מכל הפנים, התסרוקות, הבייביליס, ההברשות, הספריי. אז קודם כל, כדאי לדאוג להשתמש בספריי לשיער שיעשה את העבודה אבל יהיה קצת יותר עדין עם השיערה עצמה כמו הספרי של amika. שמפו יבש. למה? כי לא רק שהוא מוסיף קצת נפח וטקסטורה לשיער הוא גם מאפשר לשיער קצת יותר החזקה של השורש (למקרה של סירוק הפוך) ומאפשר גם לדלג על חפיפה מבלי שהשיער יראה שומני כי גם לחפוף כל יום זה לא בריא לשיער. כמובן ששמירה על השיער ולהחזיר לו ויטמינים, לחות ושמנים בריאים. מסיכת הזנה, לפחות אחת לשבוע. באופן אישי אני משתמשת במסיכת שיער בכל חפיפה,שזה בעצם אחת לשלושה ימים, במקום מרכך. אחרי כל חפיפה אני שמה שמן הזנה על מנת להעניק חזרה שמנים הכרחיים לשיער ועל מנת להעניק עוד קצת לחות לשיער. אם אתן יכולות בכללי להמנע משימוש בחום מיותר על מנת לעצב את השיער אז בכלל נפלא.

Amika-The Wizard / Wella - Brilliance / Batiste- Dry Shampoo
Schwarzkof- Gliss- 6 Miracles Oil Essence 

 אז עכשיו רק נשאר לי לאחל לכן שתצליחו להחזיק מעמד בעונת החתונות הקרובה ושתצליחו להשלים שעות שינה. כמובן תהנו!!!!!!!!!!!
אם יש לכן עוד דברים שלדעתכן הם חובה כדי להצליח לעבור בשלום את עונת החתונות הזו אני אשמח לשמוע ואני בטוחה שגם עוד, כמוני, ישמחו.
עדיין לא עוקבות אחרי באינטוש? אתן מוזמנות,בכיף ואהבה, להצטרף למשפחת הציפורים העוקבות שלי.  שם אתן יכולות למצוא המון איפור, טיפוח, לייף סטייל וקצת מכתום וזואי. כרגע אני עושה פרוייקט שבו כל יום אני מעלה תמונה שקשורה לאיפור או טיפוח עד ליום החתונה..... כדי להגיע לאינסטוש שלי רק צריך ללחוץ על התמונה הבא > 


אני אשמח לראותכן גם בפייסבוש שלי > https://www.facebook.com/AllThatEDs

אוהבת המונים, ארמונים, מומינים ועוד קצת.......
מחכה לראותכן בקרוב.
xoxo
ED.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה