יום שבת, 1 באוגוסט 2015

An Every Day Face

ברוכים הבאים לפוסט אולי הכי יום יומי שיש.
בפוסט הזה אציג בפניכן לא רק שני מוצרים חדשים בשוק אלא גם את המראה היום יומי הפשוט שלי. מראה כזה שמתאים לכל אירוע ולכל בגד. מראה כזה שאפשר לעשות בכמה צעדים בודדים ואפשר להוסיף לו עוד קצת בשביל לעשות אותו יותר "וואו". מראה כזה שכל אחת יכולה לעשות.

אז בואו נתחיל קודם כל מהבסיס. כמו שאמרתי יצאו לשוק שני מוצרים חדשים שיכולים לעזור להקל את תהליך האיפור היום יומי ולחסוך כמה דקות ברוטינה היום יומית הקדחנית. מדובר על מוצרים שנועדו להכיל בתוכם כמה פעולות תוך הבאת העור שלך למקסימום שלמות שיש. מדובר על שני מוצרים מקו ה- Skin Perfection של חברת לוריאל. אני מודה, כקיבלתי את ההצעה לסקור את שני המוצרים הייתי סקפטית. יש לי עור נורא בעייתי, נורא רגיש ובנוסף להכל נורא פצוע. יש לי עור שמן מלא נקבוביות, מלא צלקות ובעל נטייה לפצעונים. ועוד הציעו לי לסקור את ה-BB וה-CC מתוך הקולקציה. אני? אני לא הולכת עם פחות מכיסוי בינוני על הפנים למרות שהייתי שמחה אם היה משהו זריז שיעשה את העבודה ויחסוך כמה צעדים בדרך. אז החלטתי שכן.. אני אנסה..מי יודע אולי אופתע. ואכן..הופתעתי!!


אז קודם קרם ה-BB.. נלך לפי ה-ABC..
קרם ה-BB של לוריאל מציע 5 פעולות בתוך תכשיר אחד. 1-מעניק לחות עד 24 שעות. 2-כיסוי פגמים. 3-מעניק מראה עור אחיד ומואר. 4- מצמצם מראה נקבוביות. 5- והכי טוב מכולם.. מעניק SPF של 25.
לצערי הוא מגיע רק בשני גוונים..בהיר ובינוני הוא לא מגיע בגוון כהה מה שאומר שלא מתאים למישהי מאוד שזופה או בעלת גוון עור כהה (וחבל שכך!!!) מבחינת ריח הוא מריח כמו קרם הגנה שאולי הוא אחד הריחות השנואים עליי בעולם אבל לאחר האפליקציה הריח נעלם. בהנחה ראשונית הוא מרגיש קצת שומני אבל יש לו כיסוי די נחמד. הייתי אומרת כיסוי קל עד בינוני. ניסיתי לבנות כיסוי וזה לא ממש עבד.
כשסיימתי את האיפור ראיתי שהפודרות כמו ברונזר וסומק לא יושבות עליו בצורה הכי מחמיאה אלא יש במראה קצת חורים וכתמיות (ולא עשיתי משהו שונה). מצער...
מבחינת התכולה..הוא מכיל 50 מ"ל בטיובה די קטנה וקומפקטית ולכן לנסיעות היא יכולה להיות נחמדה. העיצוב מרענן.. מאין אומברה מורוד ללבן. בינתיים אני יכולה לראות אותו נכנס לשיגרת האיפור שלי בימים מאוד עצלניים.

הצד עם ה-BB Cream

מבחינת ה-CC קרים אני רואה קצת יותר הצלחה.
קרם ה-CC מכיל בתוכו מיני קפסולות שמתמזגות עם העור לתיקון מיידי של מראה אדמומי, כהויות וגוון עור עמום. הקרם מועשר בנגזרת ויטמין E שעוזר לתיקון מראה פני העור ככל שמשתמשים בו. הוא מכיל SPF20 ותודה לאל הוא לא מריח ככה. הוא מריח כמו פירות הדר.. מאוד קיצי ורענן.
ה-CC קרים יוצא מהטיובה לבן עם נצנצים ומתערבל לתוך העור תוך קבלת גוון זהה לעור ונראה כאילו הנצנצים נמסים. הוא אכן מצמצם בצורה משמעותית את מראה הנקבוביות למרות שאדמומיות לפחות אצלי הוא לא ממש הצליח להסתיר. באופן מפתיע יש לו כיסוי קל שנוטה לבינוני...נגיד - קל פלוס.
מבחינת אפליקציה של פודרות היה מאוד קל לטשטש עליו והפודרות עליו נראו כאילו עברו פוטושופ..כנראה בגלל צמצום הנקבוביות. צלקות ופצעונים הוא הסתיר בצורה מאוד יפה. בינתיים מרוצה ממנו...
הטיובה מכילה רק 35 מ"ל אך צריך ממנו כל כך מעט בשביל לקבל מראה מלא כך שהוא יחזיק מעמד זמן לא מבוטל. אני רואה אותו נכנס אולי בין הפריימר למייקאפ עצמו למרות שבתאכלס זה נראה לי צעד מיותר. בפני עצמו הוא נהדר לימים שאין כוח להרבה על הפנים מאחר ולא צריך איתו פריימר.
גם כאן האריזה בעלת עיצוב חביב..האומברה עובר מורוד לכתום קוראלי. מסוג האריות שכיף להוציא מהתיק באמצע היום ולראות אותן בתיק. מוסיף צבע ליום.

הצד עם ה-CC Cream

 על מנת לתת השוואה טובה יותר עשיתי את האיפור כשחצי מהפנים שלי מכוסות ב-BB וחצי מהפנים שלי מכוסות ב-CC.


עכשיו שההבסיס מאחורינו..בואו נקפוץ למראה אולי הכי פשוט שקיים....
התחלתי כרגיל עם בסיס על העפעפיים וכהרגלי השתמשתי בפיינטפוט של חברת MAC בגוון Soft Ochre.


לאחר מכן קיבעתי את הפיינטפוט עם הפודרה בה השתמשתי על הפנים. כל פודרה בגוון העור תעזור ואם היא אפילו טיפה בהירה זה יעניק הארה נהדרת למראה. הפודרה בה השתמשתי היא ה-Nude Magoque BB Powder בגוון Light Skin.
לאחר מכן פניתי לאחת הפלטות האהובות עליי..פלטת ה Naked Basics 2 של חברת Urban Decay אותה רכשתי מהאתר הנפלא Glambot. ככלל, פלטת צלליות בעלת גוונים טבעיים היא אחת הדרכים הכי קלות לאיפור זריז. אין הרבה מה להתלבט.


התחלתי עם הצללית Frisk כצללית מעבר. בעזרת מברשת טשטושים גדולה ופלפית הרמתי מהצללית וטשטשתי אותה לתוך שקע העין תוך שאני מושכת את הצבע כלפי מעלה. אומנם זה לא בולט לעין שעשיתי משהו..אבל זה מעניק המון למראה הכולל. מה שטוב בגוון הזה הוא האפרוריות שבו. האפרוריות מעניקה מראה של צל טבעי. לבהירות עור כמוני זה גם צבע נהדר להצללת אף והצללת לחיים עדינה.


 לאחר מכן עברתי לצללית Primal שהיא גם כן גוון בעל אפרוריות רק הפעם הגוון כהה יותר ובעזררת מברשת טשטושים גדולה טשטשתי אותה לתוך השקע תוך שמירה על הגון כמה שיותר ממוקד. השתדלתי לא לטשטש למעלה או למטה יותר מדי. בעזרת אותה מברשת ואותה הצללית טשטשתי גם טוב טוב את הגוון מתחת לקו הריסים התחתון.


על מנת להעניק קצת יותר מלאות לריסים וגם כדי לתחום קצת יותר את העין השתמשתי בצללית Undone על מברשת זוויתית קטנה ובעזרת תנועות נענוע דחפתי את החומר בין הריסים. אם אתן לחוצות בזמן אתן יכולות בכיף לדלג על השלב הזה..הוא גם ככה לא הכי בולט.


על מנת להאיר טיפה את העין כדי שתראה רעננה ומוארת טיפה יותר השתמשתי בצללית Skimp שהיא הגוון היחיד הטיפה מנצנץ בפלטה והנחתי אותה בזווית הפנימית של העין.


כדי להשלים את המראה השתמשתי במסקרה האהובה עלי הלא היא המסקרה Volume Millions de Cils של חברת לוריאל גם כן...המסקרה הזו מעניקה מראה מודגש ועם זאת טבעי לריסים. אני מאוהבת בה ואני אולי בטיובה החמישית שלי ממנה בשנה האחרונה.


אפשר לסיים כאן את המראה אבל כדי להעניק לו עוד משהו קטן החלטתי לפנות לאחת מהצלליות האהובות עלי. מדובר על צללית קולור אינפילבל של חברת לוריאל בגוון Hourglass Beige שהוא גוון בז' שימרי מהמם! השתמשתי באצבע שלי כדי לתפוח מעט ממנו רק בחצי הפנימי של העפעף.


בשביל הטוטאל לוק השתמשתי בליפסטיק של חברת Dose Of Colors בגוון Pinky Promise. ברמת העקרון ניתן להשתמש בכל גוון שתרצו עם המראה הזה. רוצות מראה יותר רך- לכו על ניוד.. רוצות מראה יותר גלאם- לכו על אדום או בורדו.. אני רציתי מראה רענן ועם זאת In Your Face!


וזה המראה הסופי.....
מה העדפתם??? את הצד עם ה-BB או הצד עם ה-CC???
כרגע אישית.. אני נוטה לצד עם ה-CC. אני אתן לשניהם עוד כמה נסיונות במהלך השבוע ואעדכן אתכן סופית מי המנצח שלי.

את שני המוצרים ניתן להשיג בפארמים השונים ובנקודות מכירה של לוריאל.. כמובן.. מה שעובד לי או לא עובד לי לאו דווקא אומר לגביכן.. אם יעבוד לכן על העור או לא.

מקווה שאהבתן את הפוסט..אשמח לשמוע מכן על החוויות והמחשבות שלכן מהמוצרים...
כמובן שאתן מוזמנות להצטרף אליי בפייסבוק ובאינסטגרם בשביל עוד קצת כיף ודברים שלא עולים לבלוג.
עד הפעם הבאה.. תשארו מדהימות!!!!
xoxo
ED.

4 תגובות:

  1. באופן מצחיק אצלי זה בדיוק ההפך, נורא התלהבתי מהBB קרים אבל לא כ"כ מהCC. פוסט מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה כנראה עניין של מה את מחפשת ממנו ומה סוג העור. שמעתי מעוד בנות שדווקא ה-CC היה עליהן זוועה וה-BB היה מוצלח..
      אבל הבוקר בצד של ה-BB, אחרי יום שלם איתו, יצאו חברים חדשים שלא היו שם.. מניחה שזה בעקבות השימוש בו.. :/

      מחק